@Saro: klinkt soms makkelijk ja…theorie en praktijk hè…
Groetjes!
Ach dames als het echt allemaal zo makkelijk zou zijn, hadden we ikke ben ook niet nodig gehad en zatten we ook niet zo lekker te keuvelen allemaal met elkaar
Groetjes,
Michèle

@Rainbow; haha hetzelfde als mij dus, ook druk en rico is dan ook wel druk, (nog drukker dan mij) dus ik merk het wel bij m.
Rico is dan een mannelijke diva denk ik. want het is me er eentje. en met veel pit. als ik iets afpak van hem dan wordt ie ook boos, vooral als het zijn tandenborstel is waar hij daarvoor flink op zat te zuigen omdat ie de tandpasta zo lekker vind.
ja sorry jongen je moet ook ooit je bed in, en dat ding gaat NIET mee!,
en dat rollen oh my god…ja ik ken het helemaal
gisteren lag hij trouwens op de grond in zijn slaapkamer, ofja lag, hij was daar flink aan het oefenen met tijgeren/kruipen.
hij zag zn luieremmer staan en ja dan zie je ook die pedaalemmer zak eruit steken, en die vind ie oh-zo-gaaf! dus sprint hij er echt naartoe op zn tijgers en trok dat hele ding om (wilde m net gaan verversen dus al die luiers door zn kamer heen) rico vond enig, en ik kon er ook wel om lachen.
maarja hij wil dus alles wat hij niet mag hebben.
zn eigen speeltjes hoe leuk of gek ze er ook uitzien is allemaal niks waard, en plastic tasjes en noem maar op is helemaal in bij rico.
ohja en kabels die zijn ook errug interesant. best lastig soms is ie niet te houden en ze tik m van vermoeidheid mara in zijn box. en dan is het dus echt ruzie volgens rico, en is mama niet meer lief wel 5 minuten lang
Hier zijn plastic tasjes, bonnetjes, papiertje, tijdschriften en tv gidsen, afstandsbedieningen, mobiele telefoons en de katten erg favoriet. Oh ja en popje
Groetjes,
Michèle

haha ja afstandsbedieningen ook en telefoons, maar sinds hij de kranten bak heeft uitgevonden is niks meer veilig. hij gaat recht op zn doel af en is net Roadrunner
hier inderdaad ook alles wat NIET van dylano is is interessant pfffff hij heeft zojuist de radio ondekt heel leuk dat hij op zijn knieen kan zitten (not) hahahahaha
Liefs Michelle
ja rico kan ook sinds eergisteren op zijn knieen zitten, is dit een teken van : er gaat hier iets nieuws van komen??"
hij gaat dan op en neer alsof ie weer ik veel wat aan het doen is haha en zn armpjes zijnd an ook helemaal gestrekt en maakt dan volgens mij wat kruip bewegingen maar komt dan niet vooruit dus gaat ie maar tijgeren.
hola!!.. hij trekt op dit moment alle ortners uit de kast!!
dylano kruipt al een tijdje maar ik bedoel op zijn knieen zitten ipv op zijn kontje dus met rug recht en probeert dan te gaan staan., maar dan zijn ze langer als dat ze gewoon zitten dus kan hij ook bij meer dingen bij
Liefs Michelle
Kan heel goed zijn dat Rico inderdaad ineens gaan kruipen Inge. Bij morgan was mijn mobiel de trigger. Dus bereid je maar vast voor. En heb je alles weer opgeruimd. Ze houden je zo lekker bezig.
@ Michelle. Wacht maar tot ze gaan staan kun je ook je salontafel schoonvegen
Groetjes,
Michèle

quote:
ja precies daar ben ik het mee eens en idd, dat is een goede uitspraak: ook dit gaat weer voorbij" probeer ik ook als motto erin te houden![]()
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Klopt, alleen duurt dát dan niet zo lang, en begint hetzelfde feest
nog een stapje erger nog een keer.
zucht
M.

quote:
Wacht maar tot ze gaan staan kun je ook je salontafel schoonvegen![]()
Groetjes,
Michèle
Daarom hebben wij die vorige week net verkocht via marktplaats. Was zo’n salontafel met glasplaat, ik zag de bui al hangen. Vieze vette vingers en mama maar poetsen… Dus die is weg en wat een ruimte nu! Erik is helemaal blij, die heeft ineens een heel groot stuk speelkleed erbij.
Groetjes!
Eva gaat nu ook opeens op haar knietjes zitten. Ze pakt de mand onder de box dan vast, die ik meestal naar voren zet zodat ze zelf bij haar speelgoed kan en dan gaat ze op haar knietjes. Steeds hoger. En van lig naar zit. We hebben haar bed nu ook naar beneden gedaan, want ik heb het idee dat ze zich nu op wil gaan trekken. Ze wil ook staan op schoot. Sommige kindjes hier staan al, maar Eva niet en ik ben supertrots dat ze dit kan!
Het arme schaap moet alleen niet meer in de wipstoel. Ze leunde zo ver naar voren, dat ze omkiepte. Ze zat vast met de gordel en ze lag onder de stoel. Ik was in de buurt en tilde haar snel met wipper en al op, maar ze was flink geschrokken en ze huilde tranen met tuiten. Toen ik haar troosste, ging ze NOG DRAMATISCHER huilen, want ja, ze is nu eenmaal diva EN actrice. Zo erg was het allemaal niet, een klein beetje rood op haar neus, maar aandacht betekent: zielig doen. Desondanks mag de wipper naar zolder van mij, want met 9 kilo mogen ze er niet meer in…
Groetjes Rainbow, trotse mama

Wij gaan straks naar Ikea kijken of ik een stoeltje voor Morgan kan vinden Ze gaat ook rechtop zitten erin. Ze is nog niet omgekukkeld, maar ja dat zal ook wel gaan gebeuren.
Groetjes,
Michèle