Bo heeft sinds vorige (op twee weken na precies een jaar terug) buisjes gekregen ivm oorontsteking wat niet weg ging. Toen hij nog geen buisjes had, maar wel die ontsteking, was hij vaak aan het spoken in de nacht, en kreeg je hem niet of heel moeilijk in slaap.
Sinds die buisjes is dat over. Hij had de eerste vier manden van dit jaar wel oorontsteking, maar door die buisjes liep het er gewoon doorheen, en had hij er nagenoeg geen of nauwelijks last van.
Gisteren hadden wij feest van mijn schoonouders (41 jaar getrouwd) groot feest met veel mensen en een warm en koud buffet. Er was een speelhoek voor de kinderen en Bo heeft zich kostelijk vermaakt, maar wilde niet eten. Wil hij al een dag of 2 a 3 niet zo heel goed.
Maar goed, ik dahct, teveel prikkels etc, komt thuis wel, en dat klopt, thuis at hij een potje zo weg.
Echter vanaf 2230 sliep Bo heel onrustig, maar viel uiteindelijk wel weer in slaap. Tot 115, vanaf dta moment was hij wakker, huilend, krijsend, behalve als hij bij mij was. Dit heeft tot 415 geduurt, en heb hem toen een pap fles gegeven, in de gedachte dat hij misschien toch honger had. Hij dronk hem gulzig op, maar op het moment dat ik hem weer terg wilde leggen in bed, spuugde hij alles onder. Griep dacht ik dus… Toch sliep hij daarna tot 600. Hij heeft dus iets meer dan een uur geslapen, vorodta het hele gedoe weer begon van huilen en krijzen behalve als hij bij is, of afleiding heeft van de tv…
Toen dacht ik opeens, wat zie ik nou??? Heeft hij dus een giga loop oor!!
Mijn vermoeden is dus eigenlijk dat hij in ieder geval bij dat oor zijn buisje is verloren (wat heel goed kan) en dat zijn trommelvlies is geknapt vanmorgen. Hij heetf dus volgens mij behoorlijk wat pijn gehad
Ik ga zo dus de kno bellen zodat die even er naar kan kijken. Op zich heeft hij geen koorts hoor, maar goed, als mijn vermoeden klopt, zal hij dus nieuwe buisjes moeten hebben.
Jullie kunnen je wel voorstellen dat ik dus bijna geen slaap heb gehad vannacht, en mijn man dus ook niet. We lagen er zelf pas in om 2330, dus hebben bij elkaar hooguit een uur of 3 geslapen, en dan houd ik het hoog aan!!
Bah vind het gewoon zielig voor hem, en weer net als vorig jaar, vlak voor zijn verjaardag, want toen begon hij volgens mij ook in deze week met zijn oorontsteking, en uiteindelijk 3 dagen voor zijn verjaardag heetf hij buisjes gekregen. Ik hoop dat hij nu niet zo lang hoeft te wachten, maar met een loop oor, mag hij misschien dan ook wel sneller terecht.
liefs woezel