Zo dames,
Een herkenbaar topic, al lees ik dat het al niet meer echt over de beginvraag gaat! hahah!
Nora is een week of vijf geleden ineens begonnen met heel boos worden op het aankleedkussen, inderdaad met poepluiers heel vervelend! Bij het lezen van dit topic besef ik ineens dat het nu zo goed als over is met het gehuil als ze niet mag draaien van me. Voorheen kroop ze het liefst haar commode af, zo snel wilde ze wegwezen. Inderdaad een knuffeltje, borstel of schoentje gegeven waar ze dan heel blij mee is. Ook kleed ik haar nu voor een groot gedeelte zittend aan, daar is ze heel blij mee. En aan het eind laat ik haat staan met haar handjes in mn nek en dan trek ik haar broek op. Ze is volgens mij heel tevreden met haar actieve rol in het aan- en uitkleden. dat houdt het wel weer even interessant voor haar!
Als ze erg moe is nu, kan ze nog steeds wel heel erg tekeer gaan zeker na het bad, voor de nachtslaap zeg maar. Ik probeer wel heel consequent te blijven, want inderdaad, het opvoeden is nu echt wel begonnen! Trouwens wel leuk om te merken dat neezeggen af en toe gaat werken! Soms moet ik het drie keer achter elkaar zeggen, maar uiteindelijk gaat de la dan niet open! Als ze dan weer lief aan spelen is, krijgt ze een dikke knuffel!
Maar goed, mijn conclusie: volgens mij gaat het wel weer over, of ieder geval, wordt het weer minder.