wij gingen laatst ook naar mijn oma haar 81ste verjaardag, ik keek effe niet en ze had m al gepakt, gillen en krijsen was het gevolg, toen heb ik even goed duidelijk gemaakt (zodat iedereen 't kon horen wel op een aardige manier hoor) niet meteen op schoot pakken, hij vind het al eng hij kent jullie niet, en dadelijk is ie helemaal overstressed"
Tja het geroezemoes op een feest is gewoon niet plezierig voor een baby die dat niet gewend is, en rico werd er echt een beetje bang van. wel wende hij er snel aan, en uiteindelijk heeft ie alleen maar bij mijn ouders op schoot gezeten en even bij mijn nichtje en bij mijn tante die hij goed kent, (die heeft een bewonderingswaardige manier gevonden want rico is altijd rustig bij haar…beetje paranomaal is ze altijd al geweest misschien is dat het
)
maargoed, verder vroeg niemand hem op schoot, en dat vond ik wel prettig alleen had ik preciesa het tegenovergestelde verwacht…
mocht het wel zo zijn dat iedereen het gaat vragen…laat hem eerst wennen aan de “drukte” lekker bij jou op schoot, en het is wel goed voor je kind om af en toe bij iemand anders te zijn. uiteindelijk zeg je gewoon van, mag ik m weer? anders wordt het te druk voor hem. en als veel mensen het vragen zeg je precies hetzelfde van: ja hij heeft al daaro p schoot gezeten en ik heb liever dat ie nu even rustig bij mij kan zitten anders is ie vanavond te overprikkelt van alle indrukken.
begrijpen ze best hoor en zo niet?? hebben ze pech, zegt meer over hun dan over jou!