@Michelle: haha nee ik bedoelde meer zout op brintha???
dat er zout in brintha zit? maar dat wist ik hoe dan ook niet eigenlijk maar toch…
of bedoelde je dat niet
Brr, pap met klonten
ik heb gewoon 7 granen pap van de aldi… vindt Noah heerlijk… ik ga geen dure rotzooi doen terwijl die ook goedkoop wil eten…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Ik dacht dat jij zout bij je brinta deed Inge
Brinta s niet zouter dan bambix denk ik
Liefs Michelle
Ik geef eigenlijk helemaal geen pap. Vind zo geknoei 's ochtends. Maar kan het een keer proberen voor de afwisseling. Jullie geven dus geen boterham meer als ik het goed begrijp?
heb je dan speciale musli voor kleine kindjes? dat wist ik helemaal niet…
Ren meteeen naar de supermarkt strax om te gaan kijken…
Linny, kijk maar even bij de baby- en kindervoeding in het schap. Daar is keus genoeg, er zijn verschillende merken en smaken te koop. Ook muesli voor kinderen inderdaad, van Bambix.
Groetjes,
M
ik denk dat ik s’ochtends weer ga proberen rico zoiets te geven
hij vertikt al dik anderhalve maand s’ochtends te eten, na 2 weken elke dag opnieuw proberen hebi k het een paar dagen maar zo gelaten, en gewoon melk gegeven
daarna weer proberen en weer wilde hij niet, geen brood en geen pap,
nou dan niet,
maar die appel knisper van bambix is misschien wel een goeie om te proberen. dat is toch muesli he?
Toen Tim nog jonger was gaven we altijd Bamibix en dan gewoon de granen variant. Sinds een half jaartje ofzo krijgt hij Brinta en dat gaat altijd op.
Groetjes,
Sandra
Die appelknisper is geen muesli Inge, dat is pap met kleine bolletjes erin die knappen als je erop kauwt. De muesli is nog weer een andere variant.
@Sandra: ik heb dus ook een keer een pak brinta gekocht, maar ik kon er niets mee. Als het afkoelde, dan werd het meteen heel dik en niet meer te eten. Met Bambix is dat niet zo. Deed ik iets fout, ofzo?
Groetjes,
M
Ik denk dan idd dat je er teveel Brinta in gedaan hebt Mriek. Met Bambix moet je meer scheppen bij de melk doen wil het dik worden. Dit hoeft bij de Brinta niet. Wij doen er 4 schepjes in, maar ja ligt er natuurlijk aan hoe groot je lepels zijn. Als we die schepjes erin gedaan hebben is het nog niet zo dik, maar als je het even laat staan wordt het dikker en kun je het zo eten. Ik deed er in het begin ook veel te veel in, waardoor het al heel snel cement leek. Maar goed dus een kwestie van uitproberen tot de juiste verhouding.
Groetjes,
Sandra
Aha. Ik zal het onthouden voor wellicht een volgende keer. We zijn maar weer teruggegaan naar de Bambix, zoals je zult begrijpen…
Groetjes,
M
Hier ook maar weer the good old Bambix. Eva is er dol op. Zelf eet ik wel Brinta, maar die wordt inderdaad snel dik. Ik weet ook niet hoe ik die moet maken met groeimelk, dus ik blijf lekker trouw aan de pap die we altijd hebben!
Groetjes Rainbow, trotse mama