Hier is het ook bijnzonder lastig, omdat Bo 28 november jarig is. ds hij krijgt dan binnen een week a anderhalve week behoorlijk veel, en dat was vorig jaar niet zo heel goed bevallen. Hij wist van gekkigheid niet meer wat hij er mee moest doen.
Dus we hebben besloten dat hij voor zijn verjaarda van V-tech de storio krijgt met het dora spel, en sinterklaas vieren we bij beide familie’s, ds die van mij en dan ook bij mijn schoonfamilie.
We hebben afgesproken dat we alleen nog maar voor de kids doen, want anders wordt het veel te gek, ook qua geld, juist omdat het voor ons een hele dure maand is. Mijn moeder en vader zijn namelijk ook nog eens 6 december en 26 december jarig. Dus budget? niet zo gek veel, hij krijgt een cars puzel, een pakket strijkkralen, en dan nog iets wat ik nog moet kopen, weet nog niet wat. Wij hebben namelijk afgesproken dat we een hoeveelheid aantallen doen, en niet zozeer op de prijs letten. Mijn zus koopt ook een aantal kado;s voor hem, mijn ouders, mijn schoonouders, dus hij krijgt echt niets te kort.
liefs woezel