Brood en melk vraagjes vanaf 1 jaar

Tuurlijk, op zn verjaardag is het feest! Nora heeft ook een stuk taart en 2 spekkies op… Hoort erbij. Merkte wel direct het effect van die spekkies trouwens… Verder heeft ze lekker stukkies komkommer, kaas en tomaatjes op.

Nu Nora met ons mee eet 's avonds krijgt ze ook wel eens een pannenkoekje of een kroepoekje. Daar maak ik me dus ook helemaal niet druk om. Alleen die chemische troep, he…

Nou ja, i’ve made my point geloof ik!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Daar heb ik nou ook meer moeite mee dan met suiker. De kleurstoffen, wat jij beschrijft Liske is mijn broertje als klein jongetje. Helemaal hyper van de kleurstoffen en niet kunnen slapen terwijl hij zo moe was. Het was net speed. Ik waak er dus ook voor bij Morgan. Pappa werkt overigens in een biologische supermarkt en nee wij eten op zich niet biologisch omdat we het domweg te duur vinden, maar de snoepjes zijn betaalbaar net als de diksap en ik weet dat er geen gekke dingen inzitten. Maar voorlopig doet Morgan het ook met nijntjekoekjes, rozijntjes en rauwe groente

Groetjes,

Michèle

In de Weimarstraat??

Daar deed ik vroeger altijd mn boodschappen, toen we nog in de Kepplerstraat woonden. Nu moeten we het met de Hoogvliet doen…

Ha ha ha ja in de Weimarstraat. Misschien ken je me mannetje dan nog wel ook. Ha ha ha zou wel toevallig zijn.

Groetjes,

Michèle

Ja, is wel al een jaar of 3 geleden hoor. Zeg maar vanaf dat ie open ging en toen nog een jaar Eens in de twee weken kwamen we dan. De AH aan de overkant was toch ook wel makkelijk… Als we nu bijvoorbeeld met Kerst ofzo echt iets lekkers maken voor veel mensen, gaan we nog steeds even langs de Biologische supermarkt in de Weimarstraat.

Ik heb Mervin natuurlijk op foto’s gezien, maar kan me niet herinneren dat ik em daar wel eens heb gezien, maar goed. Mijn geheugen is ook niet de beste die erbij zit. Lijkt me leuk werk wat hij doet! Waren altijd heel vriendelijke mensen. Wel grappig, want het lijkt ook of mensen daar meer de tijd nemen, zowel het personeel als de mensen die er boodschappen doen. Tis allemaal wat relaxter…

Zo, kunnen we nog meer off-topic?

Sorry…

Maar jullie wonen toch niet in Den Haag??

En hij werkt er nu 3 jaar ongeveer inderdaad. Vlak nadat ze open gegaan zijn. Maar hij werkt meestal 's morgens, 1 keer 's middags en de hele zaterdag. Dus misschien dat je hem misloopt dan

En het is allemaal relaxter en hij komt zelf echt uit de groente wereld dus hij neemt echt de tijd voor mensen om ze dingen te leren ook.

Ik ga zaterdag even langs daar want ik ga even mijn pasta’s vervangen voor volkorenpasta’s. Dan kan ik er weer onbeperkt van eten zeg maar

Groetjes,

Michèle

Ja, we wonen nu 2,5 jaar in Monster. Veel van onze vrienden wonen nog in Den Haag en Scheveningen, dus we komen er nog heel vaak. Daarbij is het niet zo’n eind en werken we allebei in Den Haag.

Maar voor de dagelijkse boodschappen gaan we gewoon naar de hoogvliet in monster nu. Alleen inderdaad voor feestmaaltijden gaan we even langs de Weimarstraat. Tis duurder, maar wel lekkerder en gezonder, dus af en toe moet dat kunnen!

Liefs, liske

Ha ha ha nou geef maar eens een gil als je in Den haag bent dan

En ja is zeker waar. Al halen wij al onze fruit en groente altijd op de Markt

Groetjes,

Michèle