@ Rainbow: Hadden jullie bij het uitbakeren iets gedaan met eerst een armpje enzo of hebben jullie langzamerhand de slaapjes in de doek vervangen door slapen in de slaapzak?
Dani heeft gister zijn prikken gehad, dus moest gister verplicht in de slaapzak. Je merkt dan dat hij gewoon onrustiger is. Zijn ochtend slaap heeft hij bijna niet gehad (misschien 30 minuten). 's middags heeft hij wel goed geslapen (ongeveer 2.5 uur). De avond slaap ging niet zo goed. Na 45 minuten huilen/krijsen en een paar keer bij hem te zijn geweest heb ik hem even uit bed gehaald en getroost en na ongeveer 15 minuten weer naar bed gedaan (toen begong hij weer te gapen) en toen sliep hij wel gelijk in. Rond 21.00 moesten we hem wakker maken voor zijn laatste fles en daarna in bed voor de nacht. Op zich ging dat goed. mijn vriend heeft hem wel een keer gehoord 's nachts, maar hij was meer aan het brabbelen. Vanochtend was hij wel eerder wakker, ongeveer rond 06.00 uur. Hij had zijn dekentjes helemaal weggeduwd en lag schuin in bed, met zijn hoofdje tegen de zijkant van het bed. Tijdens het flesje van 07.00 viel hij al bijna in slaap. Uiteindelijk om 07.45 in bedje gedaan (in de doeken, want dat mag weer) en nu slaapt hij nog. Dus ja het is niet super slecht gegaan…ach ik weet het ook niet… Zit er aan te denken om steeds 1 slaapje te vervangen met een slaapzakje…
Wat betreft de babyfoon Rainbow, die heb ik uit de slaapkamer gehaald. Ik lag er 's nachts echt wakker van. Ik hoorde elke dingetje en steeds dacht ik…oh volgens mij wordt hij wakker. Nu houden we de slaapkamerdeur open van ons. Als hij dan begint te huilen of iets anders dan horen we hem en niet meer de kleine dingetjes.
O ja met al die tweelingen en drielingen op het forum…gezellig hoor haha. Dan wordt Dani gewoon het kleine broertje