nee heb ik niet…
(bijna) te groot voor kinderwagen
Erik ligt sinds een week in de wandelwagen met zo’n zak om hem heen om hem warm te houden. Hij vindt het geweldig. Hij ziet natuurlijk van alles nu. En hij heeft het heerlijk warm, hij gloeit helemaal als hij eruit komt. Dus niks te koud of andere problemen.
Groetjes!
Ik heb Marijn vanaf 5 maand in de wandelwagen. Ik denk ook niet dat hier een leeftijd aan verbonden is zolang een kind zich prettig in een kinderwagen voelt zal ik zolang mogelijk dat aanhouden. Moet zeggen dat ik het zelf ook leuker vindt in de wandelwagen (mutsy) kijken ze je aan en dat is wel gezellig haha. Maar in het begin zeker in de ligstand totdat ze kunnen zitten. En met het koude weer een lekkere voetenzak natuurlijk.
Ik gebruik nu (8maand) af en toe een buggy als ik veel in en uit de auto moet.
quote:
vind het helemaal niet leuk om ons manneke in de wandelwagen te leggen... lijkt met veel kouder... en hij kan niet naar mij kijken (grr had mezelf ook beter moeten laten informeren hierover... ) tja... vond het mooi / en practisch verder maar hier niet op gelet... STOM!nu ligt hij gewoon nog met hoofd en benen klem in kinderwagen!
Op de wagen van ons kan de wandelwagenzit beide kanten op,
dus van je af kijken )zoals op de foto hierboven) of naar je toe.
Hylke vindt het veel leuker om rond te kijken dan om naar ons te kijken
Lekker warm aankleden, dan zal het wel meevallen met de kou.
M.
Morgan is nu 3.5 maanden. Door de weeks naar de creche zit ze in de draagzak, wat natuurlijk heel mooi is. Lampjes kijken en zo. Maar kwa wagen ligt ze dus nog in de bak en dat vind ze niks meer want ze ziet inderdaad te weinig, maar mag ik haar dan ook al in de omgebouwede versie leggen??? Want ze zou denk ik een stuk meer zien en het een stuk leuker vinden. En zij heeft wel een skipak en een zak en een berenpak.
Groetjes,
Michèle
Persoonlijk vind ik 3 en halve maand wel heel jong om in de wandelwagenversie te gaan. Quinty was ook wel vroeg hoor, ze lag gewoon klem in de bak(wij hebben de Buzz) maar was bijna 5 maand. Je zit ook nog met de stabieliteit van het ruggetje, die kunnen zo jong nog niet veel hebben.
Nee maar ik zet hem ook niet rechtop, en het is meer een zak dan echt iets waar ze rechtop in zitten. Dus ze hangt er meer in zoals ze in een draagzak hangen zou. Maar het punt is ook dat ze wagen zelf niet bij de creche in de bgang past als er al 3 of meer wagen staan en met die zak kan ik hem opklappen. Want ze is nu zo’n zes kilo en het wordt best zwaar voor mij om haar in de draagzak te blijven dragen. En wij hebben geen auto (beide geen rijbewijs) dus de optie van meenemen in de maxicose of zo ie er ook niet.
Groetjes,
Michèle
quote:
Morgan is nu 3.5 maanden. Door de weeks naar de creche zit ze in de draagzak, wat natuurlijk heel mooi is. Lampjes kijken en zo. Maar kwa wagen ligt ze dus nog in de bak en dat vind ze niks meer want ze ziet inderdaad te weinig, maar mag ik haar dan ook al in de omgebouwede versie leggen??? Want ze zou denk ik een stuk meer zien en het een stuk leuker vinden. En zij heeft wel een skipak en een zak en een berenpak.Groetjes,
Michèle
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Als ie echt goed in een platte stand kan, dan is er geen probleem,
ook niet bij 3,5 maanden.
M.
Ja dat kan die. Mijn collega van wie ik hem over genomen heb had haar dochters er ook rond die leeftijd al in liggen.
Groetjes,
Michèle
Ik sta net de wagen te verbouwen om te kijken hoe dat gaat en of het moeilijk is en ineens vind ik het helemaal niet zo leuk meer om haar in de wagen te leggen. Omgebouwd dan wel te verstaan. Ineens lijkt het allemaal zo snel te gaan. Ze heeft ineens bijna twee tanden en dan straks ook uit de bak. Straks is ze ineens baby af. Ben ik nu erg sentimenteel??? Morgen ga ik naar de stad en ik leg haar nog lekker in de bak. Hij mag dan niet comfi meer zijn om uren in te slapen maar even de stad in kan nog wel, nog even mijn kleine meisje bij me hebben
Groetjes,
Michèle
Ik zeg: die hormonen maken het ons wel lastig hè…
Nee hoor, kan me goed voorstellen dat je er sentimenteel van wordt. Ik had het niet, maar ja…waar word ik nou wél sentimenteel van?
Oh dat weet ik wel waar jij sentimenteel van wordt, dat heb je me verteld
En ja zullen de hormonen wel zijn. Ik zei tegen Mervin ik wil dat mijn meisje nog even lekker baby blijft (ja ik weet het, technisch gezien blijft ze dat nog even) waarop pappa meteen zei nou dan nemen we er toch snel nog 1. Geloof niet dat ie het helemaal begreep… Mannen
Groetjes,
Michèle
Meid, je bent helemaal niet sentimenteel! Nou ja, je bent wel sentimenteel maar er is niks mis mee! Ik ben precies hetzelfde!
Ik had vandaag afscheid van de peuterspeelzaal met de jongste. Ik ging er huilend weg!
Geniet maar van elk moment nu ze nog zo klein is, want ook die 4 jaar van de jongste hier zijn razendsnel gegaan! Vorige week lag ik nog te bevallen en na de kerstvakantie gaat ze naar de basisschool! Pfffffffffffff…
Groetekes, Sje
Da’s waar, er is één ding waar ik sentimenteel van word. Vind ik ook genoeg, één ding. Haha.
Ik kan echt niet wachten tot Erik ouder is, vind het helemaal niet erg dat 'ie zo snel groter wordt. Ben juist niet zo’n babymoeder heb ik ontdekt. Heb juist heel veel zin in het straks samen dingen ondernemen, lekker kletsen, te stoeien, etc. Hmm, ben ik wel een vrouw? Zal nog even goed kijken…
haha mariek deze VROUW geeft jouw de hand… baby best soms heel vertederend maar een GROTE baby … wow!!