Rico wordt bijna 1.
ik ben nu voorzichtig begonnen met normale melk geven bij zijn boterham.
ik wil even weten wat jullie vinden van hoeveel hij eet en of het halfvolle of volle melk moet zijn want ik geef nu volle melk.
hij eet s’ochtends ontbijtpap met appel en peer 170 cc
om 10 uur of een klein potje fruit of een heel potje fruit of gewoon 1 stuk fruit.
tussen 12 en 1 krijgt hij 2 sneetjes brood zonder korstjes (wil binnenkort met proberen maar dan worden 2 sneetjes misschien erg veel?0 en een beker volle melk. ik weet niet precies hoeveel het is ik schat zo’n 190 cc wat hij niet helemaal opdrinkt.
om 3 uur 1 of 2 bekers water of roosvicee net hoe warm het is want hij heeft erg veel dorst dan. ik merk dat als ik hem meer vocht geef hij beter gehumeurd is.
hij krijgt dan zo’n koekje van nijntje die per 2 kleine koekjes verpakt zitten. net hoeveel honger hij heeft krijgt hij het.
s’avonds anderhalve aardappel. een eetlepel vlees en 5 eetlepels groente.
pudding wil ik weer gaan starten maar is niet echt een succes geweest. en s’avonds krijgt hij een avond papje van bambix die ik er tevens ook op laat zitten want als hij het lekker vind om nog wat na te keuvelen met een fles pap s’avonds heb ik daar totaal geen moeite mee. maar zoals ik al eerder zei daar zijn de meningen nogal over verdeelt maar dit is het mijne.
de aparte vragen zijn dus volle of halfvolle melk? en zijn 2 boterhammen MET korstjes niet teveel? ikzelf kan amper 2 sneeen op s’middags