He! Morgan gaat haar iets oudere zus inhalen! Eva is 73 cm en 9,2 twee weken geleden, maar die kan niet in twee weken 0,4 bij zijn gekomen. Vorige keer was het slechts 500 gram in twee maanden! Maar beide meiden zijn hartstikke mooi qua figuurtje en lengte! En vóór liep Eva niet, ze was gewoon normaal in de ontwikkeling. Morgan kan volgens mij wel wat meer dan Eva, dat merk ik wel, maar Eef doet het ook goed en wie weet stapt ze straks op de Ikkeben-dag parmantig rond achter Morgan en de andere kindjes aan!
Hier net wéér dat gebrul opeens. Deze keer was opa-Ede (zo noemen we hem) aan de lijn en toen hoorden we haar opeens brullen. Zo heeeeel zielig zat ze weer in bed. Weer met een klam nekje, net als gisteren. Ik tilde haar even op voor een knuffel en toen legde ze heel zielig haar hoofdje op mijn schouder. Geen idee wat er is. Ik vermoed een wringende tand/kies, want ze propt lange dingen echt helemaal ver haar mondje in. Dus Bo, Morgan en Eva zijn allemaal wat aan het spoken op dit moment. Net even wat kermpjes, nu is het weer stil. We laten haar maar even. Op het kdv was ze ook wat uit haar hum. Ze speelde wel, maar was toch anders dan normaal. Ze krijgt 's middags geen yoghurt meer, omdat we dat nu 's avonds proberen te geven en toen had ze niks meer willen eten. Thuis viel ze dus huilend van ellende aan op haar andijviepotje en de aardbeienyoghurt ging er ook goed in. Het arme schaap was dood-op. Ze zit gewoon even minder lekker in haar vel.
Groetjes Rainbow, trotse mama