CB Gestoort

Wel knap dat jullie van het cb naar een stofzuiger gaan en weer terug… Hmmm kan wel merken dat ik niet veel naar het cb ga en ook niet veel stofzuig

Maar eh Morgan had als ik naar het cb handelen moet gewoon honger geleden want ze had maar 3 stukjes brood op. Ze wilde niet meer. Dus lang leven de flessen…

Groetjes,

Michèle

hahaha ja knap he, we kunnen ook weer terug beter dan voorheen moet ik zeggen
en is morgan nog aan’t kwijlen? voel je al een tandje? flink laten bijten op een bijtring of rammelaar, doet wonderen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Kwijlen doet ze al een reu die een loopse teef ziet… echt niet normaal, en geloof me ze bijt op alles dat los en vast zit, maar de ene keer kwijlt ze meer dan de andere enne van de week een spuiter voor het eerst sinds tijden dus wij dachten yes hij zet door, maar nee nog steeds niks. We wachten rustig af.

Groetjes,

Michèle

Heeft ze niet eens het beroemde suikerklontje voorgesteld??

Pik jij dat. Echt weet ze niet dat je van een baby het te pikken hebt omdat ze niks anders begrijpen. Als je tegen een peuter/ kleuter foei zegt snappen ze (een beetje) dat ze fout zitten een baby gaat lachen… Echt wat een dino zeg. Ze kwam zeker zelf uit een ei???

Groetjes,

Michèle

Bo reageerde gewoon allergisch op haar, zal wel hebben aangevoeld dat ze niet helemaal oké is denk ik. Wat een vreemd mens. Echt, waar halen ze ze toch vandaan? Ongelooflijk. Heeft zeker zelf geen kinderen, anders zou je dat toch nooit zeggen?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hahaha dino
ja echt een domme doos ja! laat lullen, “en pik jij dat” pffffff wat zei jij? wat zeur je nou domme koe??
echt hoor niks van aantrekken elk kind heeft zn eigen karakter de 1 huilt wel met het inslapen de ander niet,
nouja al is ie niet moe laat je m bij wijze van wat langer op.
rico had laatst vanaf 2 uur niet meer geslapen en om kwart over 7 s’avonds ging ie pas te bed, hij wilde om 4 uur gewoon niet slapen had anderhalf uur zitte janken, en niks hielp tja dan er maar uit ook goed. als ie nie wil slapen wil ie niet slapen ga het niet forceren want dan blijft het hommeles elke keer.

nou meid, weer een bevestiging dat het cb zuigt

pffffffff wat ben ik blij met een normaal cb hier zeg tot nu toe tenminste
Nou is dylano ook geen dikkertje dap natuurlijk maar dan zouden ze weer kunnen zeggen dat ie te weinig weegt, maar ook at doe nze niet. Ook toen zijn curve’s nog niet gelijk liepen geen gemekker

enne inge ff terug naar je stofzuiger was de topic kwijt hahahaha, ja op zo’n kleintje zou ik ook verliefd worden
Ik heb wle een babyroze gehad

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Wil, ik zou toch even kijken of je een klacht kan indienen tegen deze arts. Die van ons zijn maf in vergelijking met dat gestoorde wijf van jou, maar wij hebben er ook zo 1 gehad. Helaas had ik die de allereerste keer ook, Toen moest ik morgan maar water geven met der reflux, dan had ze niet zo’n last van der keel. Dat het er dan drie keer zo hard weer uitkwam moest ik maar voor lief nemen. Maar goed daar waren zoveel klachten over die is ontslagen. Want zelfs het CB was het niet eens met haar.

Dus niet over je kant laten gaan hoor want zij is eerder een gevaar dan een bescherming voor kinderen.

Groetjes,

Michèle

Morgan heeft ook alleen van de tweede heel erg last van gehad, van de eerste en de derde niks.

Morgan ligt nu op de grond rondjes te draaien om haar eigen as. De Muts en dan boos schreeuwen omdat ze niet vooruit komt

Groetjes,

Michèle

Leer dat ze door te rollen ook overal komt Michèle doet dylano ook
Ook hij wordt boos als ie nie vooruit komt en af en toe gaat het in de achteruit en dan is nog verder weg bij atgene wat hij wilt hebben hahahahaha

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Nee ze rolde om de breede as niet om de lengte as Michelle, dus ze kwam niet eens van haar plek Maar zo vond het wel leuk. Ze ligt nu weer lekker te slapen. Straks een boterham eten in plaats van een fles (proberen) en dan der lange slaapje en dan even de stad in. Ik weet niet wat er met haar sokken gebeurd, maar ze verdwijnen…

Groetjes,

Michèle

Hier verdwijnen die ook op de ene of ander manier
Laatst ging madelon der bed verschonen en jawelll uit het dekbedovertrek kwam weer een sok tevoorschijn

Groetjes Michelle

Nou ja ik heb ze wel bijna vastgespijkerd aan de waslijn want ik weet dat Artemis ze pikt… Maar volgens mij zijn er op de creche ook een paar verdwenen.

Groetjes,

Michèle

Is toch ook leuk speelgoed

Groetjes Michelle

Ha ha ha ja voor een kat wel ja… Ach das zelf ook een soort baby. Ze in in iedergeval de poezenbaby…

Groetjes,

Michèle

ach zolang het bij sokken blijft

Groetjes Michelle

Wat vervelend zeg! Vooral ook omdat je zelf weg moet straks en je dus niet kan kijken of het wel goed gaat. Heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal mee zal vallen. Pcm geven is het enige wat je kan doen tenslotte.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Pffff kan me voorstellen dat je straks niet lekker weggaat. maar komop wil een beetje vertrouwen in je man

Groetjes Michelle

Hallo allemaal!!

Ik ben vandaag voor t eerste hier. Was wel even benieuwd naar andere verhalen van moeders en hun kids!
Mijn zoon Gijs is nu 8 1/2 oud en hij is 72 cm lang en weegt 12 kilo!!Echte hollands glorie dus!! (krijg t ook geregeld te horen)
Het cb vond dat hij toch wel wat aan de zware kant was…ze vroegen ook wat hij krijgt op een dag: s morgens 1 flesje a 200cc (rond 08.00u) dan een fruithapje met een flesje thee, kamille thee of rooibos met een klein scheutje gewone halfvolle melk (tussen 09.30u en 10.00u) dan slapen. Dans middags een boterhammetje met smeerworst, smeerkaas of appelstroop + een flesje a 150cc (rond 13.00u) dan even spelen of lekker slapen. tussendoor een half ligatje, banaantje of een biscuitje en een flesje thee. Aan t einde vd middag zijn avondeten met een heel klein beetje yoghurt (rond 17.00u) dan naar bed. En dan zijn laatste fles, avondpapje bicuit van bambix a 200cc (rond 21.00u) en dan weer naar bed tot de volgende ochtend.
Nou vroeg ik me af: Is dit nou teveel voor een baby van ruim 8 maanden, zou er nog een fles van af moeten? (volgens het cb kan de fles van 13.00u bij zijn brood er wel af… )

Groetjes, Nienke

Ik ben het met Will eens.
de fles zou de boterham mogen/moeten/kunnen (haha) vervangen.
maar wel een knappert hoor! op die foto
CB heeft soms wel gelijk, maar 9 van de 10 x praten ze hier bulls***