allereerst gefeliciteerd met de tandjes !!!
zo lief he, en gelukkig bijt hij je niet
pf: 23.30 voeden, 2.00 uur weer, en dan om de 2 uur ? meid goed dat je dat volhoudt zeg⦠ik hield dat maar 8 dagen vol, en ben toen over gegaan op fv 
allereerst gefeliciteerd met de tandjes !!!
zo lief he, en gelukkig bijt hij je niet
pf: 23.30 voeden, 2.00 uur weer, en dan om de 2 uur ? meid goed dat je dat volhoudt zeg⦠ik hield dat maar 8 dagen vol, en ben toen over gegaan op fv 
Tja, ik denk dit is de laatste ( al twijfel ik nu wel al hoor ) dus wil ik er nog zo lang mogelijk van genieten. Daarbij zijn de voordelen al meteen zichtbaar als je bedenkt dat iedereen hier buikgriep had behalve Jessin. Ik weet dat de voedingen uiteindelijk steeds minder zullen worden en daarbij is die voeding van 23.30u terug gezet naar 23.00u. Jessin kan me ook zo verliefd aankijken tijdens het voeden, zo van āJij en ik he mamā, alleen daar doe ik het al voor whahahaha Het is lekker nog iets van Hem en mij samen en daar geniet ik erg van.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 31 Jul 2005 09:50:00
Hihi Cas zijn 3de tandje in inmiddels al door.
Hij gaat altijd keihard lachen als ik mijn borst ontbloot.
Ja, echt een mamma-Cas-moment. Geweldig.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
cas gefeliciteerd met je bijtertjes!!! als ik de verhalen van borstvoeding zo hoor vindt ik het iedere keer jammer dat ik het nog nooit heb kunnen geven mocht ik nog ooit het geluk hebben een derde kindje te krijgen geloof ik dat ik toch nog eens ga proberen want kan toch zijn dat ik dan wel melk heb he!! (hoop doet leven zeg maar )
liefs jessica