Beste ikkebenners

quote:
vreemd forum is dit.De een mag alles weten terwijl de anderen alleen maar nieuwsgierig worden gemaakt,lijkt een beetje op pesten op de basisschool,zo van:ik weet het lekker wel en jij niet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fietje

quote:
Gut,zeg,ik ben hier 3 dagen en dan wordt ik meteen afgekraakt.Dank je wel,hoor,je lijkt wel de baas van dit forum.Bepaal jij hier wie wel of niet goed is.Rare zaak en van dat andere forum:ik ben op veel forums ingeschreven en zeg idd wat ik er van vindt.Mij is altijd geleers dat eerlijkheid het langst duurt, Fietje

Eerlijkheid duurt hier ook het langst Mevrouw Elly Mojet, dus bij deze heeft u een definitieve Ip blokkade en wensen wij U hier niet meer als lid op dit forum

Met vriendelijke Groeten
Webmaster www.ikkeben.nl

Zo, werd ik ff beschuldigd van niet eerlijk zijn (zie laatste quote, die aan mij was gericht)
Tsss…
Ik weet helemaal niet of het de bedoeling is dat ik hier reageer, maar kan het niet laten
Vooral ook omdat dat laatste tegen mij gericht was.

Ik vind dit zoooooooooo SNEU.
Ziekelijk.

Wat een manier om “wraak” te nemen.

Bijna niet te geloven…

Elly, beterschap.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Sneu!

Heeel sneu!

Tries

Werkelijk achterbaks, moet zeggen dat ik dat niet verwacht had van je Elly, maar helaas. Heb er spijt van dat ik de discussie met je aangegaan ben. Heb er geen geen woorden voor hoe erg, ziekelijk, oneerlijk achterbaks ik dit nou werkelijk vind.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Wat meen je dat nou!!!
How low can you go!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

jeetje meen je niet

wat een gestoord wijf zeg bah zeg

en dan nog iemand anders beschuldigen wat niet eerlijk is gatsie

Maareh, weet je wat het meest misselijkmakend is, ze heeft mijn koosnaampje bedoezeld .Iedereen hier weet hoe ik mijn dochter noem

dat plus een paar uitspraken van haar deden mijn haren rechtovereind staan, plus het feit dat ik haar vanmiddag geblokkerd heb en ik ineens een mailtje kreeg van haar eigen emailadres… bah, wilde het netjes oplossen maar nu was het een stapje te ver… gatsie

Ja dat van die naam had ik ook al begrepen, BAH niet normaal echt ziek. Hier kan ik dus echt heeeeeeeeeeeeeeeelllllllll pissed om worden. Hopelijk hou je eens op met dit enorme zielige gedoe, want dit kan echt niet Elly !!!

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 28 May 2005 21:11:13

Weet je ik heb me lang genoeg in gehouden, maar zielig is ze echt niet hoor!

iets van een dubbele persoonlijkheid heeft ze! Want hier dit zeggen daar dat! met de meeting me een mailtje sturen Tot morgen op de meeting, sorry daar lach ik alleen maar om en dat is een oma? neee dit zegt echt veeel meer over haar dan over ons meiden!

en dan nu dit? onder Fietje gaan posten missselijk wordt ik van zo’n iemand, een OMA?

En dan nog gaan doen als of je van niks weet?

De echte ikkebeners kennen elkaar gelukkig wat langer en wat beter, en voor de nieuwe!

Jullie zijn allemaal van harte welkom altijd al geweest! maar niet dit soort personen!

Zo ik heb er genoeg over gezegt

BASTA

Tries

Gewijzigd door - Tries op 28 May 2005 21:44:01

Ja, da’s waar.
De nieuwe leden weten hier eigenlijk niks van…van wat er al gaande is geweest omtrent Elly.

Jullie zijn echt welkom hoor!!!

Ik zou nog zo veel over Elly willen zeggen maar ik heb geen zin om er nog meer woorden over vuil te maken!!

En nieuwe leden zijn welkom hoor!

Laten we met z’n allen gezellig verder gaan met het oergezellige Ikkeben!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Brrrr! Krijg echt kriebels als ik dit lees…klinkt als een akelig persoon.

Vond haar opmerkingen al zo raar!

Vind het een hartstikke fijn forum hoor!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

ja esther erg he,kom je hier maak je gelijk dit mee van een akelig stom gek mens

oh helaas elly bedenk ik me net wat.

Ik heb gisteren in het topic Mo overleden, een reactie van je weggehaald, jammergenoeg kan niemand die meer lezen, maar dat valt me nu eigenlijk het meeste van je tegen, datgene je daar als Fietje zei,---- Mo zou wel zo’n lief persoon geweest zijn dat wij allemaal naar de begrafenis geweest zouden zijn, ik weet namelijk dat jij er geweest bent met je dochter en dat is triest genoeg…je bedoezeld zelf de nagedachtenis aan je eigen vriendin, wat een zielige gedachtes eigenlijk.Een lief lid van hier heeft nog op je gereageerd maar helaas heeft ze ditzelf ook verwijderd,anders hadden alle andere ikkebenners echt definitief kunnen zien waarom je niet meer welkom bent, onvoostelbaar dat jij zo doet, jij die onze oma elly was,waar de kids nog een fluitje van hebben gekregen, jij die erop voorstond de vriendin van Mo te zijn, Mo die zich niet meer kan verdedigen, ik heb er echt geen woorden meer voor…

Elly je bent ziek, zoek hulp.

Ik heb het stukje waar Kim aan refereert ook gelezen. Ik ben echt verbijsterd waar sommige mensen toe in staat zijn… Het is ongelooflijk!!!

Inderdaad… helaas een zieke geest… ik ben verbijsterd

Els

Ongelovelijk! Elly, je zal dit vast waar dan ook wel lezen, anders misschien Kitty zorg dat je moeder hulp krijgt, wat ziek is ze! erg genoeg… Als ik had gekunt was ik op zeker naar de begrafenis gegaan , Bieb die de bloemen heeft geregeld, jacky de dag er na ook nog een boeket heeft gestuurt uit allemaal onze naam IKKEBEN, om ze sterkte te wensen een houvast, te weten dat we aan ze denken, een vriendin van MO? vriendin van dat gezin? als je dat wel bent zoek hulp!

Als ik aan alles denk wat er is gebeurd is dit toch wel het ergste! dat je zo ziek bent!

ZOEK HULP ELLY!

Tries

Gewijzigd door - Tries op 28 May 2005 23:33:22

Wat verschrikkelijk zeg als je zo bent
Het is inderdaad erg ziek van je Elly
Heb er geen woorden voor eigenlijk
Ik vind dit een geweldig form en zal het ook blijven vinden

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Ik kan niet meer dan me hier helemaal bij aansluiten. Ik zou zo een hele pagina vol kunnen schrijven over wat ik hoe MISSELIJK MAKEND ik dit vind, maar aangezien ik nu echt genoeg met je in discussie heb gelegen doe ik dat niet. Heb er echt MEER DAN genoeg van je Elly, je bent ziek zoek hulp of zo want dit kan echt niet !!!

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 29 May 2005 08:25:35

Voor mij is het klaar verder.
Einde hoofdstuk.
Ik vind er nog een heleboel van…maar het schiet verder niks op om dat te blijven spuien hier.
Ze kan hier nu niet meer komen dus…klaar, punt.

Gewijzigd door - Bieb op 29 May 2005 09:37:43

zoek hulp je bent ziek elly