Zoals jullie weten, zijn wij aan het proberen om een broertje of zusje te krijgen voor Eva. We zitten nu in ronde 3. Nu had ik de 26e ongesteld moeten worden en dat kwam niet. De dag daarna ook niet. Helaas was het gisterochtend wel zo. Ik zag een heel licht streepje op het wc-papiertje en dacht dus: ‘Jammer!’ Ik had er de rest van de dag toch wel aan gedacht, dat het jammer was dat het niet gelukt was. Maar ik legde me er natuurlijk bij neer. Volgende keer weer een nieuwe ronde!
Maar nu zet de ongesteldheid totaal niet door. Normaal heb ik de tweede dag altijd helderrood bloed en dan zet het ook flink door. Nu is de tampon meer wit dan rood, echt bijna geheel wit zeg maar, op een bruin randje na. Het is dus veel minder bloed dan normaal en ook bruin i.p.v. rood. Ik heb dit nooit eerder gehad. Ik heb ook totaal niet het idee dat ik ongesteld ben, want dan heb ik meer gespannen borsten en voel ik het ook wel in mijn buik.
Wat zou dat beetje bloed kunnen zijn? Het lijkt wat ‘oud bloed’ ofzo? Ik ga er niet vanuit dat ik toch zwanger zou kunnen zijn, al had een vriendin van mij ook zo’n bloeding als ik omschrijf en zij bleek toch zwanger. Maar bij Eva had ik daar ook totaal geen last van. Hebben jullie een idee?
Groetjes Rainbow, trotse mama