Cas zijn eerste tandje komt door!

Vanavond tijdens het eten was hij zo onrustig dus ik dacht; toch nog een keertje kijken of hij geen tandjes krijgt.
Ja hoor onderaan voor de kijkers rechts zag ik het begin van het doorkomen van zijn eerste tandje.
Geen wonder dat hij gisteren en vandaag zo onrustig was.
Hihi hij wordt al een echte dreumes straks en dan is het echt baby eraf!
(ben trouwens benieuwd hoe het gaat met tanden en borstvoeding)!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

jaaa gefeliciteerd met het door komen van je 1e tandje cas…

en jolanda hoop niet dat tie gaat bijten,auw

Jaaaa gefeliciteerd Cas
Je eerste tandje

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

joepie cas heeft zijn eerste tandje .op naar de volgende, goed hoor cas. alleen niet mama bijten he

groetjes marielle mama van tanja

Wow, mijlpaal!!!
Staat altijd zo lekker eigenwijs als er een tandje door is
Trouwens hartstikke knap dat je nog steeds bv geeft! Mijn complimenten hoor!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en…?

Jeeee een nieuwe fase weer, wat gaat dat snel. Succes met je tandjes Cassie, ze komen strakkies goed van pas hoor. Ben benieuwd hoe het gaat met de borstvoeding.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

En…gaat het een beetje met het voeden?!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Haha ja hoor, hij heeft nog niet gebeten in mijn borst (wel in mijn vinger; auw).
Hij doet zijn tong tussen zijn kaak en mijn borst, dus ik heb er met voeden weinig last van.

Deze foto is van gisteren.

MOOIE foto!!! (jee, zo zie je nog beter wat een mooi koppie hij heeft joh!)
En wat lief van hem dat hij zijn tong ertussen doet

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 10 Jul 2005 10:02:43

Ohhhhhhhh heerlijk, leuk ook dat je nog steeds borstvoeding geeft. Ik hoop ook nog een tijd vol te kunnen houden, alhoewel ik nu de voeding van 23.30u doe afkolven omdat hij anders zo treuzelt en hij weinig binnen krijgt waardoor ik weer zo`n 1,5 uur daarna moet voeden. Ik was eerst bang dat hij nu misschien de borst zou gaan weigeren ( want dit is wel lekker zo ) maar dat is gelukkig nog niet het geval.

mooie foto zeg

mooie foto

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Het is echt een knap mannetje!

Hihi, inderdaad lief dat hij z’n tong er tussen doet, goed dat je rekening met je mamma houdt hoor Cas!

hihi, Cas denkt ook, zo houdt mamma de borstvoeding hopelijk nog wel even vol!

Cas krijgt borstvoeding op verzoek en hij liet al heel snel de laatste voeding achterwege, ik geloof al met een week of 4.

Wel komt hij 's nachts nog om een voeding maar dat vind ik minder erg dan 's avonds opblijven voor een voeding.

Ik hoop door te gaan tot een jaar.

Ja hoor tand nummer 2 is er ook, echt heel grappig want je zou verwachten dat de tand naast die andere door zou komen eerst, maar nee Cas doet het anders de tand daarnaast komt dus nu door.
Zal wel een raar gezicht zijn, hopelijk komt die tand ertussen ook snel.

Maar nog steeds bijt hij mamma niet!! Hij is ook zo lief!!

hij denkt iedereen doet de tanden volgens boekje ikke niet hiihihih

maar cas gefelciteerddddd met je 2e tandje

Jaaa, zat er in dat de tweede nu ook snel kwam. Leuk hoor!
Staat altijd zo anders als er ineens tandjes tevoorschijn komen als ze lachen

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

ik voed in princiepe ook op vraag en geef dan de laatste voeding rond 23.30u. Die laatste voeding gaat met afgekolfde melk want dan duurt het niet zo lang en krijgt hij meer binnen (denk ik )Daarbij heeft pappa dan ook iets leuks. De ene keer red hij het met die voeding tot 3.30u en de andere keer maar tot 2.00u en daarna weer elke 2 uur ongeveer. pfffffff (en toch vind ik het leuk )S`ochtends kan hij ook enorm sluimeren met voeden, denk ik nou dat was het, dan is ie dr weer na 15 min of zo. Dit doet hij al vanaf de geboorte.

Gefeliciteerd Cas met je tweede tandje
Op naar de volgende

Gefeliciteerd knul!