Bezoek CB bij 5 maanden

Hey meiden,

Even een vraag over de bezoeken aan het CB. Ik ben vandaag weer geweest. Dit was voor zijn 3de prikjes. Nu hoorde ik om me heen mensen die na dit bezoek pas weer bij 6 maanden hoefden langs te komen, omdat het toch allemaal zo goed ging en het niet nodig was om eerder af te spreken. Dus de 5 maanden afspraak komt dan te vervallen.

Bij mij zei de wijkverpleegkundige dat ze graag bij 5 maanden een afspraak wil maken. Nu kom ik thuis en vraag me ineens af…waarom? Zou er iets in zijn ontwikkeling zijn waarom ze hem met 5 maanden wil zien…of iets anders?
Volgens mij loopt mijn zoontje niet achter in de ontwikkeling. Oke hij rolt nog niet en dat vroeg ze wel en zei dat ze rond deze leeftijd er wel mee moeten gaan beginnen?

Moesten jullie met jullie kleintje ook bij 5 maanden naar het CB of mochten jullie dat bezoek overslaan?

Het is niet dat ik me echt veel zorgen maak, maar vond het vreemd.

Ik had trouwens verwacht dat ze commentaar zouden geven om het feit dat ik 4 flessen geef, maar dat deden ze niet. Ik denk ook omdat hij gewoon erg goed groeit. Hij is 68,5 cm en bijna 8 kilo!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik ben ook geweest hoor was ook wel prettig keertje wegen meten en ze gaven info over eten enzo voordat ie 6maanden is dus ik vond juist prettig

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Het verschilt per CB. Ik moest wel bij 5 maanden komen en daarna pas weer bij 7 maanden. Dat was niet omdat er iets mis was, maar dat doen ze altijd. Mijn vriendin heeft een kindje 5 dagen jonger dan Tim en zijn woont in een andere plaats. Zij moest niet met 5 maanden komen, maar met 6 maanden en ook met 7 maanden. Verschilt dus per CB en dat ligt niet aan jouw kindje.

Groetjes,
Sandra

Ligt idd aan de plaats en niet aan je kleintje hoor. En anders bel je toch nog even om te vragen hoe of wat? Maak je niet druk, overal doen ze het anders.

Groetjes!

Wij zijn met 5 maanden ook niet geweest maar nu met 6 maanden wel en met 7 maanden moeten we ook komen.

Groetjes,

Michèle

De assistente die de afspraak maakte die vroeg aan de wijkverpleegkundige of ze een afspraak bij 5 of 6 maanden moest maken. Toen zei de wijkverpleegkundige dat ze het graag bij 5 maanden wilde… Ik weet dat het CB bij ons zowel bij 5 als bij 6 maanden kindjes laten terugkomen

Nou ja…moet het inderdaad maar zo zien dat we over een maandje weer kunnen wegen en meten en dat is altijd leuk. En naar mijn idee doet mijn ventje het allemaal prima!!

wij MOCHTEN komen met 5 maanden maar hoefde niet.
aangezien we rond die tijd bij de ka moesten komen zei ik dat ik dan niet naar hun kwam. dus nu moeten we volgende week als ie 6 maanden is.
en trouwens dat rollen ja pff elk kind is anders de 1 begint er mee als ie 3 maanden is de ander als ie over het half jaar is en die is in andere dingen misschien weer wat sneller.
niet druk om maken.
rico doet het alleen wanneer het hem uitkomt, en echt niet vaak. alsof ie er geen zin in heeft ofzo…maar hij KAN het wel. is dat ook een probleem?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier wordt ook nog niet gerold dylano vindt het allemaal wel best. En hier met 4 maanden cb en dan weer 6. Maar heb hem vorige week f laten wegen

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Morgan rolt als het haar uit komt, De ene dag rolt ze voortdurend op haar buik en de andere keer doet ze niks en moet je haar op der buik leggen. Ze kan het wel, maar vertikt het gewoon soms.

Groetjes,

Michèle

gaat ze ook al zelf zitten?
en wat knap dat ze van dr rug naar buik kan! hier nog niet en nog niet eens geprobeerd lambal. wel van rug naar buik trouwens maar ook dat doet hijw anneer hij zin heeft (9 van de 10 x niet dus)

Van buik naar rug wil hier ook wel eens gebeuren vraag me af of het niet meet toevalstreffers zijn hahahaha.

Groetjes Michelle

Ze probeert het en volgens mij heeft ze ook al een paar keer het nachtlampje van haar camera aangedaan dus we moeten als ze sodemieter haar bed naar beneden zetten. Maar echt rechtop zitten doet ze nog niet. Ze steunt meer op 1 arm. Ze lag trouwens vanacht wel een beetje op haar zij te slapen.

Groetjes,

Michèle

dat Dylano zelf op zijn zij gaat slapen gebeurt hier ook maar daar blijf het wel bij hahahaha

Groetjes Michelle

Dat doet Erik ook sinds kort! Op z’n zij slapen. En laatst moest hij 's nachts huilen en lag 'ie helemaal gedesoriënteerd op z’n buik ineens. Oftewel: lakentjes etc. uit bed halen hiero!

Groetjes!

Haha Mriek zijn ikkeben tweeling broer ook …Tim ligt sinds 2 weken ineens op zijn zij. Daarvoor altijd op zijn rug. Vind het erg grappig om te zien. Maar hij ligt niet altijd op zijn zij, ook nog wel op zijn rug.

Groetjes,
Sandra

Morgan draait nog niet door op haar buik thuis, Op de creche hebben ze haar al wel een paar keer op der buik gevonden en dan is ze heel boos

Groetjes,

Michèle

ja leuk man ik ben benieuwd wanneer dat hier gaat komen.
maar ik voel aan mn water dat hij zelfstandig rechtop gaat zitten en blijft zitten binnen anderhalve maand (klop…)

Ha ha ha kan best hoor. Hier gaat morgan trouwens nog steeds vol in der achteruit overal naartoe. alleen vooruit snapt ze nog steeds niet

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha kan best hoor. Hier gaat morgan trouwens nog steeds vol in der achteruit overal naartoe. alleen vooruit snapt ze nog steeds niet

Groetjes,

Michèle

quote:
Haha Mriek zijn ikkeben tweeling broer ook ...Tim ligt sinds 2 weken ineens op zijn zij. Daarvoor altijd op zijn rug. Vind het erg grappig om te zien. Maar hij ligt niet altijd op zijn zij, ook nog wel op zijn rug.

Groetjes,
Sandra

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/geuOp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Haha, geinig. Ze zijn niet voor niets tweeling toch?
Erik ligt ook nog wel op z’n rug hoor, maar de zij is erbij gekomen zeg maar. Ben benieuwd wat 'ie nou uiteindelijk wordt: zij-, buik- of rugslaper.

Groetjes!