Bidden en duimen jullie mee


#61

Afgrijselijk…


#62

Pff… Geen woorden voor behalve veel sterkte voor de ouders/ familie en vrienden!

Groetjes mama Ja



#63

Pffffffffff…
{{{{kleine meid+familie}}}}}

Groetekes, Sje


#64

Verschrikkelijk!!

Mijn maag draait om bij het lezen van dit bericht. Wat een naar idee en verschrikkelijk voor de ouders dat hun kindje het naar alle waarschijnlijkheid niet gaat redden.

Pff geen woorden voor.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#65

Veel sterkte Michelle!


#66

Veel sterkte Michelle!


#67

Ze vechten al zo lang en dan dit uitzichtloze bericht, wat vreselijk… mijn gedachten zijn bij dit kleine minimensje die ik helemaal niet ken maar haar verhaal raakt me enorm. Heel veel sterkte voor jullie, de ouders en andere dierbaren.

Dikke knuffel Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#68

Toestand nog steeds hetzelfde, Ze zijn nu in gesprek met het sofia om te kijken of een donorhartje zin heeft en of het kan.

Liefs Michelle


#69

Hopen dat dat evt. de oplossing is en dan maar hopen dat er een donorhartje beschikbaar komt. (hoe dubbel dat ook voelt, want achter het vrijkomen van een donorhartje schuilt ook een hele hoop verdriet).

Groetekes, Sje


#70

Indd Sje, daar zit voor een ander heel veel verdriet achter. Kan sowieso 1 tot 2 jaarcduren voor ze aan de beurt is zoals ik begrepen heb, mits het kan natuurlijk.

Liefs Michelle


#71

Weer even update. Want ze kunnen nu volop duimers en bidders gebruiken.
Het lumc kan niets meer voor het meisje doen, in heel Nederland niet trouwens. Berlijn gaat het overnemen en die gaan als het goed is de glenn operatie weer ongedaan maken.
Als dat niet helpt is de enige mogelijkheid als het kan een harttransplantatie. Ze hadden de “keus” tussen behandeling staken en dus overlijden of naar Berlijn.
Het meisje gaat volgende week met alle toeters en bellen met het vliegtuig naar Berlijn zoals het er nu uitziet.

Met de dochter van onze andere vrienden gaat het gelukkig wel de goede kant op. De chemo’s zijn aangeslagen en gestopt. Nu weer aansterken ed.

Liefs Michelle


#72

Wat blijft het toch heftig met die kleine meid. Hopen dat Berlijn de uiteindelijke redding is! Spannend hoor!

Wel fijn dat het met de dochter van je andere vrienden beter gaat.

Groetekes, Sje


#73

Pff heftig hoor, we zullen voor haar bidden.
Vindt het heel heftig om te lezen, veel sterkte ook voor jou als vriendin staande naast haar!

Groetjes,


#74

Brr, ik krijg helemaal rillingen van je verhaal. Hopelijk kunnen ze in Berlijn uitkomst bieden. Ik duim zeker met je mee, pff, sterkte!

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers


#75

Dit blijft idd een verhaal om stil van te worden, heftig hoor.
Laten we hopen dat ze in Berlijn dit kleine dappere vechtertje kunnen helpen.

Dikke knuffel voor jou en sterkte voor iedereen die liefdevol om dit kleine meisje en haar familie heen staat.

Groetjes Carolien.


#76

Ze is maandag overgebracht naar Berlijn. Waarschijnlijk word ze volgende week weer geopereerd.
Op facebook is er intussen een speciale site voor haar opgericht om geld in te zamelen voor hun. Er worden geluksengeltjes gemaakt en verkocht. Ik doneer van mijn glasschilderen en zo zijn er heel veel acties.
Ze zullen er ws maanden moeten blijven…

Liefs Michelle


#77

Dikke knuf en heel veel sterkte. Uiteraard duim ik mee!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#78

Pfffff gister is de kleine meid sneller dan verwacht geopereerd. Ze werd om kwart over 8 naar de ok gebracht en was tegen zessen terug. Was goed gegaan.
Maar gisteravond ging het opeens mis en is ze gereanimeerd en aan de hart/long machine gelegd.
Nu werd er gisteravond of word er vanochtend een echo van het hoofdje gemaakt om te kijken of de hersentjes geen beschadigingen hebben opgelopen
Waar moet dit naar toe??

Liefs Michelle


#79

Och meissie toch, ik krijg er gewoon kippenvel van…

Groetekes, Sje


#80

Ohh vreselijk…
ik begin haast te hopen dat ze dit kleine vechtertje maar zouden laten gaan…en tegelijkertijd denk ik nee natuurlijk niet, maar het is zo dubbel allemaal.
Om stil van te worden.

Sterkte en dikke knuffel voor jou, heel moeilijk om zo machteloos langs de zijlijn te staan…