Bijna beter maar ogen zijn zo ontstoken!

met zn ogen gaat het hetzelfde.
het is niet echt heel goed te zien van de buitenkant (behalve als die groene slijm weer komt en onder het oog lichtjes rood is) maar binnen in is het zo rood.

Ik heb net luuf onder zn voeten staan smeren
voordat hij naar bed ging uiteraard…
ben benieuwd hoe of wat.
maar weet iemand WAAROM dat zou werken?
ik kan het nergens op internet vinden.
btw… is het normaal dat hij een beetje raar ademt nu?
hij ademt door zijn neus en dat piept een beetje (doordat zn neusje wat dicht zit)
en dan ademt ie 3x wel b.v. en daarna ineens seconden lang niet meer en dan ineens weer een diepe inademing en lijkt hij te schrikken van het niet ademen.
hoort dit bij verkoudheid?
ja weet je hij is nog nooit zo verkouden geweest op deze manier dus ik vind het dan een beetje eng omdat ik niet weet hoe het voor hem is nu op het moment.
Als ik zelf ziek ben weet ik wat ik voel en of dat als ernstig zou kunnen worden beschouwd snapje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dat Luuf smeren onder de voeten heb ik hier ook wel eens gelezen maar het heeft bij Nick niet geholpen. Weet niet waarom het zou helpen
En dat even ademen en dan even wat langer ertussen heeft Nick nu ook. Alleen als hij door zijn neus probeert te ademenen. Komt gewoon door de verkoudheid hoor. Als het moeilijker gaat dan ademt Nick alleen nog maar door zijn mond. Dat probeer ik te voorkomen door neusspray te gebruiken gedurende de dag. En blijven smeren met Luuf en iets onder zijn neus. (en wat op het lakentje bij zijn gezicht)
Ik doe het zelf ook altijd als ik verkouden ben, iets eucalyptus onder mijn neus en op mijn kussen en zakdoek Vandaar dat ik dat bij Nick ook altijd doe…

Hoe is het nu met Rico?

Groetjes Bianca

Hier hielp de luuf onder de voetjes ook niet.

Hoe gaat het nu met hem Inge.
Bij Dylano word het nu wat minder, af en toe nog flinke snottebellen als hij niest

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi,

Luuf onder de voetjes smeren:

Ik zocht een keer op internet naar hoesten kind geloof ik en toen kwam ik op een forum terrecht en daar las ik dat.
Iemand gaf dat als tip.
Ik ben het toen gaan proberen omdat de jongste zo moest hoesten. T leek eigenlijk meer op blaffen.
Dat ging eigenlijk de hele nacht zo door.
Toen ik dit las ben ik het de volgende dag gaan proberen.
De dochter sliep toen ook nog overdag en het was erg rustig. Hoorde eigenlijk weinig. Zelfde voor de avond/nacht.
Jammer dat het niet bij ieder kindje helpt. Bij die van ons dus wel.
En wij hadden het hoofdeinde ook nog een stukje omhoog met slapen zodat ze wat vrijer kon ademen.
Nu weten jullie hoe ik er aan kom.
En ik snap dat het lachwekkend is die luuf onder de voetjes smeren.
Ik heb er eerst ook vreselijk om gelachen! hahaha!

@Inge: hielp het bij Rico die luuf onder de voetjes?

Groetjes Lisan.

@MamavanRico
Hoe is het met je mannetje?
Je schreeft laatst dat Rico op zijn knuffels lag nou dat komt me bekend voor Marijn doet dat ook vaak zal mss wel een gevoel van geborgenheid geven. Als je soms ook ziet hoe dat ze in slaap kunnen vallen dan denk je ook van dat kan toch nooit lekker liggen.