Brr, pap met klonten

Vanmorgen hebben wij voor het eerst Nestlé pap gemaakt voor Eva. Wat een behangplak! Na minuten roeren zaten er nog steeds vieze klonten in. Brrrr! Eva at het desondanks op. Ik kreeg de pap niet glad. Wat is jullie ervaring met Nestlé pap?

Welke pap geven jullie? Ik 8 granen van Bambix of de appelknisper. Zijn er nog andere, lekkere, varianten?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

rico is helemaal verzot op de buikjes pap van nestle,
daar zitten wel pruime doorheen dus goed voor de ontlasting
maar het ruikt ook erg lekker!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wij geven Nick altijd de 8 granen van Bambix. Soms de appelknisper en muesli. maar wij doen dit nog in een fles(de 8 granen dan). Hij krijgt het ook wel eens in een bordje als hij bijv. weer last heeft van zijn tanden maar dan wordt het niet echt dik…
Geef jij Eva nog een papfles smorgens of krijgt ze pas wat als ze beneden is?

Buikjespap misschien ook wel een lekkere afwisseling. Die appelknisper en de eerste muesli is niet zo in trek hier…

Groetjes Bianca

of gewoon brintha pap met rozijnen, vind rico ook heel lekker

De kleine hier vind havermout en griesmeel heerlijk! Tja wij hebben bijna niet van die kant en klaar pakken! Maar om de smaak te veranderen doe ik er dan stukjes fruit doorheen, vooral banaan is favoriet, oohhhh en maak wel eens zelf muesli, maar dat vind ze nog niets, teveel “stukjes” denk ik

Eva krijgt 's ochtends pap in een bakje en dat lepelt ze zelf naar binnen. Ik denk dat ik toch terug ga naar de Bambix, want die vindt ze lekker. Soms appelknipser, soms de muesli en dan weer eens appel-peer. Is gewone havermout of pap niet te zout dan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Zit er zout in griesmeel of havermout? Tje geen idee eigenlijk. Ik doe er verder geen zout bij, maar gewoon volle melk en wat honing/fruit! Eigenlijk nooit op het pak gekeken of ze er ook zout aan toevoegen, ik doe dat iig niet!

goh wat knap dat Eva dat zelf doet. Misschien moeten wij dat ook eens gaan doen anders wordt Nick een beetje lui…

Groetjes Bianca

Hier ook gewon de bambix, en indd knap dat Ev dt zelf al doet. Doen wij voorlopig nog wel zal me een kliederboel zijn als Dylano dat zelf doet

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Michelle: gelukkig ik dacht al dat wij te voorzichtig waren. Wij geven Nick ook nog zelf…

Groetjes Bianca

@Bianca

Dylano mag gerust veel zelf, maar de ene week is het papa 's morgens en de andere week ik. Bij papa zou dat misschien nog wel werken maar niet bij mij. Heb geen ochtendhumeur maar ze moeten als ik net wakker ben niet teveel tegen me zeggen en zeker nog geen rotzooi maken En als hij het bij papa wel zou mogen dan pikt hij het natuurlijk niet dat het bij mij niet mag. Aaan de andere kant denk ik niet dat hij het al kan want zijn toetje 's avonds lukt ook nog niet echt

Liefs Michelle

hier 8 granen in een fles en afgewisseld met brood. Geen smaakjes want ik weet hoe ze is dan wil ze dat alleen nog maar. Alleen als ze uit logeren gaat krijgt ze pyjamapapje mee.

Groetjes,

Michèle

Michelle:
Heb ik ook last van. Maar bij jou is dat geen ochtenhumeur…???

Ach ja, we kunnen het wat vaker proberen. Toetjes is Nick niet zo gek op. Hij kan wel redelijk appelmoes uit een bakje lepelen. Gaat de ene keer goed en de andere keer wat minder.
Maar volgens mij ging dit topic over pap dus sorry Rainbow

Groetjes Bianca

@Bianca

Nee dat is geen ochtendhumeur want als ze wat vragen krijgen ze en normaal antwoord, geen snauw ofzo, alleen als ze te lang doorzaniken

Liefs Michelle

of het te zout is? brintha ofzo?
niet dat ik weet maar rico eet ook gewoon met ons mee als wij eten
niet dat we er een kilo zout opgooien ofzo maar gewoon weinig tot normaal

Zout op de brinta?? Brrrr
Bij mij gaan er 2 zoetjes in

Liefs Michelle

Oohh hier vanaf 1,5 alles zelf hoor. Zij aan de keukentafel in d’r stoel en ik in de keuken even een ontbijtje klaar maken. En nu vanaf haar tweede eet zij haar pap, aan tafel terwijl mama en papa om de beurt douchen en af en toe af en aan lopen! Ze gaat ook pas na haar ontbijt in bad! En verder gaat het eigenlijk best redelijk zelfstandig! Das wel fijn want 's ochtends is spitsuur bij ons thuis

Joey krijgt 's morgens appel knisper en 's avonds voor het slapen gaan een kant-en-klaar pakje pyjamapaple van nestle.

Lilypie First Birthday tickers

Nora eet gewoon brintapap. dat mag vanaf 1 jaar. Ik eet zelf vaak ook een bakje s ochtends als ik geen cruelsi wegkrijgt. lekker met vlokken erop!

Voor de kleine inderdaad misschien wat rozijntjes erin. Nora eet het gewoon zonder iets en is elke ochtend weer enhousiast.

Knap dat Eef het zelf kan eten! Noor probeert het weleens en soms gaat het goed, maar soms keert ze de lepel te snel om. We zijn aan het oefenen zeg maar! Lijkt me wel makkelijk als ze het helemaal zelf kan! Met de vork is wel helemaal zelfstandig, maar de lepel vindt ze lastiger.

liefs

Herkenbaar! Hier ook af en toe Nestlé met klontjes, desondanks vindt Erik het lekker. Haha! Hij eet ook de Bambixpap. Sinds enkele weken eet 'ie het helemaal zelf. Ineens had 'ie door hoe het werkt met een lepel en mag ik niet te dicht in de buurt van de tafel komen als hij eet: “Weg, mama!”

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker