ik ben een weekend weg geweest, maar me haren staan hier van overeind .ik heb hier geen woorden voor
groetjes marielle mama van tanja
ik ben een weekend weg geweest, maar me haren staan hier van overeind .ik heb hier geen woorden voor
groetjes marielle mama van tanja
snap nog niet echt hoe het allemaal in elkaar zit, maar is ook niet echt boeiend. Is nu al even terug dus dingen oprakelen schiet ook niet op; maar mogelijk nog even dit
(indien niet wenselijk mag het van mij ook gelijk (helemaal) weg hoor)
quote:ook deze snap ik niet. Las in die quote dat zij "zegt wat ze vindt" mede door gezegde (in haar opvoeding) "eerlijkheid duurt het langst"... meer toch niet
Zo, werd ik ff beschuldigd van niet eerlijk zijn (zie laatste quote, die aan mij was gericht)
Zie anders de mogelijkheid dat het bestempelen als “leugenaar” niet geschreven staat; en/of zelfs niet zo bedoeld is, maar dat het een al dan niet terecht getrokken conclusie is. In hoeverre het “al” dan “niet” is weet ik niet…
maar is er een kans aanwezig dat het een 3keer “niet” zal zijn ?
(stjonge, hoe omschrijf je zoiets beetje tactisch )
Over de oma met lollies weet ik al helemaal niets, net als wsl andere zaken. Als dit olie op het vuur is dan dus weg he Maar stukje viel me zo op… en vroeg het me af…
als je alles denkt te weten,
leef je wel erg geïsoleerd…
Gewijzigd door - Doerak op 03 Jun 2005 01:19:14
Hoi Doerak,
Moest wel ff lachen om hoe je dat zo “tactisch” omschreven had, maar na 3x lezen snapte ik jouw evt. "drie keer “niet”
Het lastige is dat je het hele verhaal niet kent…in zijn geheel bedoel ik.
Het is iets dat al veel langer speelt dan alleen nu zeg maar.
Die quote had ik neergezet.
Was namelijk aan mij gericht.
Ik struikelde over het feit dat ze zegt “eerlijkheid duurt het langst” omdat deze mevrouw zelf allesbehalve eerlijk is geweest.
Dat kan ik helaas wel met zekerheid zeggen.
En dat is waar we zo van baalde (sommige nog steeds)
Dat je je zoooooooo énorm kan vergissen in iemand. Iemand die we zelfs bij een meeting nog ontmoet hebben, die bij verschillende ikkebenners thuis op visite is geweest etc.
Nou ja, ik kan alles wel weer oprakelen, maar het heeft geen nut en voor mij was het eigenlijk een gesloten hoofdstuk.
Maar wilde toch even mijn “beschuldiging” n.a.v. die quote uitleggen.
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?
quote:
Maar wilde toch even mijn "beschuldiging" n.a.v. die quote uitleggen.
Is idd niet fijn als je achter zoiets komt,
maar beter nu dan over een paar /weken/maanden/jaren
…toch ?
en volgens mij heeft iedereen nu toch wel hun frustraties en adviezen
kunnen uiten, dus waarom sluit je het hoofdstuk dan niet helemaal af.
topic weg of slotje op, en herinnering aan persoon/situaties/ boosheid/teleurstelling
kunnen dan ook niet meer plaats vinden.
Mij zal je er iig niet meer over horen hoor;
12 kids kan ik nog hebben… maar een meute (hoog)zwangere vrouwen
achter me aan is hele andere koek
opgeruimd staat netjes dan toch…
Ook de niet (hoog-)zwangere vrouwen hebben zich eraan geergerd (had je kunnen lezen)
Dus eh…als je inderdaad geen zwangere vrouwen achter je aan wil hebben moet je ook niet van die opmerkingen plaatsen
Verder was dit hoofdstuk dus al gesloten wat mij betreft.
Maar er was iemand die na een tijdje weer ff op het forum kwam kijken en zijn mening gaf (wat overigens MAG hier hoor!!)
Dus ja…dan kan je een reaktie verwachten toch?
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?
Whahahaha komisch hoor, die reactie van mannen op de zwangere dames(voordeel van internet is dat ze niet zo snel achter je aanzitten hoor !! ). Valt me vaker op van mannen (niet hier hoor ).
Tja helaas dat dit euvel zich weer heeft moeten voordoen op dit leuke forum. Kan me voorstellen dat de mensen die er nog niet waren toen het gedoe met Elly begon, soms er niks van snappen.
Weet je doerak, deze mevrouw is om verschillende redenen gebanned ( was ook echt niet leuk en makkelijk ). Daarop volgden mailtjes naar mensen van het forum vol met persoonlijke verwijten die echt werkelijk op niets sloegen, nergens op gebaseerd waren en daarbij naar mensen die er niks mee van doen hadden. Ik kreeg zelfs post aan huis hierover. Kortom het hield werkelijk maar niet op. Pas geleden is ze dus onder een andere naam ( en een valse andere gezinssamenstelling )weer op het forum verschenen. Elly weet dus helaas gewoon van geen ophouden. Neurotisch zou je het zowat kunnen noemen. Dit is dus effe een hele beknopte versie voor je. Alhoewel het hoofdstuk voor mij ook al gesloten was. Ik snap je reactie en kan me voorstellen dat meerderen deze reactie hadden hoor. Dus ik zie het toch als een voordeel dat juist daarom deze topic nog niet op slot is en ook nog gewoon bestaat, juist omdat onze reacties toch best flink overkomen toch ? Hihihi en nu ga ik er alsnog weer proberen een streeppie onder te zetten hoor !!!
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
lachen zeg astrid die banner van je, en wat betreft sluiten van dit topic, nee dat heb ik een keertje eerder gedaan en helaas is me dat juist op meer wantrouwen komen te staan dus dat doe ik niet.
Vind ik juist goed dat je dat niet doet. Juist omdat iedereen zo met zijn twijfels, vragen enz enz terecht kan zoals nu bv. Het is immers lastig voor diegenen die nieuw zijn en het verhaal niet goed kennen. Prima zo toch ???
Tja en die Banner …??? Moet er wel om lachen hihi
Was me al duidelijk dat jullie hier op 1 lijn zaten
Vind het ook prima dat de topic open blijft
(zeker gezien beargumentatie van mogelijk meer wantrouwen na sluiten). Maar heb ook op andere fora meegemaakt dat bij soortgelijke topics er maar 1 “lolbroek” bij hoeft te zitten die expres olie op het vuur gooit met een reactie; en dat dan het hele forum weer op z’n kop staat.
… Maar ik weet nu in ieder geval genoeg over dit onderwerp;
dus hier is mijn “streep”
Jeetje, ik schrik hier wel van hoor. Ik snapte van de banning al niet zoveel, maar wat er nu weer allemaal gebeurd, onbegrijpelijk. Elly onder een valse naam en elders las ik al iets over het retourneren van het boek zonder Gioia’s tekening? Wat is er met d’r aan de hand? Waarom kan ze het forum niet met rust laten?
Voor de duidelijkheid: ik hoef geen antwoord op mijn vragen, ik wilde gewoon zo mijn gedachten weergeven.