Ow en Madelon had ook altijd 40 graden koorts en dan stond de volgende het tandje in der mond. Dus duim voor je
Liefs Michelle
Ow en Madelon had ook altijd 40 graden koorts en dan stond de volgende het tandje in der mond. Dus duim voor je
Liefs Michelle
Hoop het ook echt. Overdag is er niets aan de hand hoor. De vrolijkheid zelve. Vanochtend ook, ik dacht echt shit. Je bent gewoon beter. Maar had toch mijn besluit genomen om thuis te blijven. We zijn vandaag buiten aan het lopen geweest en mevrouw vindt het echt geweldig. Dat duurde even want dat sneeuw vond ik maar niets om in te lopen met Sanne.
Fruit gaat echt super en brood vandaag iets minder maar mag niet klagen hoor.
Om 17.15 bloemkool geprobeerd. Ze raakt het even aan met haar tongetje en wil gewoon niet meer. Ja jeetje. Ik ben er echt zo flauw van. Ik overleggen met manlief. En hij zei probeer zometeen nog even om 18.00 uur. Anders gewoon weer een papfles. Nou weer geprobeerd om 18 uur. Nee hoor brullen. Okee eerst in bad en daarna papfles. Zodat ze niet het idee krijgt dat het een vervanging is. Meestal geef ik een papfles ruim een uur erna. Dus voor mijn gevoel is ze ook echt niet aan het uit proberen. Met haar kiesjes was het gewoon een klein vreetschuurtje. Het is er een beetje ingeslopen zeg maar. Ik zie ook wel dat ze aan het einde van de dag wat jengeliger wordt. En met haar handjes in de mond. Maar overdag is er niets aan de hand.
Kortom ik word er echt een beetje moedeloos van. Manlief zei wat minder fruit in de middag, maar dat vindt ze juist zo lekker en eet ze goed van. En zonet had ze echt honger. Dan had ze echt wel gegeten.
Ik word echt gek van die tanden. Hoektanden zijn tot nu toe echt het ergst.
Ik hoop als ik weer een kindje krijg dat die wat minder last van krijgt.
Groetjes Carolien