Bidden en duimen jullie mee


#81

Die gevoelens heb ik ook…

Liefs Michelle


#82

heb je nog iets over de echo/scan gehoord?

Groetjes Carolien.


#83

Volgens mij is die nog niet gemaakt maar moet zeggen dat ik dat niet zeker weet, we krijgen ook zoveel informatie iedere keer. Mocht hij wel gemaakt zijn was het in ieder geval goed anders had ik het wel onthouden. De organen is zo op het eerste moment niets aan de hand.
Ze is van de week weer geopereerd om een grotere shunt in de longslagader te zetten want de bloedtoevoer was niet goed
Ze hebben al wel geprobeerd om haar van de hart/longmachine af te halen maar dat lukte nog niet, al deed ze het al wel weer een deel op eigen kracht.

Liefs Michelle


#84

Het dappere vechtertje heeft vanochtend de atrijd verloren…

Liefs Michelle


#85

Ooh nee! Wat een helse achtbaan hebben ze moeten doorstaan…

Heel veel sterkte aan jullie allemaal!

Groetjes mama Ja



#86

Heel veel sterkte ook voor de familie


#87

Och, die arme kleine schat! Wat een verdriet!
Alle sterkte voor het gezin, de familie en natuurlijk voor jullie.

Groetekes, Sje


#88

Elke keer als ik dit topic boven zag komen, vreesde ik dit bericht. En nu is het dan zo ver…

Weet echt niet wat te zeggen. Het is te verschrikkelijk voor woorden. Hopelijk heeft de kleine meid haar rust nu gevonden. Enorm veel sterkte gewenst voor iedereen die bij de kleine meid betrokken is!


#89

Ohhh verschrikkelijk, heb de rillingen over mn lijf. Voor dit kleine minimensje misschien maar beter na al dat strijden, maar zo oneerlijk…
Ik werd net in een ander topic herinnerd aan wereldlichtjes dag (gisteren), hier brand een kaarsje en nu in het bijzonder voor dit meisje…

Heel veel sterkte voor jou, de ouders en iedereen om dit kindje heen inclusief de hulpverleners die zo lang hebben meegestreden, wat ontzettend verdrietig.

Hele dikke knuffel
Carolien


#90

Wat een ellende krijg je er nog bij zeg, ze willen zo snel mogelijk met de kleine meid naar huis, maar ja in het weekend werken ook in Duitsland de ambetenaren niet.
Kregen ze gisteren te horen dat het wel donderdag of vrijdag kon worden. Eerst leek het aan de papieren en handtekeningen te liggen, wat niet zo is. Maar aan de speciale kist (zinken) waarin ze vervoerd moet worden, die kan er ws niet voor donderdag zijn. Intussen zijn alle instanties ingeschakeld waaronder de ambassade en de anwb ed.
Naast al het verdriet heb je dit er ook nog bij. Ze willen zo graag naar huis…

Liefs Michelle


#91

Oh gadver wat een extra ellende erbij! Alsof je dat dan nog kunt gebruiken na zo’n heftige gebeurtenis! Vreselijk die strakke ambtenarenregeltjes!

Groetekes, Sje


#92

Verschrikkelijk allemaal. Soms is het leven wederom niet eerlijk en daar kunnen we dan domweg niets aan doen. Heel veel sterkte.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!