We hebben net gepobeerd om brood te eten, maar dat lukte echt totaal niet. Het was een natte zeverpartij, maar het broodje wilde niet naar binnen glijden. Ik had een wat oudere boterham gepakt en er boter en smeerpate opgedaan. In heel kleine blokjes gesneden, korstje eraf. Toen proberen. Julia keek vies, maar deed wel haar mondje open. Ik legde het blokje erin en toen spuugde ze het weer uit. Dat ging zo meerdere keren, het broodje werd helemaal zompig. Ze kokhalsde ook behoorlijk en slikte de kleine brokjes ook niet door. Ik gaf het na twee blokjes op, want ze wilde het echt niet en het werd een knoeiboel. Natuurlijk proberen we elke dag gewoon een paar blokjes te eten, maar was het bij jullie in het begin ook zo’n klieder-natte-boel?
En nog iets: geven jullie elke dag een ander potje of meerdere dagen achter elkaar hetzelfde (met 7 maanden)? Ik geef steeds wat anders, ook met fruit, maar mijn vriend dacht dat we misschien beter een paar keer iets achter elkaar moesten gaan geven, om eventueel een allergie voor iets te ontdekken (aangezien ze vaak 's avonds na het eten onrustig wordt).
Groetjes Rainbow, trotse mama