Broodontbijd

Vanmorgen Morgan een boterham gegeven en 100cc melk in plaats van een volle fles melk die ze toch niet meer helemaal leegdronk. Ze keek even raar toen ze een boterham kreeg maar hij werd met smaak opgegeten en ook de 100 cc ging in een keer op. Nu vraag ik me alleen af gezien zie gewoonlijk zo’n 160 cc dronk moet ik haar nu een extra fles diksap of thee geven?? Ik geen haar trouwens met die hele warme dagen zo ie zo al een fles thee of diksap extra, maar nu gaat der dus een halve fles af bijna.

Groetjes,

Michèle

Ik zou kijken of ze meer melk lust zoniet lekker zo laten ze drinken genoeg

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Nou ja het ‘probleem’ is dat ze haar grote fles niet zo makkelijk kan hanteren en de kleine kan niet meer in dan 120 cc.

Groetjes,

Michèle

120 is al meer dan 100

Liefs Michelle

ja maar hoeveel was 120 ook alweer. Ha ha ha ik ben zo’n muts dat ik dat alweer vergeten ben. 100 is 90+3, was 120 dan 100 +4???

Groetjes,

Michèle

Jurian krijgt altijd elke ochtend 200cc (180 water + 6schepjes).

Als ik het goed begrijp doe jij haar minder geven omdat ze het flesje anders niet goed vast kan houden?? Maar ze lust wel meer!?? Dan zou ik het voor lief nemen dat ze het flesje niet goed vast kan houden en haar toch meer geven. Zitten belangrijke en goede voedingsstoffen in die voeding.

ik zou een boterham en melk geven, wij drinken toch ook melk bij een boterham? of thee ofzo kan natuurlijk ook wel, maar persoonlijk zou ik het bij melk houden.
het is idd 90+3 is 100 cc en de volgende is 120+4 is 130 a 135 cc

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

oeps dat past er dus niet in dan moet je het in de grote maken en overgieten in de kleine

Liefs Michelle

@ mini boy. Ze begon haar ochtend fles steeds meer te weigeren als ik er soms maar 140 in kreeg was het veel dus ik ben vanmorgen begonnen met brood en melk. Maar haar grote fles kan 260 in (das zo’n lange smalle Dr brown fles) en de kleine daarvan van 120 max in. Dus ik weet niet hoeveel ze wil en kan drinken naast der boterham. Ik kan het proberen haar alleen uit de grote te laten drinken, maar het is tot nu toe geen succes geweest. Ze zou nu dus 1 boterham en 100cc melk krijgen.

@ inge ze krijgt melk bij der brood 's morgens alleen tussen de middag niet. Ze drinkt dank diksap bij 2 boterhammen en dan om 15.00 200 cc melk weer.

Groetjes,

Michèle

hoi
Lijkt mij dat ze genoeg binnen krijgt! De fles 's middags is al 200! + 100 van de ochtend+ sap+ de avondfles? lijkt me genoeg. En een boterham in de ochtend is toch ok? Ik doe het ook wel eens omdat Emma de ochtend fles ook zo slecht drinkt…
Ik wou dat ik erin kreeg wat jij erin krijgt! Emma haalt dat bij lange na niet!!!

Gewoon den wat goed werkt voor jullie.
Gidget

Tja dan is het lastiger… die kleine geeft het waarschijnlijk duidelijk genoeg aan. Ik zou dan doen wat jij nu ook al doe. Geven wat je wil geven en evt als je denkt dat ze dorst heeft keertje diksap/water/thee oid geven. Maar dat is vooral met warm weer belangrijk.

Enne… ongemerkt krijgen die kleintjes genoeg vocht binnen hoor… (fruit en groente … erbij gerekend)

Ik heb net wat thee gezet voor der. Meer omdat ik thee dronk en zij stond te smakken in der box. Hij ligt nu ook op de grond. Dus ik hou het inderdaad even op zo meer kan altijd. Zeker met warme dagen.

Groetjes,

Michèle

groot gelijk.
en hij ligt op de grond? wat ligt op de grond? of bedoelde je zij en bedoelde je Morgan daarmee
ja met die warme dagen die dadelijk (hopelijk) weer gaan komen zoiezo meer vocht geven. Rico drinkt graag water en laat de sapjes staan lekker goedkoop of niet

De fles lag op de grond Inge en Morgan stond er boven op. Dus ze viel bijna.

En hier is het melk (alleen geen hele sloten meer) diksap en rooibosthee. Sap krijgt ze zo ie zo nog niet. Dus ook geen dure tante.

Groetjes,

Michèle

ja ik geef rico wel soms smoothies maar dat vindi k ook sap verder ook geen diksap of zoiets.
alleen water

Oh ja Morgan krijgt op het kdv wel eens een smoothie. Die vind ze heel lekker maar ze zijn mierzoet

Groetjes,

Michèle

ja die zijn echt zoet he, toen rico niet mee rwilde eten en drinken had ik m maar opgedronken hij wilde toch niet haha.
nu drinkt ie het uit een flesje. ik ga nog niet met bekers beginnen m.b.t zn reflux dat gaat dan zeker averechts werken. dus heb ik die handvaatjes die je aan een beker kan maken aan zn fles gemaakt, en drinkt dus soms, niet altijd…zelf zn fles leeg hou m daarbij wel vast want tis toch een knus momentje

quote:
Nou ja het 'probleem' is dat ze haar grote fles niet zo makkelijk kan hanteren en de kleine kan niet meer in dan 120 cc.

Groetjes,

Michèle

Dan moet ze gewoon goed oefenen

Of je moet van die handvatten aan de fles maken.

M.

quote:
De fles lag op de grond Inge en Morgan stond er boven op. Dus ze viel bijna.

En hier is het melk (alleen geen hele sloten meer) diksap en rooibosthee. Sap krijgt ze zo ie zo nog niet. Dus ook geen dure tante.

Groetjes,

Michèle

Ach, binnenkort komt er weer een sprong, en dan hoeft ze opeens helemaal geen melk meer

M.

En bedankt Marsel. Dat wilde ik nou net horen

Groetjes,

Michèle