Inmiddels is het 3 week geleden dat Sanne de BMR prik heeft gehad. Ze is een week erna 3 dagen ziek geweest met koorts. Heb het niet constant gemeten, want ik kon het zo ook wel zien dat ze koorts had en Sanne vind het echt vervelend zo’n ding in je kont. Als ik dat alleen moet doen, meot ik haar echt in een wurg houding nemen dus deed ik dat niet. Na die week is ze redelijk opgeknapt. Maar vond nog steeds niet dat Sanne Sanne was. Ze is een beetje afwezig en dromerig. Niet duf! Nou meot ik zeggen dat ik zelf ook altijd erg dromerig voor me uit kan kijken, dus dat zal ze van mij hebben, maar ze is gewoon anders gewoon anders.
Ze begon ook in een keer weer verlatingangst te krijgen en eenkennig te worden. Weer huilen bij afscheid bij KDV. Terwijl we dit toch echt hebben gehad. Daarna was het echt zo van nou doei mama ga maar weg. Ze zag me gewoon niet meer staan toen ze eenmaal op de KDV was.
Deze week is al niet veel anders. Groentehap krijg ik er niet in, al 3 week niet. Ook toetje wil ze niets van weten. Zelfs danoontje niet!!! Maak er verder geen punt/drama van. We gaan gewoon lekker zitten aan tafel en ik zie wel wat ze eet. Niets dus.
Nu weet ik ook dat er die vervelende hoektanden moeten doorkomen, maar dit is toch echt niet leuk meer.
Vanmiddag Sanne opgehaald bij de KDV. En ze kwam huilend naar me toe gelopen. Met echt superrode wangen en voelt ontzettend warm aan. Ze was net uit bed en ze had erg goed geslapen vanmiddag (2 uur en 15 min). Alleen vanochtend niet, maar goed ik moest haar ook wakker maken vanochtend en ze had erg goed geslapen. Ze was niet vervelend zeiden ze. Ze drinkt en eet haar boterhammen goed. Maar goed gisteren was ze ook al jengelig toen we thuis kwamen. Heb haar lekker vroeg op bed gedaan. En heb haar temperatuur gemeten met enige verzet. 40,2 graden koorts. Mama’s gevoel dus wel gelijk.
Het enige positieve hieraan dat ze heerlijk lang slaapt. Dat is 3 a 4 maand anders geweest, maar kan natuurlijk weer anders worden.
Goed erg lang verhaal dus. Vraag is dus eigenlijk kan dit nog steeds van de BMR prik komen? Of zijn dit die hoektanden? vergeleken bij die tandjes en kiesjes zijn die hoektanden echt een hel.
Iemand herkenning?
We blijven morgen lekker thuis.
Groetjes Carolien