Bon Dia (met foto's)

Of te wel goedendag in het Portugees. Vanacht om 1.00 geland op schiphol en nu weer uit de veren. Althans pappa en mamma want morgan heeft niet geslapen onderweg, het was allemaal veel te mooi dus die sliep om 2.00. Zo maar even wakker maken om iets te laten eten

Maar we zijn er weer en willen ook wel weer meteen terug. We hebben al gezegd als het haalbaar is in de toekomst willen we daar graag een huisje kopen. De mensen zijn aardig. Het land is mooi en het weer is ook geweldig. Alleen de laatste 2 dagen kwam de wind uit Marokko en was het 40 graden. Morgan en pappa zijn mooi bruin. Morgan is zelfs wit kwa haar en mamma is mooi rose Ik ben alleen helemaal lek gestoken door de muggen. Ik heb tussen de 20 en 30 beten van top tot teen. Dus dat was minder. Oh ja en de bedden waren hard dus uitslapen ho maar.

Maar Morgan heeft een paar ontzettende sprongen gemaakt. Ze drinkt zonder tuit. Praat meer en heel duidelijk, ook Portugees (Bon Dia en Obrigado) en zelf wat engels. Hello en Bey bey. Ze duikt onder water, speelt met iedereen en loopt helaas nu ook zo met iedereen mee en laat zich zo optillen. Ze heeft daar natuurlijk ontzettend veel aandacht gehad met haar blonde krullen en blauwe ogen.

De vakantie was zeker geslaagd en nu zijn we nog lekker twee weken vrij

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 24 Aug 2010 13:35:34

super vakantie dus!!

heerlijk hoor en morgan ook zo ineens flink vooruit gegaan knap hoor.

before you judge me, try hard to love me

Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Knap van morgan dat ze al onder water durft te duiken zeg. Nu nog effe lekker genieten van de rest van je vakantie. Hopen dat het nog een beetje lekker weer word.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Welkom thuis en heerlijk dat jullie het zo fijn gehad hebben

Liefs Michelle

Bom dia!
Como você está?
Welkom terug,
fijn dat het zo goed ging met Morgan.
Beijo, Boukje en Sarah

Gewijzigd door - Boukje&Sarah op 24 Aug 2010 13:05:28

Klinkt super, lekker meid dat jullie zo’n leuke vakantie hebben gehad. En nu nog lekker 2 weekjes thuis…genieten maar!!

Lokale producten proeven

Vrienden maken op het strant

Ijsje eten

Op pappa en mamma’s bed

Nog meer ijs eten

Parkpoes aaien

Nieuwe vriendinnen in het zwembad

Groetjes,

Michèle

Wauw, prachtfoto’s he.
Wat een lief en mooi meisje is Morgan toch ook.
Vonden ze haar daar niet super chique, met dat blonde haar en die fel blauwe ogen?

Lilypie First Birthday tickers

Ze werd aanbeden vooral door de portugezen zelf. Het personeel liep weg met haar. Echt ze kon heel wat potjes breken en wij hoefde ook niet bang te zijn als ze aan de wandel ging want iedereen lette op haar.

Groetjes,

Michèle

laat je haar zo rondlopen zonder bandjes??

gave foto’s en heerlijk genoten zo te zien

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Bandjes houd ze niet om Kim en het water was heel ondiep en iedereen lette op haar maar merendeel lagen wij er zelf ook in dus ze stond onder zware toezicht. We hadden wel vleugels bij ons maar de waren we steeds kwijt omdat ze ze steeds af deed en weggooide.

Groetjes,

Michèle

mooie foto’s!
Noa heeft ook nooit bandjes om. We zijn dit zo gewend van het babyzwemmen en ik denk niet dat ik moet proberen van ze er om te doen…

Lilypie Vierde Ticker

Lilypie Tweede Ticker

Welkom terug Michèle…!!

Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!

Leuke foto`s ook!!

Liefs, Melanie

Ohhh wat een lekker wijfie!

Welkom terug! Wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad. Die Morgan wordt ook al een hele meid zeg. 't Is een knap wijffie!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nog twee weken dan is ze alweer 2 hoewel ze daar dachten dat ze al 3 was

Groetjes,

Michèle

Gaat snel hè?! Weet nog wel dat we het erover hadden dat Erik twee zou worden over een paar weken en dat het bij Morgan toen nog een paar maanden duurde. En nu zitten jullie ook al op dat punt. Wauw!

Maarre: 3? 't Is dat wij het weten natuurlijk, dat ze nog 2 moet worden, maar 3 zou ik haar nog niet geven.

Groetjes,
M

Komt omdat portugeze kindjes echt heel klein zijn Mriek. Zij lijkt wel een klein reusje in vergelijking met hun.

Groetjes,

Michèle

Ah, oké. Ja, dan kan ik me er iets bij voorstellen dat ze dat dachten.

Groetjes,
M

de nederlanders en zo dachten wel soms dat ze al 2 was maar ouder werd ze door hun niet geschat.

Groetjes,

Michèle