Bijna betrapt door J :I

Ow…wow Michele krijgt ze dat van JOU?
Wat heb JIj dan allemaal in je kast hangen?
Vertel…vertel…vertel…heb jij je mojo ook weer terug gevonden??

Gr, Danielle

oooohw whahahha sorry! ik lach me dood hahahaha! wat erggg! wat zei je tegen dr?? nee ik nog nooit meegemaakt… goddank zeg!

quote:
Ow....wow Michele krijgt ze dat van JOU? Wat heb JIj dan allemaal in je kast hangen? Vertel.....vertel....vertel......heb jij je mojo ook weer terug gevonden??

Gr, Danielle

Ha ha ha ik heb niks in de kast hangen, hooguit liggen in een doos maar dat kun je niet aan Enne mojo?? Was dat???

Groetjes,

Michèle

en was da dan wat je in een doos hebt liggen…leuke speledingetjes

Whaha…waar bemoei ik me eigen mee!

Gr, Danielle

ow…ennu…wij hebben een haakje op Aarons deur

Gr, Danielle

@daniele en aaron, wij ook op de deur van bo, ivm zijn eigen veiligheid mbt de trap…maar prettig bijkomstigheid is wel weer dat hij dan niet zomaar naast je bed kan staan

Je zult toch schrikken als je midden in de nacht wakker wordt en opeens het geicht van je kind op millimeters afstand van de jouwe ziet staan, je van top tot teen bestuderend. Man, hartverzakking materiaal hoor!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
en was da dan wat je in een doos hebt liggen....leuke speledingetjes

Whaha…waar bemoei ik me eigen mee!

Gr, Danielle

Ha ha ha ha ja voor hem en voor haar..... zo'n verassingsdoos, nog gekregen van mijn ex en nu staat ie te verstoffen.

Groetjes,

Michèle

@michele, das jammer joh, kun je zulke leuke dingen mee doen

liefs woezel

@Woezel: ja wij hebben ook voor zijn veiligheid een haakje want zijn deur grenst aan de trap.

Ik moet er idd ook niet aan denken dat ie snacht s zomaar op onze kamer zou staan…het is mijn kind maar dat vind ik dus doodeng als ik ineens iemand zie!

Gr, Danielle

@danielle, dat heb ik dus ook !!!

liefs woezel

@ Woezel I know…

@ Woezel en Danielle dat heb ik dus een keer bij mijn moeder gedaan, gewoon kijken, ik was Morgan’s leeftijd.

Groetjes,

Michèle

en toen was je moeder gelijk 10 jaar ouder en een hart verzakking rijker?? jemige michele , wat heb jij je moeder wel niet aangedaan!!! hahahahahahahaha

liefs woezel

Mijn broertje (nu 30) heeft toen hij klein was een keer gevraagt aan mijn ouder wie er bij hum op de kamer aan het timmeren was. Hij weet dit niet meer, maar we plagen hem er nog wel af en toe mee .

je zal maar een mega krakend bed hebben, weten je kinderen op een gegeven moment meteen wanneer het raak is, ook niet leuk. Zo wisten wij dat als er in de ochtend op mijn ouders hun slaapkamer een handdoek lag, dat het prijs was, wou liever dat ik dat niet had geweten, maar ja…

liefs woezel

Hahahaha, ik zie dit leuke topic nu pas! Malawimama in de kroonluchters in een zwart SM-pak! Ik zie dan ook meteen van die rietjes voor me, waar je door moet ademen omdat je ook een zwarte kap over je hoofd hebt, eentje van LATEX! Ik draaf door!

Ik ben weleens ‘betrapt’ door twee van mijn schoonmoeders! De ene vroeg of we voortaan zachter konden doen. zachter? Ik maak niet eens geluid! ??? Maar hij dan misschien? En de andere kwam te pas en te onpas ons huis binnen. Stond ze op zondagochtend in de gang en riep ze: ik kom strijken! Ze kwam er al aan en wij gingen heeeeel snel doen alsof we sliepen, maar ik weet zeker dat ze het door had! De bemoeial! Wie komt er dan STRIJKEN?

Enne…mojo? Wat is dat? Met dit weer is dat van mij nergens te bekennen en anders…ehm, ook niet echt! Haha.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Woezel, stuur maar door, die rekening! Hahaha!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Leuk topic weer!
Aan SM pakjes in kroonluchters… Geweldig!

Maar goed, hier nog niet gebeurt, maar Luka slaapt dan ook nog in een ledikant.
Ik heb wel een trauma opgelopen door mijn schoonouders ‘bezig’ te zien…
Ze hadden verkeerd op de klok gekeken en dachten dat het 3 uur was ipv 4 uur, ze dachten dus dat ik een uur later bij hen voor de deur zou staan en dat ze dus wel ff tijd hadden… En aangezien ik net van hen de sleutel van hun huis had gehad en die ook vooral oest gebruiken…
Vreselijk! Dat beeld raak ik nooit meer kwijt…

Lilypie First Birthday tickers

Hahahha, tja bij ons is alles gelijkvloers dus we hebben nooit een haakje gehad, ook ivm co-slapen. Jada begint in d’r eigen bed en vaan rond een uur of 3 's nachts komt ze naar ons (nu minder dan voorheen trouwens) dus ik ben wel gewend dat ze aan mijn bed staat! Hihihih nu moeten jullie dames niet allemaal gekke ideeen in je hoofd halen he! Mriek bedankt!
@ michele; het is ook niet zo dat ik dan een van mijn zussen of mijn ma vraag me dat op te sturen! hihihih ze zien me aankomen!

@rainbow, jij neemt het hele onderwerp naar een hele andere level!!! ademen door een rietje, nou…jij weet er wel heeeeeel veeeell van af he??? hoe komp da???
hahahahahahahahahahahaha

@mriek toppie!!!

liefs woezel

Sorry Malawimama Maar jij hebt het toch echt zelf aangezwengeld, het was een inkoppertje

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers