jeetje, zou dit dan sprong zijn. Ik hoop het zo.
Eigenlijk is er geen pijl op te trekken. Pap gaat zeer moeizaam. Inderdaad 5 schepjes en ze is er flauw van. Gisterochtend ging net meer dan de helft op. Fruithap, maak ik altijd zelf ongeveer 200 gram. gaat wel altijd op. Bied dan ook maar sap aan, gaat meestal 30 cc van naar binnen. broodje gaat ook meestal wel op maar die fles is een ramp. We geven nu eerst de fles en dan het broodje. gisteren dronk ze dus 120 cc en het broodje heeft ze dus ook opgegeten. Maar dit kan vandaag heel anders gaan. In de middag liga of rijstewafel of een lange vinger. meestal gaat halve liga koek wel op lange vionger niet is te hard denk ik. rijstewafel oook niet. sap ongeveer 80 cc, terwijl dit vorige week nog 150cc was. groentehap soms halve potje dan benik al heel tevreden. Maar gisteren dus 5 schepjes. toetje gaat nog wel maar ook niet van harte. Dan gaat gaat ze om 19 uur op bed. Meestal slaapt ze wel gelijk, maar gisteravond had ze wat problemen. ben niet heen gelopen, want dat was niet nodig. Eigenlijk slaapt heel goed in. De afgelopen 2 maand nooit meer iets vernomen vanaf dat ze naar bed gaat. Ze rolt ook niet in bed etc. Zoals ik hier soms lees van andere kindjes. Wel vind ik haar in de ochtend soms andersom in bed bovenop de dekens. Dan moet ik wel even lachen en zij ook.
Vanochtend om 7 uur heengelopen. Tijdens verschonen brullen, ik dacht die heeft honger logisch, want praktisch gisteravond niets gehad. Maar nee na 5 schepjes pap. Toen heb ik sap aangeboden, begon ze fanatiek uit te drinken. Dus ik dacht laat ik dan maar melk maken als je dan toch dorst hebt. Nee vond mevrouw geen goed idee. Heeft ze 80cc van gedronken, dan maar niet dacht ik. In de auto bij de creche nog even sap aangeboden, nee wou ze niet.
Ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan. En ik moet eerlijk zijn dat ik wel elke keer weer opzie tegen de groentehap geven. Terwijl ze altijd haar groentehap opat. Het is volgens mij ook niet dat ze het niet lust, maar gewoon geen zin. Als ik haar dan uit de kinderstoel haal en in de box zet om te spelen is ze ook tevreden.
Ik hoop zo dat dit de 8 maanden sprong is. Wel zie ik dat ze veel meer speelt. Voorheen moest ik haar toch altijd wel vermaken. En verlatingangst heeft ze volgens mij nu ook wel gehad. Ik kan sinds het weekend gewoon weer weglopen. Veel kiekeboespelletjes gedaan.
Wil, ik denk niet dat we ons erg druk moeten maken. Laten we onszelf niet gek maken. Gewoon aanbieden wat ze anders ook krijgen en anders maar niet. Bo zal zich vast ook niet laten verhongeren en verdorsten. Sanne is eigenlijk best wel tenger voor haar leeftijd. Ze zit ook onder de gemiddelden. Ik weet dat zegt niets. Maar toch, omdat ze nu zo slecht eet en drinkt. Ik had trouwens eergisteren weer een shirt aangedaan bij haar die ze eerder ook droeg en die zat echt wel wat strakker dus…
Groetjes Carolien