Oke het is niet netjes om te zeggen, maar als iemand vandaag morgan even van mijn handen had genomen was ik ze daar heel dankbaar voor. Ik ben strontsjago door dat rotweer, heb vanmorgen bijna slaande ruzie gehad met een pc hoofdstraat model muts. Morgan stond te gillen dat ik haar moest dragen dus ik zeg ja dag zoek het uit het is bloedheet je loopt maar. Zo zegt dat wijf jij moet er zeker nog 1 nemen. Dus ik kijk haar aan en zeg jij hebt zeker geen kinderen met pp. Ja hoor zegt ze wel 2. Zo zeg ik bofkont, dus ik loop door en morgan bleren want die was echt koppig. nou ja zegt ze tegen een andere pc muts moet je die zien, lijkt die reclame wel. Dus ik heb haar in niet misverstane woorden dat ze haar mond moest houden omdat ik anders die twee taarten die ze droeg zo snel daar binnen zou schuiven dat haar te grote derierre spontaan twee maten groter zou zijn. Alleen iets minder netjes dan ik het nu zeg. Dus dat begon al lekker en morgan is de hele dag al aan het vervelen. Als mamma nee zegt dat toch blijven doen en zo al de hele middag. Ik wordt er dood en doodmoe van en als ik haar in de hoek zet staat ze hard te lachen. Ze is ook wel lief hoor. Ze staat nu de gouden gids te illustreren en dat mag van mij. Ik gebruik hem toch niet, maar als ze het op der heupen krijgt dan heeft ze me vandaag meteen op de kast. En pappa belde vanmiddag dat het in de winkel zo lekker koel was en bla bla bla. Ik was NOT amused… Goddank is het nu aan het regenen en hopelijk koelt het af en wordt het niet zo broeierig.
Groetjes,
Michèle