Ik snap er nu even helemaal niets van.
zoals ik eerder schreef; Fabienne heeft een blaasontsteking gehad en een kuur gekregen. Dit leek te helpen maar alle symptomen wezen er na 2 dagen toch weer op dat er iets aan de hand was. Op de kweek gezet, niets uitgekomen … Dat kinderen na een blaasontsteking problemen hebben met plassen is normaal en dus luierbroekje aan … ze geeft het nu weer regelmatig aan dat ze moet plassen. We prijzen haar! Is soms te laat en plast regelmatig in het broekje … (geeft niet)Vanmorgen op de PSZ waren haar kleren ineens door weekt van de plas, ondanks luierbroekje maar had ze NIETS gedronken. Ze heeft geplast op de PSZ, op de toilet zei de juf en ook thuis nog voordat we weg gingen. Vanmorgen thuis heeft ze een paar slokjes gedronken. De juf heeft haar vrschoond en vond het ook vreemd.
Waar komt die hoveelheid plas ineens vandaan ???
De juffen zeiden ook; fabienne is niet het kind wat opzettelijk in de broek zou plassen en los van dit, zo’n hoeveelheid door een schoon luierbroekje heen?
Ht enige waar ik nu aan denk is toch een soort van reflux … lang ophouden en in eens eruit komen maar wie ben ik? geen dokter Wil het wel graag begrijpen …