CB Gestoort

Ik moet ondanks alles even wat kwijt nog hoor. Ik was vanmiddag mee naar het CB. Gewoonlijk gaat pappa alleen, maar ja nu kon ik mee dus. Maar goed. Of Morgan al pap at. Nou ja morgan lust geen pap. Nou ja dan maar brood 's morgens met een bekertje opvolgmelk en 's middags ook en 's avonds een potje met een toetje en als ze wilde nog wat melk. Tussendoor fruit en soepstengels en zo.
Zoals wij konden zien kreeg ze dan netjes maar 1 tot 2 flessen.

Dus ik zeg ja. Maar ze is 7 maanden. Ja waar ik het probleem dan zag. Nou ja ze eet nog 4 flessen, enne ze eet nog niet echt goed brood in de zin van ze eet een halve want ze begint er net aan. Nee dat schema van de verpleegkundige dat was goed. Ik zei later tegen Mervin dat ze gestoord was en dat Morgan zelf aangeeft welke fles ze niet meer wil. Ze is nu echt de fles van 11 uur aan het lozen, dan zit ze op 3 flessen. Ik vind dat heel netjes voor 7 maanden. De rest volgt vanzelf.

Gelukkig was de enige functionerende arts er ook en die keek ook heel raar naar haar van wat zeg je nou. Ik wilde namelijk even weten of Morgan haar longen schoon waren. Anders moet ik weer naar de ha. Maar ze waren mooi schoon, dus der hoest zit in der keel en niet op der longen enne ze was een half kilo aangekomen. Dus die gaat goed.

Maar hierbij weer het bewijs dat het CB knetter is… en dat de goede medewerkers gekoesterd moeten worden.

Groetjes,

Michèle

“CB gestoord”, dat is dubbelop hoor! Net als groen gras en witte sneeuw!

Kan me voorstellen dat je het weer even helemaal gehad had. Gewoon lekker op je gevoel afgaan met Morgan. Ze doet het toch eigenlijk prima?!

Groetekes, Sje

Amen!!!

groetjes!

karin

je eigen weg volgen en hun laten l*llen

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Oh ik volg ook mijn eigen weg enne die half kilo erbij zegt genoeg toch.
Enne het moest even dubbel Sje zo verbouwereerd was ik eigenlijk.

Groetjes,

Michèle

Hè lekker, oud en vertrouwd gestoord. Ik verbaas me dat je je er nog over verbaast Michele…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha nou ja misschien door de omstandigheden van gister, maar achteraf denk je ook ja wat zeuren ze nou. Morgan heeft vanmorgen gewoon keurig haar fles gedronken en hij smaakte haar prima.

Groetjes,

Michèle

Toch is het heel vervelend dat het cb geen goed advies geeft. Gelukkig hebben we www.ikkeben.nl anders zou ik niet weten wanneer b.v. de voeding van de kleine aangepast moet worden en wat ik soms het beste kan doen. En wie kan me beter advies geven dan andere moeders!!!

Ha ha ha sluit ik me helemaal bij aan…

Groetjes,

Michèle

100% mee eens Michele, ik zei laatst nog dat ik niet van hun advies uitging tegen het cb zelf omdat ik van mening ben dat dat meestal toch niet goed gaat…van mening dat is gewoon een feit trouwens maar toch
gewoon doen wat je hart je ingeeft meid, en zo nodig advies van ikkeben
wat demi al zegt… de beste advies kan een moeder je geven

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nu zeg ik amen

Groetjes Michelle

haha ja ik had met michele al eerder besproken dat wij beter een cb kunnen leiden, want die onzin van de huidige hoeft toch niemand meer aan te horen?

enn effe switch–> Damien Rice - 9 Crimes…
zoooooo mooi nummer even luisteren aub! echt het trieste nr ever

Volgens mij ben ik de enige die positief is over het CB! Tenminste over die van ons dan, want ik hoor wel eens verhalen over CB’s dat is idd echt te schandalig voor woorden.

Ze geven goede adviezen en zeggen ook dat het niet moet maar dat het richtlijnen zijn. En dat ik zelf moet kijken hoe Tim er op reageert. En tot nu toe gaat dat prima.

Het is dus uitzonderlijk, maar er zijin nog goede CB’s

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Fijn om te horen Sandra! Die van ons valt ook in de categorie “OK” denk ik. Maar we zijn wel in de minderheid.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik sluit mij toch echt aan bij Sandra en Mriek!

Bij mij is de situatie misschien wel iets anders, maar ik hoef maar een gil te geven en ze helpen mee zoeken naar een oplossing. Ze hebben mij op een (gratis) cursus gewezen, en dat lijk mij ook nog iets ook!

Het kan ook goed gaan!

Groetjes Frauk

Lilypie Tweede Ticker

Die van mij is ook niets mis mee alleen dat er 5 maanden tussen volgend bezoek zit is minder maar met vragen kun je altijd bellen of komen
Heb het bij mijn dochter in brabant wel anders meegemaakt indd.
Dus zie nu duidelijk verschillen

Groetjes Michelle

ik sluit me helemaal aan bij michele
ik ben vanochtend weer bij het concentratiebureau geweest en moet nou van hun naar een kinderarts
ze vinden het niet kloppen dat roxeanne 6maand en 3weken geweest 72cm 11kg weegt dat is ver boven de curver
het gewicht en lengte klopt wel maar moet voor een kind van ong 9 maand zijn
nou willen ze haar naar een kinderarts sturen
ze loopt ook veelste veel voor kwa ontwikkeling ik heb dat altijd al gezegd maar ze geloofde dat nooit tot ze het vanochtend zei nou ik werd woedend
wat wil een kinderarts er aan doen dat ze te lang is en dat ze met ontwikkeling verder is dan anderen
ik kan moeilijk de hele dag zeggen roxeanne niet rollen roxeanne stil ligge dat mag niet
ook konden ze het niet geloven dat roxeanne al op 3 flesjes zit waarvan 2x 210 en 1x 150 tijdens brood eten soms wil ze wel 210
toen werd ik helemaal pissig want volgens HUN boekje moeten ze toch 3 flesjes puuu ik was het helemaal zat
sorry mensen maar moest even me ei kwijt ik kan er toch niks aan doen dat het zo snel met haar gaat of doe ik het dan toch fout

@linda24
Roy is nu 4 maanden, 65 cm en 7200 gram. Volgens de kinderarts ook erg ver voor op zijn ontwikkeling.
Hij heeft er verder niets aan gedaan. Dat trekt straks allemaal wel recht zegt hij. CB heeft er verder niets over gezegd hoor, maar ik denk niet dat een KA er iets aan doet. En aan jou te horen is dat ook niet jouw bedoeling, maar dat van het CB.

[img]http://www.beebiesite.nl/final/home/images/tmp/58220.png" alt=“beebiehofkens.beebiesite.nl” border=“0”>

Tuurlijk doe jij niets fout linda24, hoevaak moeten ze het op het cb nog horen ieder kind is anders.
Meid ga lekker naar die kindrarts en als ze verder gezond is zal die echt niets doen hoor.
En je kunt meer vertrouwen hebben in de ka dan in het cb.
Laat je niet gek maken

Groetjes Michelle

je doet zeker niks fout meid!
het cb raad jou aan hoeveel flessen en het aantal…ga je daarin mee is het nog niet goed:S
ik ben gewoon op de ka afgegaan wat HIJ zei, ik bedoel die is meer bekwamen om hier uitspraak over te doen dan die dolle mensen hier op het CB.
eerst was het van: hij komt niet genoeg aan, hij groeit te weinig, geef maar meer aantal flessen.
dus ik doe dat: oh nou gaat het weer te hard.
ja hou toch op met zeuren, wat jij vind boeit mij niet hij zit toch op de middelijn who cares?
en dan iedereen zeggen: oh wat is het een flinke voor zn leeftijd:S daar wordt ik helemaal tureluurs van. een vriend van mijd ie zelf al 2 kinderen heeft en zelfs al uit huis zijn die zei ook: het is best een flinke maar dat hoort juist dat is juist mooi! die bolle wangetjes, en die gaat dadelijk de lengte in, tis vaak zo eerst in de breedte dan in de lengte. maarja bij jongens is dat misschien weer anders dan bij meisjes dus misschien heb je hier wel niks aan.
maar toch.
meid je moet gewoon doen wat JIJ denkt dat goed is.
kijk…rico bleef eerst ook echt eten en stopte gewoon niet al gaf ik er nog 3 flessen achteraan at ie het bij wijze van spreke nog op.
ik ben toen zelfs ook gaan google en ikkkebenne en had zoiets van: ach wat, ik geef gewoon 2 flessen van 165 totaal 1 van 100 totaal en 1 van 215(met pap dus) totaal. en dat ging goed. behalve die fles van 100, doet ie de laatste dagen moeilijk over…nouja niet zo zeer over die fles maar daarna als ie in bed gaat knort zn buikje en blijkt ie denk ik toch honger te hebben maar hij overstrekt dan ook dus kan ook krampjes zijn. dus nou heb ik weer zoiets van ik maak gewoon die fles ook 165 kijken hoe dat weer gaat.
tja wat ze hier altijd al zeggen er zit helaas geen gebruiksaanwijzing bij