Brullend wakker worden

@ Rainbow nou morgan is 74 cm exact en 9.6 kilo. Ze zat iets aan de bovenkant van de curve maar ze kon het hebben zei het cb. Ze mag ook half vole melk gaan drinken en met de pot mee gaan eten. En met de prikken zelf was het dikke tranen en daarna meteen weer spelen. Ze had onwijze lol met de propjes alleen zwaaien zat ze echt te kijken van ja dag ga niet zitten zwaaien. Wel heeft ze aan een stuk door zitten kletsen. We kregen ook te horen dat ze op de ontwikkelingscurve voor loopt.

@ Will. Hopelijk was het een eenmalige actie. Denk dat ik wel pcm geef just in case vannacht want het is net een hond die een stuk worst ziet zoo kwijlt ze.

Groetjes,

Michèle

Hier zijn het ook hazeslaapjes hoor of veel geluid in der slaap. Lijkt wel of ze niet echt lekker wegvalt. Ze is wel rustiger dan gister in iedergeval. 18.00 pik ik haar er weer uit en dan vanavond even douchen en lekker bijtijds naar bed.

Ik hoop alleen dat de pcm werkt want ik zei bij de aptheek dat ze 9.6 kilo was en bijna 1 jaar heb ik toch weer 120mg meegekregen. Ik had gedacht dat ze al naar hoger mocht.

Groetjes,

Michèle

Nou ja ik heb hem niet in huis. Maar ja zo gehaald toch als het moet. Alleen jammer van die 120mg. Maar ik heb haar er wel 1 gegeven nu. Ze had 39 graden, maar ja prikjes gehad he enne eet voor het eten was ze druk aan de wandel met der rollator. Ze kan nog niet keren dus dat was wat lastig. Ik er steeds achteraan en zij rennen bijna. En een lol dat ze had. En ze heeft haar hele bord eten leeg (200) en 2 toetjes. Melk wilde ze niet meer maar das niet zo erg lijkt me

Groetjes,

Michèle

He! Morgan gaat haar iets oudere zus inhalen! Eva is 73 cm en 9,2 twee weken geleden, maar die kan niet in twee weken 0,4 bij zijn gekomen. Vorige keer was het slechts 500 gram in twee maanden! Maar beide meiden zijn hartstikke mooi qua figuurtje en lengte! En vóór liep Eva niet, ze was gewoon normaal in de ontwikkeling. Morgan kan volgens mij wel wat meer dan Eva, dat merk ik wel, maar Eef doet het ook goed en wie weet stapt ze straks op de Ikkeben-dag parmantig rond achter Morgan en de andere kindjes aan!

Hier net wéér dat gebrul opeens. Deze keer was opa-Ede (zo noemen we hem) aan de lijn en toen hoorden we haar opeens brullen. Zo heeeeel zielig zat ze weer in bed. Weer met een klam nekje, net als gisteren. Ik tilde haar even op voor een knuffel en toen legde ze heel zielig haar hoofdje op mijn schouder. Geen idee wat er is. Ik vermoed een wringende tand/kies, want ze propt lange dingen echt helemaal ver haar mondje in. Dus Bo, Morgan en Eva zijn allemaal wat aan het spoken op dit moment. Net even wat kermpjes, nu is het weer stil. We laten haar maar even. Op het kdv was ze ook wat uit haar hum. Ze speelde wel, maar was toch anders dan normaal. Ze krijgt 's middags geen yoghurt meer, omdat we dat nu 's avonds proberen te geven en toen had ze niks meer willen eten. Thuis viel ze dus huilend van ellende aan op haar andijviepotje en de aardbeienyoghurt ging er ook goed in. Het arme schaap was dood-op. Ze zit gewoon even minder lekker in haar vel.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja dan moet je al vitamine D geven Wil, ik heb er een tijd terug een topic over geopend want ik had de Nutricialijn gebeld door alle tegenstrijdige verhalen van ieders CB. Bij 500 al starten met 3 druppel en bij 400 4 geloof ik en daarna 5

Morgan valt vandaag ook niet lekker makkelijk in slaap maar ze is rustiger dan gister. Alleen klemt ze op de een of andere manier het schildje van der tul steeds achter de ondertanden.

Groetjes,

Michèle

Hmm… met Seth is het ook al vaak drama met slapen, maar eten gaat gelukkig heel goed!
Er staat me dus nog wat te wachten met Seth, ik verwacht de sprong ieder moment… Hij is wel ruim een week te laat geboren en heeft een week geleden al wat sprong-verschijnselen gehad, dus ik ben benieuwd!

Ik wordt ook altijd helemaal gek hoor, als Seth zo aan het huilen is, ik ben ook te ongeduldig!
Liefs, Anne

Lilypie

Nou, het was me een dagje wel voor Sanne. Ze hebben op de creche nog even om 8 uur een fles geprobeerd koude melk zoals ik had aangegeven. En ja hoor drinken de hele fles. Alleen in de middag wou ze de fles weer niet die was ook warm zeiden ze. En broodje voor de helft op. Diksap uit tuitbeker ging veel beter zeiden ze. Volgens hun heeft ze misschien wat meer moeite met drinken uit speen 3. Zit ik in de auto op weg naar huis, begint ze weer te jengelen. Ik denk je kan niet moe zijn je bent net een half uurtje wakker. Ik had van huis een fles diksap meegenomen en ik denk misschien wil je nog wel wat drinken. Drink ze me weer die hele fles leeg met speen 3 dus. 200cc. Nou ja. Om 18 uur groentehap, macaroni geporbeerd, Ik heb haar nog niet eens in de kinderstoel en ze begint al te jengelen. Lekker dan. Goed dan niet. Even wandelen met onze hond, vindt ze altijd erg leuk. Nu dan denk ik. Je moet toch wel honger hebben. Misschien toch te veel sap gegeven in de auto. Wat moet ik nu, want ze jengelt nog steeds. Ze heeft overduidelijk honger. Ik doe pyamapapje in tuitbeker en laat het koud. Eigenlijk wil ik geen fles meer geven. Maar je moet wat, want ze had duidelijk honger. Maar ze drinkt me daar die hele fles weer leeg. Zal ze gewoon lui zijn om van een lepel te eten? Gekke meid. Morgenochtend maar koude pap uit tuitbeker proberen.
Vocht heeft ze in ieder geval genoeg gehad vandaag. HAHAHAHAHA. (760cc)
@Wil tijgert of kruipt Bo al? Sanne nog niet, ze staat wel al in de box ze trekt zichzelf op, maar kan nog niet terug. Op de creche hoor ik elke keer ze kruipt nog niet he. Word er niet goed van. Nou en denk ik dan. Heb ik het nog lekker rustig.
Misschien moet Bo ook proberen koude melk te geven. Omdat hij sap ook goed drinkt.
We houden elkaar op de hoogte!!
groetjes Carolien

Appelientje volgens mij zitten ze allemaal in een sprong of komen er net uit of gaan er net weer in. Volgens HET boek zou morgen nu in de rust periode zitten, maar het lijkt wel of er twee doorlopen of zo.

Ze slaapt nu gelukkig klop klop klop dus ik ga ook mijn mantje opzoeken.

Groetjes,

Michèle

@Wil heeft hij last van tandjes want dan vinden ze vaak warm eten niet lekker doet zeer en koud verkoelt dus dat zou goed de reden kunnen zijn dat hij niet goed eet.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Moet zeggen dat ik koude pap ook niet moet hoor blerrrr

Liefs Michelle

Koude pap isa ook net cement niet te eten.

Groetjes,

Michèle

Ja das waar. Ik hoop dat Morgan een beetje eet want op het kdv komt ze nu ook niet verder dan 1.5 boterhammen.

Groetjes,

Michèle

@michèle bedoel je halve boterham of anderhalve want bij anderhalve niet klagen he

Liefs Michelle

@ Michelle nee echt anderhalf en ik weet dat ik niet klagen mag, maar we hebben het over een kindje dat als ze 2 bammies op heeft onder de tafel kruipt om de stukjes op te eten die andere kindjes hebben laten vallen

Groetjes,

Michèle

ja oke maar dan krijgt ze in ieder geval genoeg binnen. Hoe is het nu met der?

Liefs Michelle

Bij Sanne was het dus toeval koude melk. Nu wilde het niet meer en volgens mij is het ook niet goed voor maagje, ze had veel dunne ontlasting. Misschien toch tandjes. Ik zie andres niets. Gisteren at ze haar groenthap vanuit de wipstoel met televisie aan. Helemaal tegen mijn principes, maar ja ging wel redelijk. Als ik haar ook maar probeer in de kinderstoel te zetten dan is het mis. Toetje moest ze ook niet veel van hebben. Was nog wel danoontje. Toch nog weer pyamapapje geprobeerd moest ze niets van hebben. Vanochtend wel uitgeslapen tot 7.30. Honger had ze. BRULLEN. 150cc gehad en mevrouw vond de wereld om haar heen veel interressanter. Grappig ze zag een foto van ons drieen staan 3 maand geleden gemaakt. Ze moest gillen van plezier. Ze herkende ons. Ik de foto geven en ze begon de foto te strelen en te lachen. Grappig joh. Nou ja, is dus echt een sprong. Hoe gaat het met Bo Wil?
Groetjes Carolien

Haha, ja… het is wel een temperamentvol mannetje, maar tot nu toe merk ik nog niks
Nog maar even van genieten dus!!
Maarree… ik maak mijn borst nat,
En sterkte met alle andere druktemakers en springkindjes
Liefs, Anne

Lilypie

Ook dylano blijkt in de sprong te zitten de ergste week nog wel volgens boek verklaard zijn geetter bij het eten al eet hi jwle alles op, niet vragen hoe maar oke. Ik dacht bij 11 maanden en nu in ander topic hadden ze het over die weken en ik dacht klopt toch niet ikke boek kijken en jawel hoor

Liefs Michelle