Hier lopen de tranen ook al over de wangen. Ik vind het heel sneu voor jullie. Ik wens jullie gezinnetje dan ook veel sterkte toe met dit verlies.
Groetjes, Daniella
Blijdschap.... verdriet
och meis toch neem alle tijd die je nodig hebt ik weet hope zeer het doet.sterkte voor jou en je man.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Meiske, wat ontzettend rot. Meer woorden heb ik dr helaas niet voor. Ben blij dat jullie elkaar vinden voor steun. Geniet van de kleine boef en geef het de tijd om een plekjes te vinden !
Sterkte
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Oh Mini_boy wat erg! Getsie wat naar nou, zoveel vreugde en dan al dat verdriet! Ik wens jullie heel veel sterkte bij dit verlis, en neem goed de tijd om dit te verwerken! Alle liefs en sterkte!
Heel veel sterkte voor jouw en je gezin, Neem je rust, en hopelijk is het jullie snel weer gegund.
Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).
mini boy!
Wat spijtig dit te lezen!
fijn dat je er goed over kunt praten met je man, scheelt toch echt enorm veel.
Het heeft jammer genoeg nu niet zo mogen zijn.
geef het een plekje, en geef het de tijd!
je weet nooit wat de toekomst brengen mag
dikke knuffel
Even wat vraagjes:
*Zijn jullie bij huisarts geweest na miskraam? (zit nl niet op onderzoek te wachten…)
*Hoelang mag/moet je vloeien na miskraam?
*Wanneer weet je zeker dat je het kindje verloren ben? (alleen na echo of … je gevoel)
Verder gaat het best met me. Heel dubbel… we wisten het nog niet zolang (dit door onregelmatig cyclus) maar mijn moedergevoel dacht het wel al poosje (was bang voor test dus deze laat gedaan)… Nu kan ik niet huilen … terwijl ik het wel wil!! Keel knijpt soms helemaal dicht… de emotie zit dan hoog … maar het komt er nog niet uit… zou wel opluchting zijn … hadden jullie dit ook??
heej mini boy, bij mij hebben ze niks gedaan maar hebben mij wel gezgd dat je meestal net zo veel vloeit als met je menstruatie, als je 6 weken bent, hoe verer je bent hoe langer je kan vloeien. Het vruchtzakje ka je wel zien, is niet zo erg groot hoor maar ik heb het wel gevoeld en in de wc zien liggen. Als je het niet vertrouwd dat je alles kwijt bent toch de arts even waarschuwen. nogmaals sterkte
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Hi mini-boy,
Heb geen antwoord op je vragen, maar wil even reageren op het tweede stukje.
Je emotie komt er vanzelf uit, dan kun je niet dwingen. Dat het nu heel hoog zit, is hartstikke logisch. Misschien heb je jezelf onbewust even in bescherming genomen door je emoties even te blokken en komt het eruit als je er iets meer afstand van hebt (in de tijd gezien). Tot die tijd kan het ook heerlijk zijn om keihard met harde of juiste mooie muziek mee te zingen of (doe ik soms als ik alleen in de auto zit en ik voel me k**) gewoon heeel hard aaaaaaaaaaaaaaaaahhhh te roepen! Dat kan al enorm opluchten of een eerste zetje zijn om je emotie te laten komen. Nou ja, zo werkt het mij mij in elk geval.
Nogmaals sterkte samen hiermee en ik wens jullie alle geluk!
Liefs, Liske
Ik zou voor de zekerheid toch wel een onderzoek of echo laten doen zodat je zeker weet dat alles er uit is, want is dat niet kun je er een hoop ellende bij krijgen en dan heb je dat er ook nog bij.
Bij mij hebben ze een curretage gedaan omdat ik dus helemaal geen bloedverlies had ed
Enne die emoties komen echt nog wel
dikke knuffffffff
Liefs Michelle
Heb huisarts gebeld vanmorgen … ik hoef niet langs te komen oid. Zolang is vloei en stolsels verlies is het een teken dat het nog aan het afkomen is. Als ik zelf graag wil komen ben ik meer dan welkom (dat is wel lief). Maar heb er geen behoefte aan… Kijk het liever nog even rustig aan tot het vloeien minder of over is…
Bedankt voor lieve reacties!
Heel veel sterkte meid. Ik vind het enorm verschrikkelijk voor je! groetjes chantal
Chantal
Tijdens mijn miskraam heb ik 5 dagen bloed verloren. Ik heb geen stolsels verloren, waardoor ik nog hoop had dat ik zwanger was. Maar helaas heeft een echo toen uitgewezen dat ik niet meer zwanger was. Je hoeft namelijk geen stolsels te verliezen als je nog niet zo ver zwanger bent. Je zou voor de zekerheid een echo kunnen laten maken. Weet de verloskundige dat je een miskraam hebt gehad? Zo niet dan moet je dat wel even melden, want als je dan de volgende keer weer zwanger bent krijg je bij 7 weken een extra echo. Tenminste weet niet of dat standaard is, maar hier is dat wel zo.
Nogmaals heel veel sterkte!
Groetjes,
Sandra
Bedankt voor jullie reacties… hier loop ik nog steeds met dikke ogen waar geen druppel uit komt… en het zou me zo opluchten … zucht…
Sandra: Wij hebben hier alleen huisartsen die de bevalling begeleiden en doen. Lukt dit niet … dan ziekenhuis. En de huisarts is op de hoogte…
Zet een heel heel emo muziekje op ( hebben we allemaal wel eentje van ) wellicht vloeien de tranen dan zo gauw dat je niet meer weet waar ze te laten en kan de steen daarme van je hartje.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!