Bloedverlies tijdens zwangerschap

Hallo allemaal

Ik ben inmiddels ruim 10 weken zwanger en heb verleden week een goede echo gehad met een bewegend kindje met al placenta en navelstreng eraan. Maar ik verlies al sinds het begin van de zwangerschap bloed. Meestal als ik moeite had met de grote boodschap, dat mn bm mond begon te bloeden door de druk… maar laatste weken is t elke keer met afvegen ietsje roze en vanavond vrij veel bloed verloren, met stolseltjes en al erbij… Iemand ervaring ermee?? Heb gelukkig vrijdag weer een echo maar maak me best wat zorgen.

groetjes, Els

Ik weet wel dat je bloedverlies kan hebben door gesprongen bloedvaatjes in de baarmoedermond inderdaad.
En da’s absoluut niet erg.
Maar bloedverlies met stolseltjes…hmm…'k weet niet…
Ik kan me erg goed voorstellen dat je je daar zorgen om maakt, zou ik ook doen!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

O ja, dat rose bij afvegen waar je het over hebt, heb ik trouwens een heel groot deel van de zwangerschap gehad.
Niemand kon me vertellen wat het was of hoe het kwam (gyn. ook niet)
Maar Kaya is gezond ter wereld gekomen dus het zal wel iets zijn dat gewoon “kan” ofzo.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hoi Els,

Als je je, zeker wat die stolseltjes betreft, zorgen maakt, dan bel je toch gewoon je verloskundige of gynaecoloog? Als je je tot de volgende echo a.s. vrijdag ongerust gaat zitten maken dan komt dat je zwangerschap ook niet ten goede lijkt me.

Als ik jou was zou ik morgenochtend meteen even bellen en vragen of je desnoods morgen meteen voor een echo terecht kunt in het ziekenhuis.

Hou ons wel op de hoogte he?!

Groetekes, Sje

Ja ik denk dat ik morgen even bel tenzij t echt helemaal wegblijft na vanavond, dan durf ik wel tot vrijdag te wachten …pfff… wel gestress zo zeg. bij mn eerste 2 nooit bloedverlies gehad (en erna wel 3 keer een miskraam, dat helpt ook niet bepaald)

Liefs Els

Phoe, als je inderdaad ook nog 3 miskramen hebt gehad in de tussentijd, dan kan ik me helemaal voorstellen dat je erg ongerust bent.

Meid, bel morgenochtend zo vroeg als het kan. Hoewel, een verloskundige kun je toch bij bloedverlies altijd bellen? Er is er altijd eentje die dienst heeft. Dan bel je nu toch nog even? Ik mocht mijn verloskundige vanaf het begin van de zwangerschap altijd bellen. Het is half 10, dus het is nog niet eens een heel beroerd tijdstip.

Je bent heus niet de enige ongeruste zwangere vrouw hoor en bedenk dat het hier om het leven van je kindje gaat.

Pak de telefoon en bel!

Groetekes, Sje

Wel ietsje bl verlies gehad, maar meer tegen het einde van mijn zwangerschap en ook zeker geen stolseltjes. Dus zou het niet weten, maar meid gewoon meteen bellen !
Sterkte en succes !

ben blij dat je mijn advies wilt opvolgen gewoon je eigen gemoeds rust!

succes meis

Tries

ja wat de rest ook al aegt, wat bloed oke, maar stolsels
gewoon even bellen hoor!!

Succes!

Groetjes Nathalie & Co

Ik kan ook wel zeggen dat je moet bellen maar dat lijkt me overbodig aangezien iedereen dat al geschreven heeft.
Maar ze hebben wel gelijk.

Sterkte meis en hou ons op de hoogte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ik sluit me ook aan bij de rest gewoon ff bellen!
wil je wel ff zeggen dat ik tijdens mijn laatste zwangerschap ook redelijk veel bloed verloren heb en dit tot een week of 12 ik weet alleen niet meer of er stolseltjes bij zaten,ma begrijp wel heel goed dat je ongerust bent!
ik duim heel hard voor je! succes en laat het ons gauw weten!

liefs jessica, &

…ja dan nog zo’n berichtje, ik sluit me ook aan bij de rest.
en toch even bellen, ik zou me er helemaal niet lekker bijvoelen als ik bloed verlies zou hebben.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Els? Heb je al gebeld?
Ben erg benieuwd hoe het met je gaat

Gewijzigd door - Bieb op 05 Jan 2006 10:44:18

Nee heb nog niet gebeld…heb t heeeel rustig aan gedaan vanochtend (lees;op bed gelegen met hoofdpijn en misselijkheid) en verlies niks geen bloed meer zelfs geen roze…Dus ik val t zh maar niet lastig en ga morgen wel voor die echo

Liefs, Els

Gelukkig maar!.. mare je valt het ziekenhuis nooit lastig daar zijn ze voor hoor!! je kan beter te vaak bellen en vragen stellen dan een keer te weinig.
Maar doe lekker rustig aan, en geniet van je zwangerschap.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Hoe was de echo vandaag?
Of ben je nog niet geweest?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ik ben ook erg benieuwd hoe t afgelopen is.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Yep, ikke ook

ikke ook!!!

liefs jessica, &

ze moest om 12.30 dus is denk ik nog niet thuis…

groetjes Kim, mama van

en