(bijna) te groot voor kinderwagen

zo gaat hier onze vent in badje… zat ook te tobben van wat nu… heb maar 2 handen en moet haren wassen/ hem vasthouden… etc. Dit vind ik super werken… hij vind het zelf ook leuk. Wel moet je erbij blijven maar dat vind ik atlijd als je kleine in bad gaat… NOOIT ALLEEN LATEN! maar dat vindt ik geen nadeel.

De foto staat bij tips/advies onder titel badzitje… hoe krijg ik die hierheen??

Geen idee ben niet zo technische

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

vond het al heel wat dat ik ze erop kreeg … alleen nu niet waar ik wil hahaha… maar goed als je het wil weten … het staat daar bij tips en advies…

http://www.ikkeben.nl/go?3647

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

AH kim super bedankt voor de link. Had ik dit zelf ook kunnen doen? of wordt dit alleen door de baas gedaan

Meiden als je op die link klinkt zie je hoe wij hier onze badpret hebben! Misschien een idee …

Wij hebbeb alleen geen bad dus geen optie hier…

Groetjes,

Michèle

Ik heb hem van mijn zusje geleend… heeft ook geen bad! maar deed hem zo in het babybadje… past er precies tussen! en toen hij groter was deed ze hem zo in de douchecabine… deze vullen met laagje water…! volgens mij ben jij best crea om hiervoor een oplossing te verzinnen?!

Wat ik zeg ik ga voor de Ikea kinderstoel straks. Het is nu nog even te doen want ze past zich wel redelijk aan (trekt haar beentjes op en zo) want elke keer bukken is niks voor mijn rug.

Groetjes,

Michèle

Wat een schatje, die Jurian!

Ooooooo Mini-Boy, wat een lekker moppie is Jurian zeg! Ik heb trouwens ook zo’n dingetje, maar arm kind…bij Julia zat er steeds zo’n harde dop tegen haar vaginaatje aan. Die dop waarmee je het zitje kunt verzetten…Ik vond dat zoooo zielig en ik denk dat dat niet echt lekker ligt! Wij probeerden het zitje ook in de douche, maar wij hebben geen stop en ze schoof dus ook steeds tegen die punt aan…Papa gaat nu heel simpel doen…gewoon nieuwe schuifdeuren kopen, die helemaal open kunnen! Goed he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Zeker een lekker mannetje. Zal hem maar niet aan Morgan laten zien, dan is ze meteen haar vriendje vergeten

Groetjes,

Michèle

jaaaa zekers … snappen jullie nu dat mijn man op de 2e plaats komt

Oh nee rainbow dat lijkt me zeker niet zo’n lekker gevoel nee… voordeel van een manneke dat je het aan de kant kan liggen/leggen En het dingetje eraf halen is ook geen optie want dan blijven ze helemaal niet zitten… jammer … maar andere kant plus punt dat er nieuwe deuren komen!!

ooooooohhhhhhhhhhh die topic gaat niet over badzitjes maar kinderwagens… (grr wordt misbruik van mij topic gemaak’ ) en dus is deze mama helemaal vergeten om een foto van de kleine in wandelwagen erin te zetten…

Nou hij vind het heerlijk in de wagen… geniet van de sneeuw (vandaag weer pakje gevallen) … dus zal kijken of het lukt om die foto’s jullie te tonen…

quote:
Hou er wel rekening mee dat die kinderstoel van IKEA geen voetensteuntje heeft en dat ze dus goed moet kunnen zitten om daarin te kunnen. En dan is ze nog nat ook, dus glibberig. Morgan kan toch nog niet in een kinderstoel nu????

Wij douchen Erik altijd met z’n tweeën, papa met Erik onder de douche en mama die Erik inzeept. Als ze klaar zijn pak ik Erik aan en droog ik hem af en kleed hem aan. In je eentje vind ik dat ook niet te doen. Wij douchen Erik eigenlijk al vanaf het begin, het badje hebben we maar een aantal keren gebruikt. Hij paste er ook al vrij snel niet meer in…

Als Erik echt goed zelfstandig kan zitten doen wij hem ook in die kinderstoel van IKEA onder de douche. Hoe je dan de billetjes wast moet ik alleen nog even bedenken…

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/Q7BJp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Bij Ikea verkopen ze ook anti-slip. Daar een lapje van op de stoel, en zitten maar!

M.

Oh das ook een optie, ja ik dacht een handdoek is lekker zacht. Deze mamma is ook dol op lekker zacht

Groetjes,

Michèle

Thanks voor de tip Marsel!

deze bedoelde ik wendy