Bijna betrapt door J :I

Ik heb het schaamrood nog bijna op mijn wangen staan. Papa en mama waren gisteren aan het “knuffelen” toen J ineens wakker werd en zo onze kamer inloopt. Gelukkig was ze nog slaapdronken, maar jeetje wat schaam ik me zeg! Nu toch maar de deur dicht gaan doen!
Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Hihi! Nee, nog nooit gehad. Manlief is er wel eens bang voor, maar ik denk dat als het gebeurt, Erik er (nog) niets van snapt. Inderdaad: lekker knuffelen!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

nog nooit gehad, maar moet er wel om lachen !! hahahahahaha, het zal je maar gebeuren, en als ze wat ouder zijn zullen ze vast en zeker ook gaan vragen wat je aan het doen was, kun je gelij de bloemetjes en de bijtjes gaan uit leggen hahahahahahahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Hihi oeps Ach later lachen jullie er samen om

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nou, het is fijn dat er iig iemand om kan lachen, arm kind heeft misschien wel een trauma opgelopen!

Hahaha… ik ben er ook altijd bang voor dat dat gebeurd… maar gelukkig tot nu toe niet gebeurd!

Daar en tegen… ben ik wel helaas een keer binnen gelopen bij mijn ouders… en ik blijf volhouden dat ze gewoon aan het knuffelen waren!!!

Lilypie First Birthday tickers

dat zal toch wel mee vallen malawimamajada? Ik weet niet (en hoef het ook echt niet te weten) hoe dat "knuffelen " er bij jullie uit ziet, maar zolang je niet echt schokkende dingen hebt gedaan, valt dat trauma denk ik wel mee!

liefs woezel

quote:
Nou, het is fijn dat er iig iemand om kan lachen, arm kind heeft misschien wel een trauma opgelopen!

Ach nee, joh! Al hing je met een SM-pakje in de kroonluchter, dan dacht ze nog dat je gewoon aan het schommelen was

Groetjes,
M

@ woezel en Mriek; nou zo erg is het ook weer niet hoor! gewoon onder de lakens! (het is hier winter he dus heel koud!)

Saai!

Groetjes,
M

Hahahah nou jij wel, ik zie me al met mijn SM pakje (ik kan hier al niets eens mooi ondergoed krijgen, laat staan iets Christine le Duc achtigs) in de kroonluchter, dondert die hele kroonluchter met plafond en al naar beneden denk ik! hihihihih

Hihi laten we idd maar hopen dat ze zo slaapdronken is geweest dat ze er niets van gemerkt heeft. Tim komt gelukkig (nog niet) zelf zijn bed uit, maar roept ons.

Groetjes,
Sandra

@Mriek, en bedankt, nu krijg ik dat beeld weer niet uit mijn hoofd!! Heeft niet J. maar ik een trauma opgelopen hahahahahahahaha

@malawimamajada , ach joh, wat maakt dat 1 plafond meer of minder nou uit? zolang het dak er maar op zit hahahahahahaha

liefs woezel

Hahahah woezel je hebt gelijk! hahahahahaha

Whahaha, zo’n monster ben je toch ook niet, malawimama?! Of je moet in een heel krakkemikkig huisje wonen

@Woezel, sorry

Groetjes,
M

Hahah nee 85 kg, maare ik woon wel in een Afrikaans huis he! hahahahahaha

@mriek, ik stuur mijn therapie rekenimng wel door naar jou

liefs woezel

Oh hahahah is hier ook wel eens gebeurd toen de oudste kleiner was
Maak me dr niet zo druk om hoor. Zeker als t onder de lakens gebeurd is er toch niks ‘geks’ te zien, en ben je idd doodgewoon aan t knuffelen

Snel maar naar zn kamer gestuurd met de mededeling dat hij NU in zn bed moet gaan liggen en dat 1 van ons STRAKS wel even bij hem komt kijken.
Maar eh… tja de mood is dan wel weer een beetje weggezakt

He, maar het goede nieuws is dus wel dat jij je mojo weer hebt gevonden!!! Kijk dat zijn toch weer positieve berichten!!

sorry wordt melig van het warme weer en van dit topic

liefs woezel

Nog nooit betrapt door Morgan, die heeft nog een ledilant, maar wel door me moeder. Ze vroeg of we thee wilde en zei meteen dat ze later wel even terug zou komen…

Enne mocht je een leuk pakje willen malawimamajada ik stuur je wel wat toe hoor

Groetjes,

Michèle