Buisjes eruit?

Hoe is het nu met Bo? ik heb de berichtjes wel gelezen, heb al een aantal berichtjes op msn achtergelaten, maar zoals je weet, zowel msn als internet doet het raar bij mij, ook hotmail deed vreemd. ik weet niet of je mijn berichten ontvangen hebt?
ik denk die vandaag wel want verder kan iedereen mijn berichtjes weer lezen…
ik hoor het wel.
Naar die buikgriep, ik hoop dat hij snel opknapt!

Jeetje woezel, ik lees het nu pas allemaal. Zielig hoor voor bo, hopelijk knap hij snel op. Beterschap voor de kleine man.

Gr Patries

Echt beter gaat het nog niet. HIj hoeft gelukkig niet meer over te geven, daar ben ik blij van, maar hij wil eigenlijk alleen maar dirnken. Brood, is na 3 happen (en dan ben ik al blijdat hij in ieder geval drie happen heeft gehad) dat hij het niet meer wil, fruit wil hij ook liever niet (tenzij het aardbeien zijn, maar daar heeft mama niet altijd centjes voor aangezien ze nu ongeveer 3 euro per bakje (let op de je) zijn. Dus mama vind dat hij kan kiezen tussen appel, banaan , peer, mandarijn. Genoeg keuzes toch? Maar dan is het ook na twee happen dat hij niet meer wil.
Avond eten probeert hij niet eens, ja soep wel, ook goed gevulde groentesoep (een maaltijd op zich) en een klein beetje boullion, dat eet hij, maar om dat nu elke avond te geven, lijkt mij ook niet goed, want straks wil hij niks anders meer.
Wat moet ik hiermee doen? hij is niet zichtbaar ziek, geen koorts, behalve een loopoor, en dan het oevrgeven van dinsdag.
Hij ziet er ook niet echt fit uit, beetje witjes, en sjaggie.
Naar de dokter gaan heeft geen zin, wantben er dinsdag nog geweest, dus het is toch afwachten, maar echt waar, ik hoop dat mijn ventje zich snel weer wat fitter voelt

liefs woezel

Hoe gaat het nu met Bo? Tuurlijk hoop je dat hij heel snel opknapt!
Als je kindje ziek is voel je je zelf ook niet fijn
Het weer is er wel weer naar he, tjonge wat een belabberd weer.
Rico zei net dat hij naar buiten wilde, naar de graafmachines kijken (Buituh! na de graa mie mien!!) haha!
ja doei hij heeft nogal wat af gehuild vanacht en heeft Diarree dus dat wordt hem niet vandaag, aangezien het echt vies weer is.
Ik heb gezegt dat als rico vandaag wat fit blijft hij morgen naar de graafmachines mag kijken, maar toen ik dat zei bedacht ik me: ooh morgen is het zondag, dan werken die mensen niet natuurlijk.
nouja hopelijk is hij het vergeten