Bon Dia (met foto's)

Welkom terug! En leuke foto’s zeg. En wat is Morgan een lief meisje zeg

Liefs

super leuke foto`s zeg

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Super dat jullie het zo leuk hebben gehad! Volgend jaar willen wij ook naar Portugal. Nu ik de foto’s heb gezien, kan ik niet meer wachten!

Zo te zien heeft jullie kleine schoonheid het goed naar haar zin gehad!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Leuke foto’s michele, wat word ze al weer groot! Lekker bruin hoor.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Leuke foto’s

Liefs Michelle

Welkom terug! Fijn dat jullie een heerlijke week hebben gehad! En wat een mooie foto’s, ze word echt al een hele grote meid zeg! Echt een lekkerding!

Groetjes Anouk

@ Liske weten jullie al waar jullie heen willen??? Want ik kan je cabanas echt aanraden. Geen massa toerisme maar wel gezelligheid en genoeg te doen voor iedereen.

Groetjes,

Michèle

Oh ziet er echt een heerlijke vakantie uit. Ben jaloers haha… Zijn je batterijen weer helemaal opgeladen toch, zeker als je meteen erna gebeld word met een werkaanbieding! Ook daar succes mee, super als ze jou zo bellen.

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Welkom terug! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en wat een mooie foto’s!

Groetjes Natasja

Lilypie Pregnancy tickers

Welkom terug michèle.
Wat een leuke foto’s zeg en wat fijn dat ze zich zo goed vermaakt heeft.
Tis al een heel dametje, snap wel dat die portugezen haar om op te vrten vonden.

Gr Patries

Gaaaaaf! Ik had wel met je willen ruilen! I LOVE SUN! En wij maar in de druilzooi zitten…Grrr. Maar het is jullie gegund hoor, haha. En zo te zien was het helemaal TOP!

Wat een mooie foto’s, vooral die waarop Morgan op jullie bed ligt/zit als een diva! Heel witte haartjes daar he? Eva kreeg vorig jaar in Griekenland ook enorm veel aandacht met haar blonde manen! Leuk is dat he! Ze liet zich ook gewoon door iedereen aanhalen en genoot er wel van! Stoer dat Morgan al ‘buitenlands’ praat! Wat netjes! Eef zegt niet eens dank je wel als ze een worstje krijgt! Hahaha. Dat woord kent ze vreemd genoeg niet, wel alsjeblieft. Laat staan BON DIA!

Ik zou Morgan geen 3 geven hoor. Ze is wel een grote dame, maar aan haar gezichtje zie je toch nog wel dat ze geen 3 is. Vind ik dan, al kijkt ze wel zo ondeugend als een 3-jarige! Eva wordt juist meestal jonger geschat, laatst 1,5! Maar die is dan ook nog steeds geen 85 cm (gemeten op Plopsaland - ze kwam nog onder de 85 cm betaalgrens) en zij heeft nog steeds zo’n zacht babygezichtje! Hahaha. Ik denk dat Morgan wel een kop groter is? Wij mogen dinsdag weer naar het CB. Gelukkig is Eef wel IETS gegroeid, ik dacht eerst dat ze klein zou blijven! Mevrouw en haar schoenmaatje 20! Gisteren liet ze in de friettent trouwens wel zien hoe mooi haar wasbordje is. Ze trekt haar shirt omhoog en roept tegen een kerel: ‘Kijkkk, buikkkk!’ Hopelijk laat ze dat over 15 jaar achterwege!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Michele: Ik kom volgend jaar nog wel eens terug op dit topic. Zou het ook lukken met een uk van 4,5 maand erbij? Het is wel een beetje de setting die we voor ogen hebben, gewoon een appartement, zwembadje erbij en niet te veel poespas verder, als de zon maar schijnt en we lekker op kunnen laden!
Ik heb er nu al zin in!

@Rainbow: Das wel weer een voordeel dan, net onder de betaalgrens! Ze heeft haar groeispurt speciaal voor jullie portemonnee even uitgesteld!
Over 15 jaar kan het weer gunstig zijn voor je portemonnee als Eef patat gaat halen je kunt maar beter trots zijn op je buik, net als wij!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Liske: GRAPJAS! Moest erg lachen! En reken maar dat ze dan gratis biertjes zal krijgen in de kroeg! Maar of ik dat zo leuk vind? Hahahaha, zou wat zijn, als WIJ onze buik opeens laten zien! Zouden mensen maar vreemd en aanstootgevend vinden he? Bij Eef vinden ze dat nog grappig! Een vriendin van mij had een vriendin die toen ze zwanger was gewoon topless ging zonnen (ze had van zichzelf al DD of E, dus kun je nagaan hoe alles er toen uit zag). Nou, dat vind ik wel wat aanstootgevend eigenlijk! Ik vind een bikini of een langere top dan toch wat mooier staan!

@ Liske ik heb er hele kleintjes ook gezien daar dus als je het zelf aandurfd zou ik het zeker doen.

@ Rainbow doet Eef het nog netjes morgan gooit of haar shirt omhoog en roept tieties of ze grijp in haar of mijn kruis en roept moessel…

Groetjes,

Michèle

@Michele: viespeukje!

@ Rainbow ik weet het zucht

Groetjes,

Michèle

ja michele zoals je weet heb ik het helemaal gemist haha echt heel erg
maar wat een leuke foto’s! ik ben helemaal jaloers! wat een ontzettend leuk idee zeg om daar een huis te kopen in de toekomst. idd misschien maar toch, is wel leuk toch? beetje fantaseren over de toekomst mag!
Over die bandjes, Rico krijgt ze wel om maar hij houdt ze ook niet aan.
wij hebben een baby float die gaat tot 15 kilo en aangezien rico nog maar 12 kilo weegt kan hij daar nog mooi in dobberen. wij houden hem vast dus is niks onveiligs aan.
papa en ik zijn altijd samen bij rico en er wordt ook goed op hem gelet.
En zoiezo geven vleugeltjes ook niet de garantie dat ze niet verdrinken.
je moet hoe dan ook opletten, zowel met vleugels als met een baby float.
maar michele waarschijnlijk heb je op je hyves nog wel meer foto’s staan ik zal daar is kijken!
fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad en ooh die Morgan! wat een flirt! mevrouw spreekt ineens portugees