heee
mijn zoon krijgt nu ook 's ochtends een boterham en ik geef hem een fles diksap erbij.
heee
mijn zoon krijgt nu ook 's ochtends een boterham en ik geef hem een fles diksap erbij.
Hoezo diksap bij het ontbijd?? Drinkt ie op de dag dan wel (veel) melk???
Groetjes,
Michèle

Bij de lunch ook…dat is in mijn beleving gewoon iets wat je tussendoor drinkt, maar diksap bij een maaltijd? Hmm…zou ik niet zo snel doen…
Groetjes!
ik ook niet Mriek das melk of thee en liefst gewoon melk. Hier is het melk bij het brood in het begin thee omdat hij anders niet ging slapen hhahahaha moest hij eerst de fles hebben wou met vol buikje slapen. nu krijgt hij hem wel bij zijn brood en gaat goed nu
Liefs Michelle
Hier diksap bij de lunch omdat ze om 15.00 ook nog een fles melk van 200 en bij het onbijd en 's avonds 100 dus das genoeg.
Groetjes,
Michèle

tja bij het ontbijt vind ik het dus echt niks en bij de lunch vind ik het best kunnen, ik drink vruchtensap bij de lunch niks mis mee toch maar dat mag ie nog niet hebben maar goed rico drinkt bijna nooit diksap of roosvicee vind ie niet zo geweldig, heeft liever water of gewoon melk
Wat doen jullie op de ochtendboterham dan?
Wij gaven sochtends altijd pap, maar CB zei: dat is een dikmaker, je kunt beter een boterham geven. Ik moet er zelf alleen niet aan denken om sochtends vroeg smeerkaas of -worst te eten, neem altijd iets zoets zeg maar. Dus appelstroop ofzo? Ik geef haar daarbij dan melk.
Diksap kan inderdaad beter als tussendoor volgens het CB en geen 200 cc, maar 100 ofzo. Volgens mij wilde ze Nora op dieet, hahaha!
Volgens hun meting was ze 68 cm, maar ze trok haar benen een beetje op, zag duidelijk dat ze op 73 zit… scheelt gewoon 5 cm! En ze weegt 9 kilo. Volgens mij is dat goed in verhouding. Maar goed, wil haar wel gezond houden, dus ik volg het advies wel op, maar niet te krampachtig. Ik word soms wel een beetje moe van al die adviezen. Wat is er gebeurd met het volgen van je moedergevoel?
Pap een dikmaker?? Hmm dan had ik een dik kind moeten zijn want ik zweerde bij pap integenstelling tot morgan. Maar ik was broodmager. Tuurlijk als je 3 flessen pap geeft worden het papkindjes, maar er wordt juist gezegd of brood of pap. Morgan lust geen pap dus die krijgt brood nu. En de ene keer krijgt ze smeerworst en de andere keer smeerkaas en soms appelstroop. Ligt er aan en ze vind alles lekker dus dat scheelt
Groetjes,
Michèle

rijstepap werd vroeger als dikmaker gezien.
tegenwoord is de samenstelling van rijstebloempap wel anders
en misschien werd vroeger niet rijsteBLOEM gegeven maar echt rijstepap.
dat scheen idd een dikmaker te zijn maar goed dat zeiden ze vroeger…toen zeiden ze wel meer
Ik heb tot me 12de een bord pap 's morgens gegeten en was zo mager las een lat pffff wat een klets
Liefs Michelle