Hey meiden,
Even een vraag over de bezoeken aan het CB. Ik ben vandaag weer geweest. Dit was voor zijn 3de prikjes. Nu hoorde ik om me heen mensen die na dit bezoek pas weer bij 6 maanden hoefden langs te komen, omdat het toch allemaal zo goed ging en het niet nodig was om eerder af te spreken. Dus de 5 maanden afspraak komt dan te vervallen.
Bij mij zei de wijkverpleegkundige dat ze graag bij 5 maanden een afspraak wil maken. Nu kom ik thuis en vraag me ineens af…waarom? Zou er iets in zijn ontwikkeling zijn waarom ze hem met 5 maanden wil zien…of iets anders?
Volgens mij loopt mijn zoontje niet achter in de ontwikkeling. Oke hij rolt nog niet en dat vroeg ze wel en zei dat ze rond deze leeftijd er wel mee moeten gaan beginnen?
Moesten jullie met jullie kleintje ook bij 5 maanden naar het CB of mochten jullie dat bezoek overslaan?
Het is niet dat ik me echt veel zorgen maak, maar vond het vreemd.
Ik had trouwens verwacht dat ze commentaar zouden geven om het feit dat ik 4 flessen geef, maar dat deden ze niet. Ik denk ook omdat hij gewoon erg goed groeit. Hij is 68,5 cm en bijna 8 kilo!!!