Hahahaha, stel je toch voor inderdaad, dat je DRIE van die doerakjes zou hebben? Ik zou hoorndol worden van de drukte joh! Rico en Julia zijn de brabo’s, maar die willen wel een echt haags wijfie als drielingzusje!
Julia kan heel goed rollen tegenwoordig, maar op het kdv liet ze het niet zien. Ze deed lekker niks. En wij maar ‘opscheppen’ dat ze het zo goed kan! Ze had wel de grootste lol toen de leidster ging zingen en rond ging lopen met de gitaar en ze was ook dol Panda, wat dat dan ook mag zijn! Ja, het is voor deze mama niet altijd duidelijk wat ze daar doen de hele dag, weet ik veel wie of wat Panda is? Maar goed, Julia was weer zeer goed gehumeurd en daar gaat het om! Ze is sinds zaterdag weer helemaal de oude, geen idee wat ze vrijdag had? Vannacht sliep ik zelf wel onrustig. Soms ben ik toch nog een beetje ’ bang’ dat ik de babyfoon weer hoor uitslaan en dat alles weer van voor af aan begint. Echt ontspannen slaap ik nog niet hoor. Ik lag ook 1,5 uur wakker. Net toen ik in een spannende droom zat, ik droomde dat een kerel een heel gebouw ging BEHANGEN (hoe spannend he, haha - maar we hadden het gisteren over behang gehad, vandaar) hoorde ik dat ze wakker was. Het was half 7. Toen heeft ze een half uur tegen Muis en Knuffelpopje gekletst en toen mocht ze eruit. Ze was heerlijk uitgeslapen. Ik re-de-lijk, ik heb op het werk heel vaak zitten gapen. Kwam deels door het k-weer, maar ook deels door de nacht. Ik vind het gewoon nog een beetje eng zo, helemaal zonder doek…Gek eigenlijk!
Saro, we moesten echt stoppen met de Pacco. Julia werd zo lang dat ze met haar voetjes tegen het onderste lint kwam en ze kan ook rollen. Soms draaide ze haar hoofdje zo naar achteren, dat ze in een rare kronkel kwam te liggen. Dan kan ze beter helemaal vrij liggen. We hebben toen maar de slaapzak gepakt en haar strak ingestopt. Zoals je misschien hebt gelezen ging dat niet zonder slag of stoot. Mevrouw was NOT AMUSED en brulde er op los. Ook in combi met tandjes, al merk ik daar niks meer van nu…Ik denk dat ze gewoon niet lekker in haar vel zat. Nu is ze weer ’ normaal’ en lief. Toen ik uit het werk kwam, lachte ze me breeduit toe! Nu ligt ze ook weer gewoon in de slaapzak te slapen. Natuurlijk moeten we wel nog speentjesdiensten draaien, maar dat is de afgelopen nachten beperkt gebleven tot 3x lopen. Valt mee toch? Als je nog vragen hebt hoor ik het wel he? Laat Dani LANGZAAM wennen, want het is echt best een klus, vond ik dan! Maar uiteindelijk accepteren ze het wel (langzaamaan).
Groetjes Rainbow, trotse mama