Blaas problemen ... reflux?

Nee Sje, over die onderste niersteen die hopelijk niet bovenkomt

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Vanmorgen heeft ze tussen 8 en half 9 … 4x op de wc gezeten … mama ik moet plassen en poepen zegt ze dan … 2x komt er niets … daarna ontlasting die gewoon ok is … dan 10 minuten later weer een klein plasje …

Tel maar op het aantal keer op een dag op de wc …

Vanaf vanmorgen exact bij gehouden wanneer Fabienne naar de wc moet.

We zitten nu op 20 keer dat ze moet plassen/poepen … Ze heeft 2x poep moeten doen en voorafgaand hier aan drukt dat volgens mij op haar blaas waardoor ze 4x in 1 uur op de wc zit alvorens de poep.

Tel bij die 20x wc TWEE VOLLE LUIERS OP !! kan geen plee meer zien!

Wat ontzettend vaak zeg…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik vind dat niet normaal Esther! Maar je huisarts vind ik nog abnormaler eigenlijk dat ze niks met die gegevens doet.

Groetekes, Sje

En de arts van de HAP die zei het niet verontrustend te vinden …

Ik heb ondertussen wel een logboek om alvast morgenochtend onder de neus van de huisarts te wrijven.
Zal haar reactie morgen wel laten weten.

Wat een ellende

Maar plast ze ook iedere keer? Weet niet of je een opstapje hebt waar ze met der voetjes opkan als ze op de wc zit? Want dan plast ze beter uit.
Ik heb het ook niet hoor, maar schijnt wel goed te zijn.

Liefs Michelle

nee, ze plast zeker niet elke keer, ze heeft echt CONTINU aandrang. Doet soms een klein beetje, een paar druppels, iets meer of niets … bij de aandrang zit meestal een moment van ontlsting tussendoor dus ik heb ook een beetje het vermoeden dat het iets met de darmen te maken heeft maar ja, dat is aan de kinderarts.

Vamorgen zowaar een verwijsbrief gekregen … we gaan vooruit !!!

Scheelt een hoop hè, als je eerst een vleesmes voor je op het bureau legt, voordat je vertelt waarvoor je komt!

Fijn dat je een verwijsbrief hebt. En wanneer heb je een afspraak bij de kinderarts?

Groetekes, Sje

Sje … ik heb net de poli Kindergeneeskunde gebeld van het ZH hier … op school hadden ze een lijstje bijgehouden en ze plast om de 10 minuten.

Kan wel janken! ben het nu zo zat … ze bellen me zo terug of ik eerder kan komen!

Dit is echt niet normaal meer!

Zou tof zijn als je met spoed terecht kunt. Dit is echt niet normaal meer.

Groetekes, Sje

Moet vanmiddag weer naar de HA …

Ze gaan alvast voor onderzoek doen voor de KA … oa bloedprikken.

Werd eerst weer met een kluitje in het riet gestuurd, wil je urine brengen naar de HA … ik ontplofte !!! dus ass van de kinderarts terug gebeld met de huisarts … kom vanmiddag maar voor alvast voor onderzoek. Als het acuur is dan kan ik gelijk door naar de kinderarts.

Fijn dat er eindelijk!!! Actie komt. Succes.

Liefs Michelle

Zet 'm op!

Groetjes,
M

Dank jullie Wel !

Ik neem de onderzoekslijst van Sje mee!

Nou, ik ben heel benieuwd…

Groetekes, Sje

Dit wil je niet geloven … mijn kind helemaal voorbereid op onderzoek zoals bloed prikken; de HA doet het NIET !!!

IS HET PROTOCOL VAN DE KINDERARTS …
KINDERARTS CONTROLEERT NIET OP SCHIMMEL IN DE URINEWEGEN …
1 DAGJE WINST MBT ONDERZOEKEN MAAKT NIETS UIT want ze heeft geen koorts en is op dit moment net ernstig ziek. Met andere woorden, ik kom gewoon voor jan l*l !!!

Kinderarts gebeld, lees assistente … ze zit er ook maar tussen zegt ze, kan niets doen want het is niet levens bedreigend … heeft ze koorts dan is het wellicht anders maar dat heeft ze niet dus wachten tot maandag middag. De huisarts is de persoon die haar dan met spoed naar dekinderarts moet verwijzen maar aangezien het niet ernstig is, niet eerder onderzoek.

Ach zegt de huisarts … OVERPRIKKELING van de blaas … ECHT dit is dokter nr 4 in de praktijk die ZO NEERBUIGEND DOET !!!

GEEN WOORDEN VOOR ??

Gewijzigd door - esther2107 op 15 Mar 2012 16:34:58

Ooh en suiker heeft ze niet want er zijn geen suikersporen in de urine gevonden …

Slopend is dit zeg…

Groetekes, Sje