Blijft bed banjeren doorgaan?

Rico is dus de laatste tijd aan het banjeren gegaan, en hij ligt voortaan elke ochtend horizontaal boven in zn bed, ligt dus half klem en stoot zn hoofd. hij is dus regelmatig hysterisch als hijw akker wordt.
mijn vraag dus: Hoelang blijft dat banjeren zo? is het een fase of blijft dat gewoon?
en anders iemand een tip? want vind dit ook weer zo zielig…

Vanacht super gegaan.
half 8 laatste fles gehad, en hij werd s’nachts niet wakker (ondanks dat hij geen tussen slaapje had gehad tussen de warme hap en laatste fles. wat normaal wel was…gisterennacht was dat dus wel brak gegaan nu dus niet meer)
maarja om 10 voor 7 vanochtend lag hij dus hysterisch te huilen omdat hij zo weer in bed lag.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Geen idee hoe lng dat dat aanhoudt volgens mij nog wel ff
Dylano huilt er gelukkig niet om, nog niet tenminste

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

nee rico eerst ook niet…totdat hij horizontaal kwam te liggen en daarbij weer verder wilde banjeren en dus elke keer BONJK!!!

hihihihi, dat interessert dylano niet zo erg lollllll.
Maar waarom mogen die stootranden niet meer? Weet jij dat want die had madelon nog wel maar nu mag dat niet meer schijnbaar en dan is het niet zo hard voor ze.

Groetjes Michelle

omdat ze warmte via de hoofd verliezen en dat daardoor niet kwijt kunne ofzo…sinds die dingen niet meer mogen, is de wiegendood wat afgenomen

Zou bijna gaan denken dat we 18 jaar geleden alles fout hebben gedaan

Groetjes Michelle

Niet fout michelle. Hooguit anders.

enne bij morgan heeft het 1.5 weken aangehouden Inge. Vanacht heeft ze eindelijk weer doorgeslapen. Ze heeft 1 keer zelf om der tul gevraagd en om 4 uur dreigde ze wakker te worden na mijn wc bezoek en heb ik hem uit voorzorg gegeven.

Dus helaas het hoort erbij en we moeten het doorstaan net als sprongen. Oh ja ze draait wel terug als ze op de buik ligt nu

Groetjes,

Michèle

Dat banjeren blijft voorlopig wel zo. Pas sinds hun derde blijven onze meiden wat rechter in bed liggen. Daarvoor gingen ze alle kanten op! Dus ja, het is een fase, maar wel een hele lange!

Over het algemeen zijn ze op hun 4e allemaal in staat om gewoon goed recht in bed te blijven liggen zonder eruit te vallen en dwars te komen liggen. En dan nog zijn er van die momenten dat je ze op onmogelijke manieren in bed vindt als je zelf naar bed gaat.

Groetekes, Sje

Inderdaad was het 18 jaar geleden niet fout hoor Michelle, maar net als wat andere Michelle zegt gewoon anders. Nu is er zoveel onderzocht, dat adviezen heel anders zijn.

Ga nu even mijn frustratie uiten over mijn schoonmoeder. Ze is erg lief, maar als zij een mening heeft dan brengt ze dit over als een feit. En een andere mening als haar is dan niet goed. Ze bedoelt het msisschien niet zo, maar zo komt het wel over.

Tim banjert soms wel eens door zijn bed heen en nu zei mijn schoonmoeder laatst dat we hem maar vast moeten gaan leggen. Maar dat ga ik echt nooit doen, veel te gevaarlijk. Maar zij vind dit dus veel gevaarlijker. Ik probeerde haar dus duidelijk te maken dat dit veel gevaarlijker is. En wat er ook gebeurd ik ga hem echt niet vastleggen. Nou dat vond ze maar belachelijk dat ik dat niet deed, want vroeger mocht dat ook gewoon. Zij legde mijn man ook altijd vast in bed. Na een hele discussie heb ik het maar opgegeven. Maar wat er ook gebeurd ik zal Tim nooit met al is het maar 1 vinger vastleggen. Is me veel te gevaarlijk.

Mijn schoonmoeder is wat baby’s betreft erg in vroeger blijven hangen.

Groetjes,
Sandra

Dat hebben wel meer mensen van de andere generatie is mijn ervaring. Kijk, toen wisten ze weer andere dingen dan we nu weten en over twintig jaar weten onze kinderen wéér andere dingen. En dan vragen zij zich af hoe wij het toch ooit op die slechte andere manier hebben kunnen doen. Dus tja, je schoonmoeder blijft hangen in d’r eigen mening…dat doe jij zo te lezen ook en daarmee ben ik het helemaal eens. Vastleggen is eng en inderdaad helemaal niets. Kan je verder wel goed met je schone moeder opschieten of is het uberhaupt een naar mens?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Er is gewoon vreselijk veel verandert in 18 jaar en daar ga je maar gewoon in mee zijliggen mag niet meer ,dekbed niet , stootrand niet hahahaha. Wist niet wat ik hoorde allemaal lollllllll

Groetjes Michelle

Zijliggen mag niet meer? Hoe moeten die kleine moppen tegenwoordig liggen de eerste paar weken dan?

Groetekes, Sje

Gelukkig kan ik verder heel goed overweg met mijn schoonmoeder Mriek. Maar wat betreft haar mening kan ze die op een hele botte manier overbrengen. Zeker als het gaat om iets waar zij het helemaal niet mee eens is. Ze staat er dan niet echt open voor als een ander een andere mening heeft.
Als ik bijvoorbeeld iets aangeef over baby’s in het algmeeen, dan zegt zij “hoe weten ze nu dat dat zo is, want ze kunnen toch niet voor een baby denken” en allemaal dat soort dingen. Het komt vaak zo over alsof ze een andere mening niet respecteerd. Zo komt ze in ieder geval over, weet niet of ze het echt zo bedoeld. Maar goed ik wil haar niet helemaal zwart maken ofzo, maar soms kan het behoorlijk frustrerend zijn als zij heel sarcastisch iets zegt over iets. Verder is ze heel behulpzaam en lief hoor. Aanstaande donderdag ga ik een dagje naar haar toe. Ze zien Tim niet zo vaak, omdat ze hier op 5 kwartier rijden vandaan wonen.

Ik ben zelf helemaal niet zo en mijn man ook niet. Wij respecteren de mening van iedereen ook al is dat soms een andere mening dan wij zelf hebben. Tenslotte is niet iedereen hetzelfde en dat is maar goed ook

Groetjes,
Sandra

@Sje: de eerste week mochten wij Erik nog op z’n zij leggen, maar daarna moest 'ie toch echt op z’n rug. Als 'ie namelijk door zou draaien naar z’n buik, zou 'ie niet meer terug kunnen en dat zou natuurlijk risico op verstikking met zich mee brengen.

@Sandra: vervelend is dat, als ze zo stellig zijn dat ze je mening niet respecteren. Wel lief dat je een dagje naar d’r toe gaat. Dan maar gewoon gezellig over koetjes en kalfjes praten, hihi.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@ Sandra. Alsof ik je over mijn schoonmoeder hoor. Oh die wist het allemaal en oh wee als je het niet met haar eens bent. Gelukkig heeft ze nu wel door dat ik echt niet naar haar pijpen dans en dat ik wel adviezen van andere ook aanneem. Zij mag dan wel 3 knullen grootgebracht hebben Ze had voor Morgan totaal geen ervaring met een meid en dat begint ze nu wel door te krijgen. Enne ik ga ook gewoon alleen niet te veel en niet te lang want ik moet dan weer alle ellende over mijn debiele schoonzus aanhoren waar iedereen zich aan ergert maar niemand wat tegen durft te zeggen. Ja ik, maar bij mij wil ze dan ook niet meer langskomen.

Groetjes,

Michèle

@ iedereen

rico lag de eerste paar dagen in het ziekenhuis op zijn zij.
daarna nog 5 dagen thuis op zijn zij.
en daarna gewoon op zijn rug eigenlijk.
idd af en toe de meningen van de “ouderwetse” generatie…zucht
mijn oma DIE is pas erg (dat is dan nog een oudere (iritantere) generatie dan onze ouders) echt alles wat ik deeed: neee inge zo moet je dat doen
ik ook zo: pardon? ik doe het op mijn manier en over vroeger wil ik nu niets horen want tijden veranderen. (met een bigsmile terwijl ik wel kon krijsen, want het ging maar door)

enne effe wat anders

rico heeft vandaag in iets minder dan 10 minuten tijd de helft van een halve snee gegeten! met wat boter en kinder smeerworst (Bob de Bouwer)
hij vond het heerlijk maar ging buiten het kokken om wel goed
jeuuujjj

Vervelend Michelle, dat jij hetzelfde hebt. Het is echt zooo vermoeiend. Wel fijn in ieder geval dat je schoonmoeder nu wel wat beter naar jouw dingen luisterd. Ik laat ook echt wel duidelijk blijken dat het gebeurd op mijn manier. Hoe zij er dan ook over mag denken. Het gebeurd dan ook wel op mijn manier, maar soms is de manier waarop al heel vervelend. Maar goed het is niet anders, gelukkig is het verder wel een heel lief mens.

Sorry dat ik het idd zeg maar je schoonzus spoort echt helemaal niet. Heb een tijdje geleden gelezen hoe ze met haar zoontje omgaan. Echt niet normaal, vind het nog het ergste voor je neefje.

Groetjes,
Sandra

Vergeet nog op jouw berichtje te reageren Inge. Echt super dat hij nu een halve boterham op heeft gegeten. Het begin is er en nu lekker zo doorgaan. Alles wat hij eet aan brood is mooi meegenomen en voor je het weet zit hij ook lekker een hele boterham weg te eten.

Groetjes,
Sandra

Zooooooo das snel Inge dylano doet over zijn hele nog steeds een uur

Ze moeten tegenwoordig op der rug sje met na iedere voeding gezichtje andere kant op

Groetjes Michelle

rico slaapt zoals hij wil draaien heeft geen zin want hij draait zelf terug.
overdag op zn zij in een baby sleep vanwege afplatting achterhoofdje…en s’avonds en s’nachts op de rug…

enne Michelle wel he! had t niet verwacht maar ben erg blij