Bloedverlies tijdens zwangerschap

Hallo allemaal,

Hier een moeder met hetzelfde probleem. Wist niet dat ik zwanger was en dacht dat ik langer ongesteld bleef dan normaal. Naar de huisarts, kreeg Primolut voorgeschreven (10 dgn 3 tabletten), normaal gesproken krijg je dan binn2n 2-4 dagen een bloeding en kun je opnieuw beginnen. Omdat ik dat niet kreeg, weer contact gehad met huisarts, die zei dat er niet per se een bloeding hoefde op te treden, maar doe anders even een testje. Ik testje gedaan, en wat blijkt nu? Zwanger. Ik ben nu heel onzeker, want heb dus eerst een bloeding gehad (wat ik dacht dat ongesteldheid was) daarna primolut geslikt en nu toch zwanger. En het ergste is dat ik pas over een week of 5 naar het ziekenhuis kan voor een echo. Hebben jullie een idee hoe/wat? Ik vind het allemaal erg vreemd en kan dus ook niet echt blij zijn met mijn zwangerschap. Volgens de huisarts kon het nog alle kanten op.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar het moet er even uit.

Bedankt alvast voor jullie reacties!!!

hoi ik heb sinds donderdag geconstateerd dat ik in verwachting ben.
maar heb dinsdag sex met me vriend gehad, en sindsdien ook bloed. elke keer beetjes vooral als ik plas.
ik verlies ook minuscule stukjes weefsel en ben zaterdag een 1 cm bloedpropje verloren. soms is het bloed helderrood, soms wat rozig.

morgen moet ik na de huisarts, maar of die me meer kunnen zeggen? ik betwijfel het, ik weet niet eens hoe lang ik zwanger ben.

tis wel vreemd, ben normaal als ik ongesteld ben, heel weinig ongesteld, paar drupjes, maar vorige maand ineens 4 dagen, en nu ik zwnager ben verlies ik ook bloed, kan het dan niet misschien nog oud bloed zijn?

mv nowemie 22-04-2005

ben na de ha geweest, ze verwacht geen miskraam, maar ze zei ik zit meer aan te denken aan ontrekkingsbloed. vooral omdat je normaal nooit goed ongesteld bent, en de pil nog in t bloed gezeten heeft, ook daardoor bloedverlies gehad heb.

morgen om 13.40 na t ziekenhuis 1e echo en maar hopen dat we iets zien of dat ze goed bericht hebben.

en sinds gisterenmiddag geen bloed meer gehad…

tot schrijfs

mv nowemie 22-04-2005

Spannend, succes!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Spannend, succes. Hoop voor je op goed nieuws!

vanmorgen weer wat bloed, ditmaal beetje oud bruin dus deze madam zit weer in spanning.
vanmiddag voor een echo en hopelijk goed nieuws, maar zelfs nu ga ik er niet van uit…

mv nowemie 22-04-2005

Jeetje wat ontzettend spannend. Ik heb zelf na de geboorte van mijn zoontje 3 miskramen meegemaakt, dus weet uit ervaring hoe heftig dit is. Zoals je ziet ben ik nu weer zwanger en bij 13 weken heb ik ook een flinke bloeding gehad. Begon zondagnacht en was na een paar uurtjes weer over. Maandag in de loop van de middag weer begonnen met bloeden tm dinsdagochtend. Ik had dus echt geen hoop meer dat het nog goed zou zijn. Maar die dinsdagmiddag met spoed een echo gehad in het ziekenhuis en alles was prima. Geen reden gevonden voor het bloedverlies. Daarna geen bloedverlies meer gehad en ik ben inmiddels ook alweer ruim 35 weken zwanger. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je de moed niet moet verliezen, want het kan echt nog gewoon goed zijn.

Heel veel sterkte en ik duim met je mee dat alles gewoon goed is.

Groetjes,
Sandra

kom net van de gyneacoloog
ze had t over cystes en aan de linker en rechrekant een eitje die niet gesprongen was?? weet ik t… ze denkt dat ik vanuit moet gaan van een jonge zwangerschap, aangezien er vocht in me baarmoeder zat?? ik meende dat dat dan ook bloed kan zijn toch?

hoor snel van jullie…

nu eenmaal thuis op de wc heb ik weer helderrood bloed, kan ook van t inwendige onderzoek zijn toch?

mv nowemie 22-04-2005

Is het wel bloed wat uit de baarmoeder komt? Is het geen urine met bloed erbij? Dan heb je namelijk een urineweginfectie. Dus urine misschien is urine laten checken bij de huisarts geen overbodige luxe.

Groetekes, Sje

wat wilt dat zeggen dat de eitejes niet gesprongen zijn? of als ze wel gesprongen zijn? ik heb namelijk 4 testen gedaan alle 4 positief dusja nu snap ik er niks meer van de gynecoloog was erg onduidelijk.
nu over 2 weken een volgende echo … wel had ik verdikt slijmvlies mahja verder weet ik niks

mv nowemie 22-04-2005

Als een eitje niet gesprongen is, betekent dat dat het niet bevrucht kan zijn.

Eitjes die wel gesprongen zijn (vandaar het woord eisprong of ovulatie) kunnen bevrucht worden/zijn.

Is gecheckt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 23 Feb 2011 16:03:47

biet dat ik weet, ik weet wel dat ze alleen zei van dat er 2 eitjes in de linker en rechter eileiders zaten die niet gesprongen waren (ze noemde het dan cyste) en dat me baarmoederslijmvlies dik was, en dat ze zag dat er vocht in de baarmoeder zat. ze dacht dat ik vroeg zwanger was

er is denk ik niet gechecked op buitenbaarmoederlijke zwangerschap

mv nowemie 22-04-2005

Wat een wazig verhaal. Niet persoonlijk bedoeld hoor!

Ik zou weer bellen met de gyn en zeggen dat je toch nog wat vragen hebt. Dan zou ik vragen over hoe en wat. Dikker slijmvlies kan betekenen dat er nog een eitje gaat springen. Maar omdat je gyn het over cystes had lijkt me een eisprong niet van toepassing.

Vind 2 weken wachten met zoveel vragen wel erg lang? Wat zei de gyn nu verder dan?
Wachten dat je meer ongesteld word. Of is dit de menstuatie? En belemmeren de cystes een volgende eisprong.

ja wazig vindt ik het ook hoor.
ben gewoon zwanger daar is geen onzekerheid over.
toen ik begon over cystes zei ze van ja die eitjes zijn niet gesprongen dusja…
ze zei nu maar afwachten of het kan goed zijn dat je weer ongesteld wordt, ja lekker vaag, want ja als ik nu een menstruatie zou krijgen, zou t dan wel of geen miskraam meer zijn…

vanmorgen nog toevallig een test gedaan ook positief dus ik weet t echt niet

mv nowemie 22-04-2005

nah net gebeld maar ze is er pas maandag weer en dan belt ze mij, dus dan weet ik meer.
soms vraag ik me af of e bloeding soms ook niet van het plassen komt en dat ik gewoon een infectie heb…
de huisarts belt zo ook nog en morgen denk ik maar ff urine afgeven vd zekerheid

mv nowemie 22-04-2005

huisarts kan verder ook niks doen, afwachten en de eitjes zullen dan de cystes geweest zijn. ja en verder, maar afwachten soms kan t een beginnende miskaam zijn maar in mijn geval kan t ook ontrekkingsbloed zijn.
mocht t hevig worden of met buikpijn moest ik gelijk aan de bel trekken

spanning en in afwachting

mv nowemie 22-04-2005

Sorry, maar vind het idd wel een wazig verhaal van je gynacoloog. Sterkte in ieder geval en ik hoop dat je maandag meer duidelijkheid hebt.

Groetjes,
Sandra

Hoi’

Ik zou toch morgen even je urine laten checken. Ik heb ook een bloeding gehad aan het begin van m’n zwangerschap en dat bleek door een blaasontsteking te komen. Zou het dus toch even na laten kijken voor de zekerheid.
Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan.

groetjes ramona

[img]http://lb3m.lilypie.com/X8bBp1.png" width=“200” height=“80” border=“0”

Lilypie Pregnancy tickers</

nah vanmorgen de clearbluetest nogmaals gedaan. de 18e was die positief en 2/3 weken gaf hij aan, dus feitelijk 4/5 weekjes. nu heb ik m vanmoiddag normaal gedaan en kwam er te staan 1/2 dus 2/3 weekjes zwanger dus ik denk dat me hcg gehalte aan t verminderen is helaas.
nu moet ik maar afwachten wanneer ik ongesteld wordt en dan heb ik nog een echo en dan maar verder klussen voel me wel kut en ben zwaaar chagerijnig maarja niks aan te doen xxxjes

mv nowemie 22-04-2005

Ach gossie dat is echt niet leuk Wat balen voor je zeg! Heel veel sterkte ermee…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie