Bruin oud bloed?

Wat jammer! Ik weet hoe het voelt. Hopelijk kun je ons gauw het goede nieuws geven.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Pfff, eindelijk is mijn menstruatie voorbij. Het begon vorige vrijdag met dat oude bruine bloed. Daarna begon het door te zetten en kwam er helderrood bloed, zoals ik gewend ben. Maar het duurde alles bij elkaar 10 (!) dagen! Normaal maar 5. Het is duidelijk dat mijn lichaam nog behoorlijk van slag is…Ik heb nu die tabletjes van Michele gehaald, monnikspeper en hopelijk gaat alles nu een beetje normaler worden.

Ik had mijn vk vorige week gebeld om te vragen of het kwaad kon dat mijn eisprong altijd heel dicht op de menstruatie zit. Ze zei van niet. Maar later bedacht ik me dat ik duidelijk had moeten zeggen dat 'ie niet dicht OP de menstuatie zit, dat 'ie niet heel snel na de menstruatie komt, maar dicht op de menstruatie in de zin van dat ik al na 9 dagen na de eisprong ongesteld wordt. Nou ja…als het hoe dan ook van invloed zou zijn, had ze dat denk ik wel gezegd. Ik had de assistente die terugbelde en achteraf dacht ik dat de vraag anders had moeten stellen…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker

Moeilijk is dat he het goed formuleren en zeker door een telefoon. Enne ik hoop dat ze helpen enne dat ze ook bij jou zorgen voor snel resultaat

Groetjes,

Michèle

Ja en dat voor iemand die afgestudeerd is in NEDERLANDS notabene en die communicatie-adviseur is! Duh!

Er zit in totaal 800 mg in die pillen Michele (eigen merk Tuinen) dus dat is behoorlijk heftig! Maar ik snap dat jouw resultaten geen garantie zijn hoor!

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ik zeg niks hoor meid.

Hmm ja dan hoop ik dat het goed aanslaat en je mag het geloof ik tot de 3e maand van je zwangerschap slikken daarna niet meer in met te snel op gang komende melkproductie. Enne als het bij jou ook zo snel werkt zeg maar neem ik er aandelen in en ga ik het overal promoten

Groetjes,

Michèle

En rainbow… de nieuwe kans wel gelukt … of ben ik te snel.

Ooooooo Miniboy, wat ben jij erg! Ik had afgelopen keer een hele rare menstruatiecyclus, dus ik weet het niet. Ik was 28-08 toen een beetje ongesteld he, met dat bruine bloed. Daarna ‘stortte’ ik zowat leeg op 01-09. Het was echt veel meer dan normaal en het duurde echt 10 dagen! Geen idee hoe dat kwam? Ik heb wel speciale pilletjes van de ETOS die de cyclus normaliseren (en tegenlijk zit er foliumzuur in), dus misschien dat het daardoor anders was? Ik heb toch nog een keer die ovulatietest gedaan en toen had ik pas de eisprong rond de 23e! Dat is wel erg laat he? Wel regelmatig geklust natuurlijk, maar géén idee of het resultaat heeft gehad. Geen idee wanneer ik mijn menstruatie moet verwachten aangezien alles nu zo raar loopt. Ik wacht gewoon af en ben net zo nieuwsgierig als jij!

Tja … ik dacht zomaar opeens het is zo stil … zal ze het 3 maanden geheim willen houden (je weet wie het zegt het…).

Nee meis ik gun het jouw… en iedereen (incl mezelf )… dus afwachten maar. Soms zit je lichaam zo vreemd in elkaar hé…

Nee hoor, als het zo ver is, horen jullie het snel! Ik zeg het ‘in het echt’ denk ik niet zo snel…al is dat wel moeilijk. Was het maar zo joh, dat ik zelf al wist dat ik zwanger was en dat ik het voor me zou houden…Maar nee dus, zover ik weet is er nog niks. Ik merk wel dat ik er rustiger in sta nu en gewoon denk: we hebben Eva en het zou mooi zijn als we nog een ander kindje mogen hebben, maar anders ben ik ook al blij’. Mijn vriend is, net als jij, gelovig en hij vindt toch dat het een cadeautje is van boven zeg maar. Wij zijn blij met wat me hebben, maar ja, een broertje of zusje…het zou wel erg leuk zijn. En jij dan ook en Sandra en Valentine…Je zei in een ander topic toch dat je het best moeilijk vind nu als anderen zwanger zijn? Dat kan ik me voorstellen. Ik heb dat zelf ook wel. Dan hoor je dat iemand zwanger is en dan denk je toch: ‘He, daar is het al gelukt, was dat bij mij ook maar zo!’ Maar dat mag toch ook! In mijn omgeving zijn er nu 3 zwanger en dan hoop je toch ook dat het bij ons ook nog een keer lukt!

Weet je toen ik die test vorige keer deed en dus positief… toen dacht ik ‘ooohhh’ en werd helemaal rood. Liep heel de dag te glunderen … maar zag ook zo tegen alles op wat (weer) komen zou. Ben bij Jurian 9 maanden ziek geweest. Maar toen het mis ging dat ik … Nee dit kan niet. Ook als je dan van andere hoor dat ze zwanger zijn… dan gun ik het ze van harte … maar … je wilt ook die dikke buik. En dan denk je maar niet aan alles wat erbij hoort, want eerlijk is eerlijk … geshowt met mijn dikke buik kon ik bij Jurian niet. Daarom moet ik ook realistisch zijn en niet alleen het positieve zien. Tuurlijk ik wil heel graag een kindje … maar alles op Zijn tijd (net als je vriend zeg … kadootje/geschenk van boven)…

Maar je weet wel dat ik je nu in de gaten ga houden… want het kan dus wel… hoop het voor je meis!!

Was je 9 maanden ziek meis? Wat ontzettend vervelend! Dan zit je de tijd echt uit te zitten he? Bij mij liep alles heel goed, maar zelfs dan zijn 9 maanden toch best wel lang! Maar als je zo ziek bent, hóeft dat een tweede keer niet zo te zijn. Dat kan per zwangerschap anders zijn. Ik hoop voor je dat je, mocht het nu weer lukken, meer kunt genieten. Ik kan me voorstellen dat het dan dubbel voelt en dat je bang bent dat je je weer zo akelig voelt. Dat is niet niks! Maar als je Jurrian dan ziet, dan vergeet je het wel weer. Er zijn meer vrouwen die echt zo lang zo misselijk zijn en dat lijkt me zo eng. Bij Eva was ik 2x misselijk en moest ik 2x bijna overgeven en dat vond ik toch verschrikkelijk! Ik slikte gember, dat mag van de vk en dat hielp bij mij heel goed. Maar soms is er letterlijk geen kruid tegen gewassen en heb je gewoon te veel HCG. Bah, akelig!

Wij houden elkaar gewoon in de gaten en…vorige keer durfde je het niet te zeggen he, omdat je het vervelend vond voor de anderen die aan het proberen zijn, maar dat hoeft dus écht niet he! Gewoon blij zijn voor jezelf, dat zijn wij ook voor jou! Succes zou ik zeggen!

Ik ga eens even een glas warme chocomel drinken, want ik heb mijn vriend er speciaal op uitgestuurd (in de miezer) om melk te halen omdat ik graag chocomel wilde maken! En dan ben ik nog niet eens zwanger!

quote:
Ik ga eens even een glas warme chocomel drinken, want ik heb mijn vriend er speciaal op uitgestuurd (in de miezer) om melk te halen omdat ik graag chocomel wilde maken! En dan ben ik nog niet eens zwanger!

Weet je het echt zeker Rainbow?
Ik hoop voor je dat dit het eerste teken is!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:

mmm ik weet het niet

En als ik zeg dat ik het half uur echt vreselijk moet plassen, denken jullie dan helemaal dat ik zwanger ben zeker? Hahaha! Ik weet het echt niet. Keep you informed ladies!

Helaas…niet gelukt. Ik ben vandaag jammer genoeg ongesteld geworden. Ik heb elke maand dat de eisprong heel dicht op de menstruatie zit en dat lijkt mij niet handig voor de innesteling van een eitje? Ik had de 23e mijn eisprong (getest) en nu ben ik dus al ongesteld (8 dagen later). Zo gaat dat elke keer en het schijnt dat dat niet echt gunstig is. Ik maak me daar wel een beetje zorgen om…

Het is jammer, maar ja. Je doet er niets aan he? Ik had het gevoel dat we deze maand toch echt op de juiste momenten geklust hadden, maar helaas. Ik hoorde deze week dat een vriendin van ons zwanger is van de derde en een andere vriendin is gisteren bevallen. Zij had pas na 16 weken door dat ze zwanger was! Op de een of andere manier krijg ik een beetje het gevoel dat het bij anderen sneller lukt en ben ik echt wel teleurgesteld. We gaan nu voor ronde 5…

Ach meissie toch… eerlijk gezegd had ik ook ander bericht verwacht na jouw verhalen over chocomel en toiletbezoek…

Die eisprong etc… vraag me er niet na/over… hier is hij zo onregelmatig dat als het ooit verplicht klussen is … ik echt met testen oid aan de gang moet want zou het niet weten.

Ja dat lijkt altijd zo dat het bij andere vanzelf of sneller gaat… maar denk niet dat dit altijd zo is. Mijn vriendinnen weten bijv niet dat wij een 2e zouden willen… dus als ik hen over half jaar vertel (als het dan bijv gelukt is) dat ik zwanger ben dan denken zij ook zeker dat het bij ons vanzelf gaat. Bedoel maar te zeggen dat je zulke dingen vaak toch geheim houd of in mini kringetje vertel…

Kop op meis…!!

Ik denk inderdaad dat je niet snel tegen mensen zegt dat je aan het proberen bent, dus dat het inderdaad LIJKT dat het sneller gaat bij anderen. Ronde 5 is gewoon nog heel normaal, klopt en ik heb me er gewoon bij neergelegd. Het is niet het einde van de wereld natuurlijk! We gaan gewoon door en we hebben natuurlijk veel geluk gehad met Eva! Het gaat wel weer hoor, nu alleen nog die rotgriep die ik heb tackelen!

Wat ontzettend jammer Rainbow dat het niet gelukt is. Ik had het je zo gegunt en idd na de tekenen van chocomel en plassen had het zomaar gekunt. Kan me voorstellen dat je nu even in een dip zit en denkt dat het erg moeilijk wordt zwanger te worden. Maar idd ligt het gemiddelde op rond een half jaar a 1 jaar. En bij Eva is het ook gelukt, dus ga er weer voor en ik weet zeker dat Eva niet alleen blijft en een grote zus wordt.

Succes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wat jammer Rainbow. Maar het gaat vast lukken, lekker blijven proberen!
Hier was het na 9 maanden proberen raak. Hou vol!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Moed houden, hier was het na 5 jaar raak!! Dus you never no

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie