Brullleeeee

Ook de wipstoel is hier inmiddels via MP verkocht…

Enne inderdaad, geen salontafel meer. Die worden zwaar overschat…haha.
Er komen nu een paar bijzettafeltjes, dan heb je ook plek om alles neer te zetten, maar niet meer voor je neus. Heerlijk, wat een ruimte. De kamer lijkt wel een keer groter geworden.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Zo dames,

Een herkenbaar topic, al lees ik dat het al niet meer echt over de beginvraag gaat! hahah!

Nora is een week of vijf geleden ineens begonnen met heel boos worden op het aankleedkussen, inderdaad met poepluiers heel vervelend! Bij het lezen van dit topic besef ik ineens dat het nu zo goed als over is met het gehuil als ze niet mag draaien van me. Voorheen kroop ze het liefst haar commode af, zo snel wilde ze wegwezen. Inderdaad een knuffeltje, borstel of schoentje gegeven waar ze dan heel blij mee is. Ook kleed ik haar nu voor een groot gedeelte zittend aan, daar is ze heel blij mee. En aan het eind laat ik haat staan met haar handjes in mn nek en dan trek ik haar broek op. Ze is volgens mij heel tevreden met haar actieve rol in het aan- en uitkleden. dat houdt het wel weer even interessant voor haar!

Als ze erg moe is nu, kan ze nog steeds wel heel erg tekeer gaan zeker na het bad, voor de nachtslaap zeg maar. Ik probeer wel heel consequent te blijven, want inderdaad, het opvoeden is nu echt wel begonnen! Trouwens wel leuk om te merken dat neezeggen af en toe gaat werken! Soms moet ik het drie keer achter elkaar zeggen, maar uiteindelijk gaat de la dan niet open! Als ze dan weer lief aan spelen is, krijgt ze een dikke knuffel!

Maar goed, mijn conclusie: volgens mij gaat het wel weer over, of ieder geval, wordt het weer minder.

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ja, het wipstoeltje is nu levensgevaarlijk, die is naar zolder!

Mriek houdt wel in de gaten dat salontafels bij een ander dan zeer interesant worden

Liefs Michelle

wij hebben nog wel een salontafel, maar een houten. Ik heb een hoekbank dus dan zijn bijzettafeltjes een ramp als je lekker in je hoek zit enne daar halen ze ook alles weer vanaf. Maar ik had dus wel een glazen, maar inderdaad het idee dat ze daarop zou smakken, Nee dank je. Dan maar een houten deuk in der hoofd

Groetjes,

Michèle

Is de wipstoel tot 9 kilo…mmm Dani is inmiddels rond de 10 kilo. Ik wil binnenkort toch een eetstoel voor hem gaan kopen. Vind hij zelf ook veel leuker, dan hoort hij er echt bij. en in de wipper gaat hij ook steeds helemaal rechtop zitten en naar voren.

Dani “tijgert” nu redelijk goed en ipv zijn speeltjes is ook hij heel erg geinteresseerd in de salontafel en papa’s muziek installatie en boxen. De salontafel zet ik af en toe weg, zodat hij lekker alle ruimte heeft…

Ook hier de box alvast naar laagste stand gedaan en ook zijn bedje willen we binnenkort gaan verlagen. Hij is nog wel niet toe aan staan, maar probeert zich wel af en toe al omhoog te trekken en die armspieren kweekt hij nu ook behoorlijk door het tijgeren, want dat doet hij voornamelijk met zijn armen. Ik vind het wel leuk hoor als die nieuwe dingen die ze ontdekken!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Die zou ik inderdaad naar beneden gaan zetten Saro want 123 en ze staan. Dat gaat zo snel, enne liever een pok dat een bof horen

Groetjes,

Michèle

@Michelle: maar die hoef ik niet te poetsen, dus dat maakt me dan niet zoveel uit…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

@ Liske, naarmate je hier meer komt, zul je merken dat wij heeeeeeel goed zijn in het afdwalen van het onderwerp. Soms gaat het eerst over luiers, daarna over je man die raar doet en we eindigen dat zelfde topic met een chocoladeverslaving!

Wij hebben Eva ook maar niet meer in de wipper gezet. En haar bedje is naar beneden. Ze ligt nu wel akelig laag vind ik. Ook wel rot met haar er uit tillen, want ze staat dus nog niet. Elke keer als we haar in bed leggen, rolt ze meteen om en gaat ze weer spelen. Dan is het daarna huilen omdat ze niet kan terugrollen op haar rugje. Baby’s!

Enne…ik kleed haar ook steeds vaker zittend aan, wat al beter gaat. Maar een luier aandoen is een ramp als ik haar niet afleid met het zalfpotje ofzo. Hup, die heupjes draaien alweer om! Con-ti-nu! En kwaad als ik haar omdraai. Dan gromt ze echt van: eeeeeeeeeeeee! Wel grappig dat ze opeens weer zoveel kunnen, maar je moet ze nu echt nog beter in de gaten houden!

@ Michele: is IKEA open in Delft? Hmmmm, in Eindhoven misschien ook wel? Ga meteen eens kijken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahahahahaha das waar Mriek
Ik heb een houten hoef je ook niet zoveel aan te poetsen

Liefs Michelle

Oh ja, nog vergeten te vertellen dat de stereo hier ook razendpopulair is. Gisteren zette ze eigenhandig een andere zender op, of ze draait de volumeknop harder. Maar ook opent ze het cassettedeck en dan trekt ze eraan. Ja, wij hebben nog zo’n oud lijk waar een cassette in zit!

Vanmorgen hadden we een ontbijtje voor papa. We zaten met z’n drietjes te eten toen er een liedje kwam van Madness. Kennen jullie die? One step beyond! Daarin zit een trompetterdeuntje en dan lopen de mannen van Madness heel raar naar voren en naar achteren. Ik zit het hier half voor te doen, maar dat zien jullie niet! Hopelijk weten jullie welk loopje ik bedoel! Ik deed dat toen ook en Eva klapte en lachte keihard! Ze vindt het altijd megagrappig als ik iets met muziek doe en dan dans of raar doe!

Ik zie je al helemaal zitten Rainbow
En troost je wij hebben ook nog zo’n oud lijk maar kunnnen ook 3 cd’s in

Liefs Michelle

Hahahaha, bij ons ook: wel VIJF! Er zit geen ELPEE-mogelijkheid meer op, dat niet!

Hier zojuist het bedje ook maar verlaagd. ik ging hem vanochtend uit zijn bedje halen (na de ochtendslaap). Ligt meneer alweer op zijn buikje en met zijn hand aan de zijkant van het bed zeg maar en dan zijn hoofdje optillen. dus voor de zekerheid maar verlaagd. Hij ligt nu weer in zijn bed voor de middagslaap. Ben benieuwd hoe ik hem straks weer aan tref.
Wat ik nu trouwens ook af en toe doe als hij zo bozig is. Hem afleiden met iets anders. Bijvoorbeeld als hij wil staan (wat niet lukt) en hij wordt dan boos…iets anders te spelen pakken. Of even met hem naar een andere kant van de kamer gaan en daar iets anders met hem doen. Helpt soms wel.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@ Rainbow. Ja hij is open bij ons in Delft. Bij de topic vaderdag staan mijn aankopen dus als je nieuwsgierig bent. Trouwens dat loopje ken ik wel hoor. Zal er leuk uitgezien hebben achter de pc

En dames waarschijnlijk moeten wij onze kinderen uit gaan leggen wat een lp is en dan kijken ze je met stomheid aan want muziek staat toch op een MP3???

Groetjes,

Michèle

Ja inderdaad, een LP! Ik moest er nog om lachen daarstraks. Mijn neefje zag een cassettebandje en wist echt niet wat dat was! Mijn vriend en ik hadden het vanochtend nog over een singeltje! Eeuwen geleden lijkt wel! Kinderen weten nu alles over internet, ik kan me herinneren dat ik voor het eerst mailde, hoe stoer dat was! In 1997 ofzo?

Dat computermeubel wilden wij ook Michele, maar we vonden het best duur en we hadden het niet echt nodig…Wel onze smaak! Misschien in een ander huis met meer ruimte? En dat kastje, daar hebben wij een grote kast van, de Leksvik geloof ik he? Ik reed met Eva naar Prenatal vlakbij IKEA, want ik dacht te hebben gezien dat ze open waren en ik wilde even een netje kopen voor de boodschappen aan de wagen. Kom ik daar, zijn ze potdicht! Jammer! Ik verveel me vandaag toch al dood!

Ja ik ben al meer opgegroeid met een pc thuis. morgan zal hem op de kleuterschool denk ik al krijgen voor les. En Mervin leert het nu allemaal. en wat dacht je van een mobiel. Er was een tijd dat je op zoek moest naar een telefooncel als je echt wilde bellen dat je later kwam en dan moest ie niet gesloopt zijn. Nu loop je de deur niet meer uit zonder mobiel en bellen we iedereen zonder aanleiding zeg maar.

Ha ha ha wij hebben de buffetkast, de salontafel en het cd rek van inderdaad Leksvik. Deze hoek past er het beste bij want geen pcmeubel van leksvik. We willen de hele woonkamer er langzaam mee vervangen zeg maar. Dus nog een eettafel en nog 1 cd toren, een grote boekenkast en het tv meubel.

Groetjes,

Michèle

Oh inderdaad, zo’n ouderwets groen ding waar toen nog telefoonboeken in hingen, die altijd weer verbrand werden! Ik zag laatst een vrouw in een cel bellen en ik keek onderhand raar op joh! Zo van: zijn die dingen er nog?

Hier ook Leksvik-fans! Wij hebben de babykamer voor Eef en die bevalt erg goed. Leuk voor weinig, daar hou ik van!

Ha ha ha bij ons op het station staan ze ook. Wel aangepast voor chipknip en zo. Maar inderdaad soms sta je even van oke en je mobiel dan. Of dan hebben ze geem beltegoed en dan gaan ze met hun mobiel (om het nummer op te zoeken) in der tel cel staan om te bellen. Kun je net zo goed opwaarderen toch???

Enne wij leerde de Lekvik pas later kennen. Ik wil wel uit de kinderkamer serie de kist hebben voor Morgan’s speelgoed in de woonkamer.

Groetjes,

Michèle