Blijdschap.... verdriet

Deze mama was 6 weken zwanger… maar helaas… ook bij mij is het misgegaan.

Afgelopen zaterdag begon ik te vloeien… en vanaf die tijd is het niet meer gestopt. Het is een heel dubbel gevoel. Eerst blijf je toch de hoop houden dat het misschien toch nog goed zit en dat je toch nog zwanger ben. Maar naar aanleiding van de ‘grote stolsels’ etc weet ik nu dat ik echt niet meer zwanger ben.

Ik wilde jullie niet vertellen dat ik zwanger was, omdat er zoveel moeders bezig zijn om zwanger te worden en bij mij ging het vanzelf. Wilde andere geen verdriet doen en dacht ik wacht nog een poosje om onze blijdschap hier neer te zetten…

Sterkte voor alle moeders die graag kindje willen… we hopen dat we ooit allemaal weer zwanger mogen worden… wie weet allemaal tegelijk … Toch gaan wij het hier nu eerst rustig aan doen.

Oh wat naar veel sterkte en ik hoop voor je en alle anderen hier dat het je snel ( weer) gegund is,

liefs!!

Lilypie
Lilypie

Oh wat naar Mini-Boy. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Geef jezelf wel even de tijd om dit op een rijtje te zetten he.

Groetjes,

Michèle

Hè gets mini_boy wat een tegenvaller. Neem wel de tijd om het te verwerken.
En hoop dat je ons over een paar maanden wel kunt melden dat je zwanger bent en dat het dan wel goed gaat.

Wat gaat het verdorie toch vaak mis

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

O, wat vervelend mini-boy!!
Neem even de rust om alles op een rijtje te zetten, en hopelijk is het snel weer ‘raak’!
Liefs, Anne

Ik heb net al op je mailtje gereageerd, maar wil je ook nog even via dit topic laten weten hoe verschrikkelijk ik het voor je vind. Ik wens jou en je man ontzettend veel sterkte en neem er de tijd voor dit verdriet te verwerken.

Liefs en een hele dikke knuffel,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Bah… Wat naar. Veel sterkte en doe het rustig aan.

Groetjes Natasja

Oh meid, wat ontzettend rot voor jullie. Het gaat inderdaad behoorlijk vaak mis, waar je niet bij stil staat als het de eerste keer allemaal goed is gegaan. Je hoort het echt vaak helaas. Hopelijk kun je ons inderdaad over een tijdje vertellen dat het die keer wél goed gaat. En meis, ik weet niet of je het ook vanwege mij niet eerder hebt gezegd, maar houd daar geen rekening mee hoor. Natuurlijk, wij willen ook graag een tweede, maar dat betekent niet dat ik het een ander niet gun! Echt, dat staat er helemaal los van! Ik was voor Dootje ook gewoon heel blij! Zo gaan die dingen nu eenmaal en iedereen mag er ten volle van genieten! Ik weet niet wie er ook graag een tweede wil hier, maar hopelijk kunnen jouw, mijn en Sandra’s kindje hier straks een drieling vormen? Sterkte meid, het komt allemaal goed, al is het nu allemaal supernaar voor jullie…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker

Hey lieve Mini-boy, wat vind ik dit ontzettend naar voor jullie!!! En jeetje wat gaat het vaak fout de laatste tijd. Neem de adviezen van de andere meiden aan…neem je tijd.

Veel liefs!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ach jammer zeg, neem je tijd

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Aaaach lieffie… Wat ontzettend naar voor je! Veel sterkte met het geven van een plekje.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ach meid wat jammer zeg
Neem de tijd om het een plaats te geven
Heel veel sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ach lieverd, wat naar. Ik had het jullie zo gegund. Doe inderdaad maar rustig aan en ik hoop dat het jullie de volgende ‘ronde’ wel gegeven is. Dikke knuffel!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ach wat jammer!
Neem je rust en doe het rustig aan!

Sterkte

Groetjes Gytha

Wat verdrietig voor jullie zeg!
Je hoopt altijd dat het goed gaat maar wat een tegenvaller zeg…Zo zie je maar wat een wonder het eigenlijk is om een gezond kind op de wereld te zetten. Soms lijken mensen te denken dat het allemaal makkelijk gaat maar niets in minder waar. Stertke meid en neem je rust samen met je gezin om dit te verwerken.
Liefs!

Groetjes van Christa

O wat verdrietig dat het alsnog misgegaan is. Alle liefs en sterkte!

Groetekes, Sje

Verschrikkelijk! Dat wens je niemand toe. Je bent zo blij als blijkt dat je zwanger en als het dan fout gaat is het echt een groot verdriet.

Probeer het een plekje te geven en neem genoeg rust. Ook voor de rest van je gezin.

Wat vervelend!!! Heel veel sterkte, lijkt mij niet niks… doe maar rustig aan.

Liefs Frauk

He meid,

Wat een rot bericht zeg! Zoals de titel al zegt… blijdschap en verdriet volgen elkaar wel heel snel op dan! Veel sterkte om over deze teleurstelling heen te komen.

Er staat vast een kindje op jullie te wachten en op de juiste tijd komt het zo jullie kant op! Daar geloof ik in.

Liefs Liske

Door jullie lieve berichtjes lopen de tranen over mijn wangen…!! Wat doet meeleven van onbekende bekendes (tja hoe zet je dat neer ) dan toch goed. Manlief en ik kunnen er samen gelukkig heel goed over praten… en we genieten nu extra van onze lieve Jurian!! Wat geeft het hebben van een kindje dan ook veel troost… en afleiding! Neemt het verdriet niet weg maar het verzacht het wel!!

Bedankt voor alles!