Bruin oud bloed?

Zoals jullie weten, zijn wij aan het proberen om een broertje of zusje te krijgen voor Eva. We zitten nu in ronde 3. Nu had ik de 26e ongesteld moeten worden en dat kwam niet. De dag daarna ook niet. Helaas was het gisterochtend wel zo. Ik zag een heel licht streepje op het wc-papiertje en dacht dus: ‘Jammer!’ Ik had er de rest van de dag toch wel aan gedacht, dat het jammer was dat het niet gelukt was. Maar ik legde me er natuurlijk bij neer. Volgende keer weer een nieuwe ronde!

Maar nu zet de ongesteldheid totaal niet door. Normaal heb ik de tweede dag altijd helderrood bloed en dan zet het ook flink door. Nu is de tampon meer wit dan rood, echt bijna geheel wit zeg maar, op een bruin randje na. Het is dus veel minder bloed dan normaal en ook bruin i.p.v. rood. Ik heb dit nooit eerder gehad. Ik heb ook totaal niet het idee dat ik ongesteld ben, want dan heb ik meer gespannen borsten en voel ik het ook wel in mijn buik.

Wat zou dat beetje bloed kunnen zijn? Het lijkt wat ‘oud bloed’ ofzo? Ik ga er niet vanuit dat ik toch zwanger zou kunnen zijn, al had een vriendin van mij ook zo’n bloeding als ik omschrijf en zij bleek toch zwanger. Maar bij Eva had ik daar ook totaal geen last van. Hebben jullie een idee?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik wil je geen hoop geven of ontnemen maar om antwoord op je vraag te geven; ik had dit ook ja.
Het kan een innestelingsbloeding zijn. Ik had dit ook en ik bleek zwanger. Ik zou gewoon een test doen, maakt toch niks uit?!
Ik hoop het echt voor je!!!

Groetjes van Christa

Hoi Christa,

Ja, het is heel raar allemaal. Ik had me er helemaal bij neergelegd dat ik ongesteld was geworden en nu dan dit? Het stomme is, dat ik misschien nog liever heb dat het maar gewoon doorzet, want bloedverlies lijkt me ook niet echt…goed? Al schijnt het niets te zeggen…Mijn vriendin had het maanden achter elkaar en dacht dat ze gewoon ongesteld was. Bleek ze 16 weken zwanger! Ze is wel een chaoot moet ik zeggen, ik bedoel, 16 weken! Je weet toch wel dat je bezig bent met proberen en je merkt dat toch wel? Hoe dan ook, ze is nu bijna uitgeteld en het gaat prima!

Ik wacht het nog even af. Ik ga eerst even lekker de traktaties maken voor Eva’s verjaardag morgen! Er even niet aan denken en maar gewoon afwachten…

Ik kan je maar 1 gouden tip geven: doe een test! Dan heb je hopelijk snel duidelijkheid.

Groetekes, Sje

Hahaha, nou krijg ik eenzelfde advies als al die ‘nep-zwangeren van 16 hier!’ Maar ik had al een test liggen hoor. Die heb ik vanmorgen maar meteen gedaan. Ik voelde er totaal geen spanning bij, want ik wist het antwoord al. En inderdaad, niet zwanger. Ik vind het niet erg, ik had me er al bij neergelegd. Nu ik dat zeker weet, gaan we gewoon weer vrolijk door. Niks aan te doen!

Wel raar trouwens dat een menstruatie opeens zooooo weinig kan zijn! Ik denk dat het deze maand een ongesteldheid van niks is. Of ik krijg over een week ofzo ineens weer een klein beetje. Ik weet dat mijn eisprong steeds heel laat in de cyclus ligt, echt maar een dag of 9-10 voor de menstruatie en dat schijnt ook te maken dat een eitje zich minder goed kan nestelen. Ik ga dat even navragen bij de vk die ik bij Eva had. Verder gewoon foliumzuur blijven slikken en iets dat de cyclus weer normaal maakt (helpt nog niet, gezien de weinige bloedhoeveelheid) en dan gewoon afwachten maar! We hebben natuurlijk al een prachtig kind en daar ben ik al dolblij mee!

Kan zijn dat je lichaam de weg kwijt is he. Dat het ontregeld is en dat je ineens een maand overslaat. Had ik je die monnikskappeper al aangeraden? Bij de tuinen te halen. Het regelt je lichaam zeg maar en verhoogd de vruchtbaarheid.
En het is een puur natuurlijk product.

Groetjes,

Michèle

Jammer Rainbow. Maar je weet wat ze zeggen: VIER keer is scheepsrecht!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jammer dat je niet zwanger bent! En het was niet mijn bedoeling om je als 16-jarige nepzwangere te behandelen hoor, dat weet je wel he?!

Het was gewoon de beste tip die ik kon geven.

Groetekes, Sje

jammer rainbow maar volgende keer beter mannetje weer ff blij

@Mriek het is toch drie keer is scheepsrecht off was het gein

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Was gein Michelle. Zo dom ben ik niet, dat weet je inmiddels toch wel?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hoi rainbow , ik had het ook afgelopen maand alleen maar oud bloed en echt minimaal e ik kon niet zwanger zijn omdat we daar even mee zijn gestopt. Het is dus niks vreemds

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Sje, tuurlijk joh! Ik ken je toch?

Hahahaha, het mannetje was afgelopen maand even niet zo blij, want ik had echt zoiets van: ‘Nog maar eens proberen’ en op het laatst hield hij het niet meer vol! Maar nu staan we opeens alweer twee weken op een score van 0. We moeten wel een beetje doseren, dat helpt allicht!

@ Michele, ik ga straks even voor dat spul kijken. Ik heb wel al iets waar het als ingerediënt in zit, maar ik ga toch maar voor de grotere dosis!

Inmiddels lijkt het alsof het een beetje gaat doorzetten, na drie dagen. Ach, we zien wel weer en nieuwe ronden nieuwe kansen. Ik had het er met mijn zus over gisteren en zij zei dat een tweede zwangerschap bij veel mensen lang(er) duurt. Waarom zou dat zijn? Het hoeft niet natuurlijk, maar ik hoor het ook vaak! Maar wij hebben pas ronde 4 nu en met Eva (ronde 1) waren we natuurlijk erg verwend!

Jammer Rainbow… het is je zó gegunt… was leuk kadootje geweest op verjaardag van Eva toch?!

Om maar even door te gaan over dat bruine/oud bloed… ik heb dat altijd de eerste 2 dagen en daarna ben ik pas echt mega ongesteld. Dus hier niet anders gewend. Ook de symptonen van gespannen borsten/ dikke buik etc heb ik bij mijn menstruatie heel erg. Ja echt een buik daar je U tegen zegt… vreemd hé. Ben ook zo 2 kilo of meer zwaarder vóór de menstruatie periode…

Kom op hé meis… niet bij pakken neer gaan zitten én … anders gewoon een ronde overslaan en moeder natuur laten kijken wat ze doet… bedoel niet verplicht seks maar gewoon op jullie eigen tijd en zin

@Mriek

Liefs Michelle

Jammer Rainbow, maar inderdaad volgende ronde nieuwe kansen!! Ik duim voor jullie

lieve groetjes!

Lilypie
Lilypie

Wat vervelend Rainbow dat je toch niet zwanger bent. Kan me je gevoel heel goed voorstellen. Wij hebben wat zwangerschap betreft ook erg veel geluk gehad dat het zo snel raak was. Met Tim was het in 1 keer raak en bij mijn 2e zwangerschap die in een miskraam is geeindigd was het ook in 1 keer raak. Na mijn miskraam eerst even de tijd genomen om alles te verwerken. Na 4,5 week werd ik weer ongesteld en toen zijn we er dus weer voor gegaan. Maar die ronde is het niet gelukt, dus nu zijn we weer bezig in ronde 2.

Ik hoop dat we allebei snel weer zwanger zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, het is inderdaad jammer Sandra. Zeker omdat ik iets later ongesteld werd als normaal en dan hoop je toch een beetje. Maar we gaan gewoon weer door. Jij hebt er nog de miskraam tussen en dan is het op zich al fijn dat je zo snel weer ongesteld werd en dat jullie weer konden gaan proberen. Hopelijk zijn we inderdaad allemaal snel zwanger, zou leuk zijn! Kunnen we daar ook weer over kletsen! Succes meid!

Dank je Rainbow.

Ik was idd blij dat ik 4,5 week na mijn miskraam weer ongesteld werd. Je hoort ook wel eens verhalen dat dit een paar maanden duurt. We mochten het ook meteen na de miskraam weer proberen, maar we wilde dit eerst verwerken. En als je een ongesteldheid afwacht kun je ook weer beter rekeken. Helaas is mijn cyclus na mijn miskraam wel in de war. Ik werd het altijd stipt na 26 dagen. Nu dus de eerste keer na mijn miskraam na 4,5 week en daarna toen we het dus weer gingen proberen al na 3 weken. Ja, kan me heel goed voorstellen dat je toch stiekem hoop krijgt als je al overtijd bent. Wat kan de natuur je soms voor de gek houden he!

Groetjes,
Sandra

Hee Sandra,

lees dat je ook graag weer zwanger wilt worden! Duim dan ook voor jou/ jullie natuurlijk!!

groetjes

Lilypie
Lilypie

Dank je Linette. Wij willen idd ook weer heel graag zwanger worden.

Helaas eind juni miskraam gehad, maar nu vol goede moed weer aan het proberen.

Groetjes,
Sandra