Brief binnen over de MRI

Morgen waag ik het er toch maar op. na vele adviezen (die ik niet heb opgevolgd) ga ik toch maar op hen advies langs de dokter.
Ik heb al weken dat ik niet lekker in mijn vel zit, ik ben duizelig misselijk, en sinds gisteren heb ik bruine afscheiding en onwijze steken …binnenin zeg maar…
ik ben ontzettend moe en ik zie (volgens mensen uit mijn omgeving) met de dag bleker.
Ik weet niet wat het is, ik huil echt om alles, en voel me gewoon een beetje depri.
ik blijf maar kwakkelen en rijco maakt zich nooit echt snel zorgen maar hij zei vandaag: inge die steken dat is niet goed je kronkelt gewoon van de pijn en je ziet eruit alsof je 'n maand niet geslapen hebt.
eigenlijk gaf dat de doorslag… dus ik waag het er maar op.
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.
als ik VOOR 9 uur niet terecht kan wordt het volgende week woensdag, omdat papa om half 10 weg moet en ik Rico hier liever niet voor meeneem.

Gewijzigd door - MamavanRico op 14 Oct 2010 16:40:24

Gewijzigd door - MamavanRico op 15 Oct 2010 10:09:50

Gewijzigd door - MamavanRico op 16 Oct 2010 15:57:39

meisie meisie toch, goeie beslissing denk ik.
Hoop voor je dat je morgen terecht kan, zou wel beter zijn denk ik.
Heel veel sterkte meis, en hoop dat ze iets voor je kunmnen doen.

Gr Patries

Goed dat je naar de huisarts gaat meid!! Hoop dat je voor 9 terecht kan, anders moet je weer zo lang wachten. Heb je anders geen andere oppas?
Denk aan je!
Liefs

Lilypie Pregnancy tickers

Ik heb niet alles gevolgd maar als ik dit zo lees dan zou ik Rico gewoon meenemen want nog een week uitstellen is niet goed lijkt me.

Groetjes,

Michèle

Ik wilde ook typen , Rico gewoon meenemen! Echt niet langer uitstellen als ik lees hoe je erbij loopt!! Morgen ben jij de eerste die aan de telefoon hangt meisje!!

@Bakmama: geen idee… ik weet het echt niet meer…

@Michele: ja ik was uiteindelijk ook wel tot die conclussie gekomen mijn moeder zei dat namelijk ook al en ik had zoiets van: tja…
maar ik ben gewoon bang dat rico gaat driften of dat zn wagen weer omvalt ofzo terwijl ik daar op een onderzoeksbank lig.
Het is in het kort samengevat wel wat je hierboven gelezen hebt. de grote lijnen staan in mn andere topic maar de vraag is uberhoudt ook maar of het daar mee te maken heeft.
mijn moeder zei ook al meteen; kan goed toch zijn meisie dat je zwanger bent.
maar ik voel me verder niet echt zo op die manier misselijk als toen ik wel zwanger was van Rico. dus ik betwijfel of dat het is…

@Iedereen: het zou goed kunnen dat het gewoon dat getrouble met de pil is en dat het puur aan mijn hormonen en cyclus ligt die zo in de war is…dat in combinatie met wat zorgen. + het geen waar ik al 2 jaar mee rondloop ivm mijn bekken. maar ja ik weet het ook niet, kan wel weer gaan gissen… en ik baal gewoon omdat ik al eerder onderzoeken heb gehad in het ziekenhuis en daar niets uitkwam. maar wat er nu de laatste weken speelt, dat staat volgens mij hartstikke los van wat er al was…

Goed dat je gaat! Is altijd lastig als je met veel verschillende dingen naar de arts moet, he? Een gebroken been is lekker duidelijk, maar klachten zoals jij nu hebt (zonder de hormonale dingen dan), had ik een tijd geleden ook en het duurde best lang voordat ze erachter waren wat de oorzaak was. Eerst vaak moeten horen: Ga maar vroeger naar bed. Even uitzieken (terwijl je je niet echt ziek voelt in de zin van thuisblijven van het werk) en dat soort vage adviezen. Maar bijt je erin vast tot er een oplossing is!

Wat Michele zegt: Gewoon meenemen hoor als je niet voor negenen kan. Ze hebben meestal wel een speeldingetje voor kinderen staan en nu je de stap eindelijk gezet hebt, kun je maar beter doorzetten.

Succes morgen

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

goed plan meissie!
het mag nu toch wel is tijd zijn dat je weet wat er speelt, zo doorgaan is simpelweg geen optie. dus ook ik raad je echt aan morgen sowieso naar de ha te gaan, desnoods met Rico, dat komt heus wel goed joh.

veel succes en ik denk aan je!

liefs,
Rinske

Goed zo lieverd. Het kan zo echt niet langer als ik hoor waar je allemaal last van hebt. Dit is echt niet normaal meer. Enne Rico heeft genoeg te zien om zich heen als hij bij de huisarts zit. Denk echt niet dat hij aan peuterpuberen toekomt. Laat hem in de wagen en neem zijn favo speeltje mee of een boekje. Dit moet je echt niet nog een weekje uitstellen. Van uitstel komt vaak ook weer afstel.

Enne kan Rijco anders Rico niet meenemen?

Sterkte en houd ons op de hoogte!

Dikke knuffel,
Sandra

Ik zeg net als de rest gaan, ook al moet je Rico meenemen.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Inge, ik zou Rico ook gewoon meenemen als het niet anders kan. Succes meid morgen!

Liefs

Goed dat je gaat! Neem Rico gewoon mee, die is vast zo onder de indruk van de nieuwe omgeving dat 'ie echt niet gaat peuterpuberen. Daarvoor vindt 'ie het vast te interessant allemaal. We horen het wel hè?! Succes!

Groetjes,
M

Klinkt hard maar als ie een bui krijgt negeer hem maar even en zeg heel ferm nu even niet. En gaat ie gillen gilt ie maar. De ha moet dar ook maar begrip voor hebben. Even heel hard maar je kan als je er zo bij loopt het niet uit gaan stellen. Je hebt de verantwoording voor een kindje dus het is jou eigen verplichting om je gezondheid in orde te houden.

Groetjes,

Michèle

nou zul je net zien he, ik kan pas om half 10 terecht! tjonge jonge, ik belde precies om 8 uur, ze zei zo: ja mevrouw ik kan er niets aandoen. ik zo: het lijkt me stug dat je nu al tot half 10 vol zit aangezien ik meteen om 8 uur bel.
maargoed het zal wel.
Nee Rijco kan rico niet meenemen, hij is pas vanavond laat terug.

@Michele: je hebt gelijk, ik denk dat ik een excuus zocht
pff ik ril een beetje over mijn hele lichaam.
het gaat er meer over uit dat ik het vervelend vind hem mee te nemen als ik een inwendig onderzoek zou krijgen snapje? lig ik daar met mn kooi open en rico kan zeggen: ik stond erbij en ik keek ernaar
nee… dat is minder dus.

@Sandra: haha erg he dat ik nu pas naar je luister vind het gewoon helemaal niks, zeker een inwendig onderzoek als dat ervan komt met dat grote litteken van de behoorlijke knip… ik ben daar heel huiverig voor.

nou ik hou jullie op de hoogte, ik heb geen potje trouwens voor urine in op te vangen, ik hoop dat ze mij dat daar kunnen geven, want dan moet ik denk ik alsnog terug.

Je gaat vast bijna weg. Heel veel succes meis!

Groetjes,
M

Ik ben benieuwd? Hoe is het gegaan? Wat zei de huisarts?
En hoe ging het met Rico erbij?

Rustig aan

Ben ook benieuwd hoe het is gegaan

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Hoe is het gegaan inge?

Gr Patries

Ik ben terug… (duh)
nou ik moet voor de klachten waar ik al 2 jaar mee rondloop naar de neuroloog, en ik moet een MRI scan laten doen. Mocht daar niks uitkomen moet ik terug naar de fysio voor mijn bekken, omdat het gewoon niet normaal in elkaar zit zegt ze.
op de doorverwijzingsbrief staat, dat ik niet hoef te bellen voor een afspraak, ik krijg zelf binnen een week een brief met 2 afspraken erop, 1 voor de neuroloog en 1 voor de scan.
ben allang blij dat het geen gynaecologie is geworden

Over de klachten waar ik pas last van heb… ik moet zo urine inleveren alhoewel ze liever ochtendurine hadden.
en ik moet een zwangerschapstest doen.
dus… ik ga zo maar weer terug en ik ga een test kopen ik hou jullie op de hoogte

jeetje zeg. wel goed dat het gelijk serieus genomen wordt.
ben benieuwd!

liefs,
Rinske