Brood eten

Hahaha, mag Julia ook eens ERGENS mee voorlopen op Morgan???

Enne, ik heb juist een erg makkelijk kind hoor. OVERDAG DAN. Ze vindt alles prima, speelt goed, laat zich door iedereen aanhalen…niks moeilijks aan. Maar
’S NACHTS is ze wel een draak af en toe, dat dan weer wel. Ik wil volgende keer dan wel graag een kind dat 's nachts niet zo’n feestbeest/brulaapje is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha ergens?? Ze heeft al tanden, waarschijnlijk meer haar en nu ook al brood… Maar ze mag hoor. Morgan volgt haar wel langzaam… Ze is per slot 4 dagen jonger

Groetjes,

Michèle

Hahaha, Morgan rolde al voordat Julia in actie kwam en ze zat al in de stoel enzo…Ik zei nog dat Morgan zo snel was! Maar eh, dat haar weet ik niet hoor, Julia heeft een mooi coupje! Hoe ging het brood? Ik ga lekker dopen in de opvolgmelk. Blij dat IK dat niet hoef te eten! GATS!

Nou zitten in de stoel is ook nog niet veel hoor. Het was meer om een kodak moment te hebben omdat ze hem net gekregen had, maar eten nog steeds in het wippertje…

enne morgen of zondag aan het brood. Morgen gaan we weer zwemmen dus ik denk dat ze goed moe is dan.

Groetjes,

Michèle

Laat je even weten hoe ze het doet dan? Ben wel benieuwd! Vandaag in de tuin weer wat geprobeerd en al kokhalzend ‘at’ ze 6 ienieminie-stukjes! Ik moest het echt in haar wangzakje proppen van het cb en dat ging wel, alleen slikte ze het niet door en dus kokhalsde ze wel behoorlijk. De fles bleef er wel in!

Ja tuurlijk laat ik weten hoe het gegaan is…

Oh eh Morgan is vandaag vooruit getijgerd… Sorry ze is dus fysiek wat sneller. Maar best kans dat Juul sneller kletst dan.

Groetjes,

Michèle

Ik geloof dat ik nietvrolijk ga worden van het brood geven hahahaha. Hoeft gelukkig nog niet

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Oh op de creche zeiden ze ook dat een het heel makkelijk eet en de ander er moeite mee heeft. Dus zegt niets michelle

Groetjes,

Michèle

Das waar we zullen het wel zien. Met zijn liga heeft ie ook niet veel moeite maar dat smelt natuurlijk helemaal

Groetjes Michelle

Julia tijgert ook, alleen dan in z’n achteruit. Enne…dat praten komt wel goed, want ik ben een ongelooflijke kletskous!

Liga’s lukken hier ook totaal niet, maar dat vind ik minder erg dan brood. Dat blijf ik elke dag oefenen, vandaag lukte het al IETS beter (nog maar 50 kokhalzen i.p.v. 75 hihi). De meeste kindjes vinden brood gewoon lekker, het is alleen die wurgreflex die het eten moeilijk maakt. Maar niet alle kindjes hebben er moeite mee! Als Liga goed gaat, gaat brood denk ik ook wel…

Ik ga kijken of het vandaag lukt, anders morgen, neem ik het gewoon mee naar de voetbal, mag ze daar gaan kokken

Groetjes,

Michèle

Bij Morgan lukt dat wel maar denk dat ze er wel een bal op wilt Michèle hahahahha

Groetjes Michelle

Ha ha ha nee nee de broodjes bal moeten nog even wachten… maar dat leg ik haar later nog wel uit

Groetjes,

Michèle

En? Al geprobeerd? Ging ze kokken? Bij Julia gaat het al ietsje beter, gewoon blijven oefenen!

Ik ga er morgen of woensdag mee beginnen wel eerst alleen broodkorstje trouwens

Groetjes Michelle

Ze sabbelt de boter eraf en dan gaat zo of heel erg kokken of ze spuugd het uit. Oefening baart kunst toch???

Groetjes,

Michèle

Ze zeggen het Michèle

Ik ga vanddag is voorzichtig met broodkorstje beginnen. Vraag me wel is af of de kinderen niet gek van ons worden iedere keer weer nieuwe fratsen hahahaha

Groetjes Michelle

Ha ha ha ach ze bedenken zelf ook steeds wat nieuws en zo lang ze nog niet met 10 maanden in een tapasbar hoeven te zitten dan valt het denk ik wel mee. Morgan heeft mijn rommelmand onder de salontafel ontdekt… Dus ik moet daar weer wat op verzinnen…

Groetjes,

Michèle