Ik moet ondanks alles even wat kwijt nog hoor. Ik was vanmiddag mee naar het CB. Gewoonlijk gaat pappa alleen, maar ja nu kon ik mee dus. Maar goed. Of Morgan al pap at. Nou ja morgan lust geen pap. Nou ja dan maar brood 's morgens met een bekertje opvolgmelk en 's middags ook en 's avonds een potje met een toetje en als ze wilde nog wat melk. Tussendoor fruit en soepstengels en zo.
Zoals wij konden zien kreeg ze dan netjes maar 1 tot 2 flessen.
Dus ik zeg ja. Maar ze is 7 maanden. Ja waar ik het probleem dan zag. Nou ja ze eet nog 4 flessen, enne ze eet nog niet echt goed brood in de zin van ze eet een halve want ze begint er net aan. Nee dat schema van de verpleegkundige dat was goed. Ik zei later tegen Mervin dat ze gestoord was en dat Morgan zelf aangeeft welke fles ze niet meer wil. Ze is nu echt de fles van 11 uur aan het lozen, dan zit ze op 3 flessen. Ik vind dat heel netjes voor 7 maanden. De rest volgt vanzelf.
Gelukkig was de enige functionerende arts er ook en die keek ook heel raar naar haar van wat zeg je nou. Ik wilde namelijk even weten of Morgan haar longen schoon waren. Anders moet ik weer naar de ha. Maar ze waren mooi schoon, dus der hoest zit in der keel en niet op der longen enne ze was een half kilo aangekomen. Dus die gaat goed.
Maar hierbij weer het bewijs dat het CB knetter is… en dat de goede medewerkers gekoesterd moeten worden.
Groetjes,
Michèle