Budgetvraag

ik ook geen budget.
Koop wat ik leuk vind en de ene maand niks en de andere maand voor 300.- ofzo.
Ik koop voor alle 3 en het meeste wel voor Aaron.
Ik ga wel elleen de mexx in met opruiming want ik ga voo aaron geen broekje kopen van 50.- als ik er bij c&a 3 voor kan krijgen…zo ben ik dan weer wel.

Een gemiddelde per maand…ik zou het niet weten!
Je krijgt toch kinderbijslag per 3 maanden…maak dat op voor de kids en ze hebben genoeg denk ik voor die 3 maand!

Gr, Danielle

Mijn man doet een eeuw met zijn kleding hahaha. Die draagt werk-kleding dus prive kleding draagt hij doordeweeks niet tot nauwelijks. Veel verslijt hij dus niet. Ik denk dat hij 1x per jaar naar de stad gaat voor een winterjas, haal ik weleens sokken en ondergoed. Heel goedkoop dus.

Voor mezelf besteed ik niet zoveel, een schatting? 50 euro per maand en Fabienne ook ongeveer 50-100 euro per maand (gemiddeld).

Ons bin zuunig in zeeland.

Ik vind vrouwenkleding toch moeilijker dan mannen. Als mijn man 3 levi’s broeken achter elkaar draagt valt het niet op. Maar als een vrouw 4 dagen zelfde jurk draagt dan zie je dat gelijk… Snap?

Hier kan de man ook heeeeeeeeeel lang met een broek of ee trui…zijn dan vaak wel duurdere broeken, van Jeans Centre of een ander merk, want hij heeft maar maatje 27-32 (echt een rot maat, en bij een gewone winkel hebben ze die maat nooit).
Maar een vast bedrag in de maand heb ik niet… ik koop n.l nooit elke maand kleding, niet voor mezelf, als niet voor de kids…
Af en toe eens een tshirtje of een broekje voor de kids… maar nee eigenlijk niet.
Ik wacht wel op de Kinderbijslag hahaha.
En als de kids niks nodig hebben (zoals afgelopen keer), dan zijn papa en mama aan de beurt…:smiley:

Liefs, Melanie

Ik ben net klaar met shoppen voor Senne! In drie weken tijd was ze uit AL d’r snottige gegroeid dus ik moest wel…
Ik ben dus nu in een week tijd misschien wel €200 kwijt geweest aan Senne, gelijk herfstkleertjes erbij gekocht natuurlijk!

Mijn vriendin werkt bij een hele dure kleding/ woonwinkel en daar is alles nu voor de helft. Maar ik wist niet dat ze kinderkleding verkochten…wel dus! ik gind dus nietsvermoedend die winkel in om mijn vriendin even gedag te zeggen. Je raad het al, ging met 2 shirts van sevenoneseven en een rokje van Retour de deur uit!
Maar er zijn ook maanden bij dat ik niets koop voor haar…

Mijn vriend gaat 2 x per jaar flink shoppen voor zichzelf, ong €600 geeft hij dan wel uit. Ook Gstar, Gaastra, Diesel.
Zelf geef ik veel te weinig uit voor mezelf. Koop veel bij Esprit maar H&M LOGG past ook goed bij mij…

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

haha…kijk zo is het vanmiddag weer gegaan
Moest een pakketje weg brengen naar de AH en daar zit de C&A naast.
Aaron was met oma mee dus ik had tijd genoeg.
Ik dacht: ik zal eeerst even de C&A in lopen kijken wat er is want ik heb spijkerbroeken voor Aaron nodig.
Dus daarheen en ik ging op zoek naar spijkerbroeken.
Toen zag ik hele leuke truien van spiderman en cars hangen dus die 3 meegenomen, 4 spijkerbroeken voor hem, 2 truien voor vriendlief en spijkerbroek voor vriendlief!
Totaal 162,85…dus nu kom ik weer ff niet in een winkel voor kleertjes he!
Toen nog maar ff snel een brood gekocht en snel naar huis gegaan met die zware tas.

Gr, Danielle…maar geen vast bedrag dus hier per maand.

Hahahaha, de rollen zijn omgedraaid! Ik scoorde een jeansbroekje bij Ter Stal van 7,- en een shirt voor 3,-! Wéér een stoer setje erbij! Doet me goed. Ik merk dat ik het steeds leuker ga vinden om voor minder geld leuke dingen te scoren! Ik word er nog eens een ster in, woehahaha!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

hummmm…jammer dat wij dan weer geen ter stal hebben}

maar ik dacht niks te hebben maar heb vorig jaar al 4 spijkerbroejkes voor Aaron gekocht, die lagen in de andere kast!
Heeft ie er nu alvast 7! (maat 98)

Ahhh jaa…ze zeggen dat kindjes lang in broekmaat 98 rondlopen toch?
Aaron zit er sinds ene half jaartje in.

Gr, Danielle

lang in 98? geen flauw idee wat gemiddeld is, Bo zit inmiddels in 104, ik weet nog wel dat hij een jaar lang in maat 86 heeft gezeten, wat broek betreft. Vorig jaar april ofzo is hij overgegaan naar 92, daar is hij afgelopen maart/april uitgegroeid, en ging over naar 98 en nu sinds een week zit hij in 104. Dus uitiendelijk heeft hij ongeveer 4 maand met zijn maat 98 gedaan, vergeleken met de andere broekmaten was dat dus best kort.
Hij zit qua boven kleding nu in 110/116.

liefs woezel

@woezel: sow, dan is jouw kleine man best wel aan de grote kant!

Aaron is 3 en heeft bovenmaat 98/104 en broek soms nog 92 maar het meeste wel 98 aan…en maat 25 van schoen.

Tja, ik weet niet…heb ook maar gehoord dat veel kindjes van de kleuterschool veelal lopen in maat 98 (broertjes en zusjes van de kindjes die bijaaron op de psz zitten)
Er werd gezegd dat die maat soms wel 2 jaar meegaat.

Gr, Danielle

@danielle, ja Bo is idd erg groot. maar 2 jaar met 98? ik denk dat dit zou kloppen als een kindje hebt wat zich redelijk aan het gemiddelde houdt. Bo echter niet!! hahahahaha Hij heeft overigens maat 26 met zijn schoenen.

liefs woezel