@Inge, zijn webshops dan altijd goedkoper? Ik zie vaak toch dezelfde prijzen en dan komen er nog verzendkosten bij? Waar koop jij Name it dan? dat vind ik namelijk ook stoer! Enne…DUTHLER? AAAAA, daar zul je mij nooit zien! dat is voor 60+ toch? ![]()
Ik woon in de Steps, maar ga ook graag naar Esprit, Mexx en een winkel waar ze o.a. Replay hebben. Voor Max ga ik nu vaker naar de Jola, daar kocht ik laatst een superstoer spencertje met een spijkerbroek met zo’n riempje aan de achterkant. heel gaaf. Voor Eva vind ik Jilly en Mitch ook leuk, van Shoeby, maar een set (rokje + jasje) was 60,- en dan zit ik maar aan één setje. Vond ik toch ook duur. Ik ga morgen de H&M uitspitten, hebben ze ook leuke dingen en de Zara kids, al moet ik daarvoor naar Tilburg.
Hahaha, ik zei tegen het mannetje: ‘Morgen kunnen we voor jou in de uitverkoop wel watr shirts kopen, die kun je dan volgend jaar ook nog aan!’ Hij vond het prima, haha. Hij draagt altijd spijkerbroeken met een blouse of stoere polo. We slagen goed bij Garcia, of EDC esprit. Pall Mall heeft hij ook, maar vaak wel in de sale. En met zijn nieuwe Pall Mall-jas doet hij 2-3 seizoenen. Wat ik zeg, fijn dat hij er niet zo veel om geeft, dan blijft er meer over! Hehehehe.
Ik probeer ook altijd te minderen, maar net als Bakmama lukt het niet. Ik zie ALTIJD dingen voor de kindjes. Heel vaak laat ik dure dingen wel hangen, maar als je alle kleinere bedragen optelt, schrik je toch. Wat 6x25,- is toch 150,-…We kunnen het wel ‘lijen’, maar soms vind ik mezelf gewoon SICK. Ik word ook onrustig als ik niet kan winkelen. Ik ben dan ziek óf ik word ziek!
Hahaha!
Groetjes Rainbow, trotse mama