Blijft bed banjeren doorgaan?

Tjonge wat kan er in 4 jaar tijd toch veel veranderen. Voor allebei onze meiden ben ik nog gewend geweest de eerste 2 weken op de zij (elke keer links en rechts afwisselen en rolletje in de rug). Daarna mochten ze pas op de rug omdat ze dan pas in staat waren het hoofdje zelf weg te draaien als er bijv. onverhoopt voeding terug zou komen.

Groetekes, Sje

wie haar baby spettert ook met spinazie???
werkelijk ALLES maar dan ook ALLES in de buurt van waar hij heeft gegeten zxit onder de spinazie spetters included zijn kleding en de mijne.
halverwege t bordje spetterde hij een hele klodder en jawel hoor in mijn gezicht en haren…pfff en dan te bedenken dat ik uitgebreid in bad was geweest. verder vond ie t heerlijk hoor en dat is niet sarcastisch bedoeld

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dat heb jij al in 4 jaar sje wat dacht je van mij in 18 jaar hahahaha.

Ik ken dat niet Inge. Bij dylano is het erin gebleven.
Pfffff die had vandaag aardappels en tomaat met koolvis heeft maar half potje op hij vond het geen succes. gister macaroni met stukjes wel.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

@ sandra Ik weet het. Helaas gaat mijn schoonmoeder die er elke week komt er nog steeds niet tegen in. Ze is als de dood dat ze hem niet meer zien mag. Morgan ziet ze niet zoveel. Een keer per maand en soms maar per 2 maanden en dat vinden wij prima. We weten dat er ook onderscheid gemaakt wordt tussen haar en de neef en alleen daarom al willen we het zo houden. Ik ga me alleen maar ergeren anders. Want waar mijn schoonmoeder maar niet mee wil stoppen is alles vergelijken. Mervin met zijn broer, morgan met haar neef en mij soms met mijn schoonzus en dat is iets waar ik wel heel slecht tegen kan. Maar ja we kappen dat soort dingen nu ook wel meteen af.

@ Inge. Als we naast elkaar gaan zitten hebben we een lekker maaltje. Vis met Spinazie… Enne nu maakt dat voor Rico niet meer zo uit hoor dat hij zelf draait. Morgan heeft ook een vast inslaap kant waar ze op ligt.

Groetjes,

Michèle

weet ik maar voor rico maakt het wel uit eigelijk ivm die afplatting die is nog niet rond genoeg waar wij genoegen mee nemen.
daarom die zijliggings kussen ofja…baby sleep op aanraden van de therapeut dus ja…

oh mensen ik baal als een stekker.
rico had dus die spinazie op.
5 minuten na dat berichtje van mij keek ik effe zijn kant op, zit ie HELEMAAL onder de uitslag, zn gezicht en hals dan. echt overal vlekken en bultjes.
dat was ong. 15 a 20 min na het eten.
zijn wangen waren daarbij ook ontzettend rood (geen koorts niet huilerig of hangerig e.d.)
hij had daarvoor niet die gehad, en ik weet dat er histamine in spinazie zit. hij ziet er ook altijd zo rood uit als hij tomaat of vis heeft gegeten…ik zat een beetje te brainstormen hierover en het viel me bij tomaat of vis niet zo heel erg op behalve de laatste paar keren, maar ik dacht nog; misschien van het kwijlen ofzo (omdat het rond de mond en wangen zat) en als ik goed opgelet heb bij voedings leer zijn dat ook histamine vrijmakers zeg maar…
nouja na een uur begon het in ieder geval wat weg te trekken, en toen ik m in bed legde was het nog zichtbaar maar niet meer zo heftig. heb maar die zalf op zn wangen gesmeert ( cetomacrogol die ook vaak in de beginfase van exceem wordt voorgeschreven voor baby’s) en ik keek net (uur nadat hij in bed lag) en het zag er iets beter uit moet ik zeggen.

Jeetje zeg hopelijk is het morgen helemaal weg en kun jij de producten die dat hebben is doorgeven, dan laat i kdie bij dylano ook is weg want zijn zijn wangen en onder zijn kin en bij zijn bovenlip wil de uitslag ook niet weg en krijg me wijfles of dat eczeem is nl is ook schraal lijkt wel door dat je daar het lepeltje langshaalt als hij morst zeg maar. snap je hem nog.
de rest van zijn eczeem ziet er nl al veel beter uit als in zijn gezicht.

Groetjes Michelle

ja ik snap je wel, maar ik snap er zelf geen hol van hoe het bij rico kan
hij eheft altijd al een soort “barstjes” gehad in zn wangen, ik wordt helemaal maf bij het idee dat ik niet weet wat het is,
het spugen zn constant verstopte neus, zn uitslag.
what the #$%% moet je doen om erachter te komen wat het kan zijn?
ze schrijven maar zalf en medicijnen voor IK WIL DAT NIET MEER!!
maar een allergie test…nouja die plak test (met pleisters) daar ben ik wel voor, maar kunnen ze daarmee dan ook koemelk (eiwit) testen?
want dat zat weer niet in dat eten van vandaag.
oh en ik heb me vergist ik had geen spinazie gegeven :S het waren groene groenten met aardappel en rundsvlees, even kijken wat voor groene groentes daar allemaal inzitten hoor laat het wel weten.
maar pff wat een gedoe.
kijk ik weet 100% zeker dat het spugen de uitslag en de constant verstopte neus en de krampjes met elkaar te maken hebben.
maar elke dokter die ik tot nu toe heb gesproken behandeld het als een individueel ding zeg maar…terwijl ik zeker weet dat het met elkaar te maken heeft want het zet allemaal tegelijker tijd op.
hoeveel plakkers moet je wel neit plakken om te weten wat er scheelt.
ik geloof niet dat het allemaal van wat anders afkomt, dat maken ze de kat maar wijs!

OOkik wil een allergietest als deze zalf niet voldoende werkt.
Koemelk kunnen ze testen door de producten waarin het zit weg te laten en dan als alle klachten weg zijn weer proberen koemelk als de klachten terugkomen is het koemelkallergie
Gebruik je pepti?

Groetjes Michelle

Wat vervelend Inge die allergische reactie. Kan me goed voorstellen dat je het nu zat bent en wilt weten wat er aan de hand is. Ik zou precies hetzelfde reageren. Je kunt wel medicijnen blijven voorschrijven, maar ze zullen toch ook moeten gaan bekijken wat het daadwerkelijk is.

Ik kan me goed voorstellen Michelle dat jullie er helemaal klaar mee zijn. En dan ook nog eens iedereen met elkaar vergelijken. Kan me wel voorstellen dat het in het begin toch frustrerend is dat ze alle aandacht aan jullie neefje geeft en bijna niet naar Morgan omkijkt. Tenminste dat zou ik wel hebben. Maar op een gegeven moment moet je er klaar mee zijn en is het niet anders. Als ik het zo lees allemaal mis je er niks aan dat je schoonmoeder niet zoveel langs komt.

Groetjes,
Sandra

pff en nu ben ik het helemaal zat
om 22:00 werd hij krijsent wakker
brullen krijsen gillen huilen echt noem het maar op
een half uur lang ofzo en hij nam amper adem pauze.
uiteindelijk pcm en dentinox gebruikt, just in case het pijn was hij had duidelijk ontzettende buikpijn, maarja wilde ook geen tut of iets bij zn mond dus kon ook weer zn mondje zijn het zal allemaal wel morgen bel ik de arts op en ze zoeken het maar uit met zn 22 mei, MORGEN bel ik en ik wil meteen een afspraak en ik ga geen week meer wachten.
heb echt zitten huilen toen straks nadat rico eindelijk weer sliep vond het zo ontzettend erg voor m

Meisje! Als ik het zo hoor dan begrijp ik helemaal dat je direct wil dat er goed naar gekeken wordt. Ik zou ook verdrietig worden hoor. Het klinkt echt als een reactie, waar dan ook op. Laat je nog even weten hoe het allemaal gaat? Vast wel, maar vraag het toch maar…

Hoe ging het vannacht?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Inge ik had je op msn gezegd dat je moest gaan slapen hahahaha zie ik hier om 11 uur nog bericht staan
Was hij weer wakker geworden???
Ik hoor het wel
enne kop he meid komt goed

Groetjes Michelle

ik weet het michelle eigewijs he,
hij heeft perfect geslapen en is vandaag weer lekker humeurig
vanochtend happy nu weer chagerijnig, sprong is bijna voorbij joehoee.
vanochtend de ka gebeld, overlegt en de assistente zou me terug bellen vandaag,
heb gezegt dat ik die medicatie beu ben en een test wilde,
just in case want misschien is die troep allemaal niet eens nodig snapje…
nouja ik hou jullie op de hoogte.
het gekke is dat rico buiten zn sprongen om en zelfs tijdens ook wel zo nu en dan, ALTIJD lacht, hij is de vrolijkert van de dag zegt iedereen ook altijd: is hij altijd zo vrolijk?
maar ja tussen de dingen door is het gewoon kaa uu tee en vooral deze dagen enzo.
papa heeft het vandaag ook even helemaal gehad, en mama is op zich wel even sterk vandaag dus

Even mee zitten lezen en ik zou het ook helemaal zat zijn. Hopelijk reageren ze snel en mag je snel laten testen. Ik heb hem alleen ook gehad en ik heb pleisters en injecties gehad enne beide zijn niet leuk.

Groetjes,

Michèle

nee bloed prikken is nooit leuk,
die pleisters zijn die zo vervelend ja?
nouja…ik wil zoiezo niet dat mn ukje moet lijden op geen enkele manier natuurlijk.
maar goed liever 1x met testen dan nu al een half jaar en zo verder elke dag met dat spugen, verstopt neusje, uitslag, wisselende ontlasting en noem maar op.
ohja en de uitslag is begonnen toen we met 6 mnd voeding begonnen, dus of het nou aan de melk of de vaste voeding/fruit ligt help me out want ik weet het ook niet meer.
ze hebben nog niet gebelt dus nog even afwachten.
ik wil natuurlijk ook geen zeikert zijn in hun ogen omdat het elke keer wel wat is. maargoed in mijn ogen hangen al die dingen samen.

haha dankje Wil,
ja het spugen begon nadat ik geen bv meer gaf maar fv.
de verstopte neus had ie volgens mij wel al…voordat ik fv gaf maar ja werd volgens mij erger het is alweer 6 mnd geleden dat ik overstapte op fv dus ik weet het niet zeker meer.
en de uitslag begon rond 6 mnd.
alleen als excuus was dat natuurlijk het kwijlen van rico:S
ja dan zit het niet bij zn oog en heeft ie constant een rode kont

Eigenwijs jijjjj Inge valt toch best mee hahahhaha
gelukkig heeft hij verder de hele nacht doorgeslapen. Nu ben benieuwd wat de kinderarts zegt

Groetjes Michelle

Ik vond ze jeuken en ik kreeg ook injecties in mijn rug. Kwam alleen maar uit dat ik een allergische reactie voor de pleisters had

Groetjes,

Michèle

En als ze dan pleister plakken krijg je dus enorme jeuk lekker bijdehand

Groetjes Michelle

Ha ha ha dat wisten ze pas na het testen. Maar ja nu weet ik het wel en proberen ze er rekening mee te houden. Alleen soms moet het. En helaas krijg ik van de pleisters soms zwaardere en grotere wonden dan degene waarvoor ze geplakt zijn.

Groetjes,

Michèle